газ призначений для всіх автомобілів, випущених після 2016 року. .
безпечний для навколишнього середовища, транспортних засобів та їх користувачів
продукт містить природний газ вуглеводень
підвищує ефективність і безпеку компресори (містить синтетичні мастила)
нешкідливий для озонового шару
наповнює систему за 10 хвилин
не викликає корозії компонентів кондиціонера
не утворює кислот у поєднанні з вологою
продовжує термін служби кондиціонування повітря
газ швидко знижує температуру та якість повітря в кожному автомобіль
Набір включає:
2 бані покращеного еквівалента газу R1234yf (235 г нетто - містить еквівалент 626 г газу R1234yf)
ЗАГАЛЬНО ВИ МАЄТЕ ДО 1252 г ЗАМІНИ ГАЗУ R1234YF!
кабель з манометром
адаптер
Запам'ятайте! Для завершення клацання вам знадобляться кабель і адаптер багаторазового використання .
Гарантія безпеки та якості газу A/C Doctor
Газ кондиціонера A/C Doctor на 100% нетоксичний, що робить його безпечним для вас і ваших близьких
Gas A/C Doctor повністю безпечний для вашого автомобіля. Ми гарантуємо, що це не пошкодить систему кондиціонування повітря у вашому автомобілі
Унікальна формула A/C Doctor не роз'їдає металеві компоненти кондиціонера
Газ для кондиціонера A/C Doctor є універсальний і може змішуватися як із синтетичними, так і з мінеральними оливами, що містяться в системах кондиціонування повітря.
Газ для кондиціонування повітря A/C Doctor на 35% ефективніший за R-134a, оскільки містить легшу газову суміш, ніж R- 134a холодоагент, тому він споживає менше компресора і ефективніше розподіляє суміш в системі охолодження. Це означає менше споживання енергії та палива
Газ для кондиціонування повітря FIX A/C є екологічним – він не руйнує озоновий шар і не сприяє глобальному потеплінню
Нам вже довіряють МІЛЬЙОНИ КЛІЄНТІВ.
Як самостійно заправити кондиціонер автомобіля? Інструкції A/C Doctor:
Кількома простими кроками ви самостійно відновите ефективність свого кондиціонера та заощадите понад 70% вартості цієї послуги.
Запустіть двигун автомобіля, увімкніть кондиціонер на мінімальну температуру та максимальний потік повітря.
Відкрийте капот автомобіля, знайдіть порт низького тиску (позначений літерами LP) і розблокуйте його.
Відкрутіть вентиль лінії з манометром і накрутіть його на ємність із середовищем.
Підключіть підготовлений комплект до порту LP і переверніть контейнер.
Поверніть клапан, щоб пробити контейнер, і почніть завантажувати зразок, повільно відкручуючи клапан.
Закрийте клапан, коли стрілка манометра досягне 40 psi.
Від'єднайте пристрій від порту LP вашого автомобіля та насолоджуйтесь ефективним кондиціонуванням*
Якщо ви не знайдете порт LP (діаметром 11 мм) ) під капотом автомобіля ви можете заправити кондиціонер через порт HP (діаметром 14 мм) за допомогою редуктора/перехідника LP/HP, наявного в нашому асортименті.
Як перевірити тиск в системі кондиціонування автомобіля?
Перш ніж доливати холодоагент, виміряйте тиск за допомогою манометра, який входить у комплект. Щоб визначити тиск холодоагенту в системі кондиціонування, знайдіть під капотом автомобіля патрубок низького тиску, позначений літерами LP, і підключіть до нього шланг з манометром.
Манометр A/C Doctor - маркування
Індикатор манометра нижче 25 psi означає занадто низький тиск у системі кондиціонування повітря
Якщо тиск у системі кондиціонування повітря занадто низький, додайте холодоагент, поки стрілка манометра не з’явиться в полі між 25 і 55 psi
Індикатор манометра між 25 і 55 psi – означає правильний тиск у системі кондиціонування повітря
Вимірювання вказує на те, що система кондиціонування повітря заповнена правильно.
Показник манометра вище 55 psi – означає занадто високий тиск у системі
Якщо тиск у системі кондиціонування занадто високий, зменшіть їх, щоб виміряти тиск на манометрі від 25 до 55 psi .
Чи знаєте ви, що:
1. Відсутність повітряного потоку від системи кондиціонування не обов’язково означає пошкодження системи.
Компресори кондиціонера захищені датчиками, і найпоширенішою причиною вимкнення компресора є відсутність достатньої кількості холодоагенту. Після доливання холодоагенту до необхідного рівня компресор починає працювати.
Перевіряйте рівень свого фактора принаймні раз на рік і за потреби виправляйте недолік. (стрілка манометра має бути в зеленому полі) Пам’ятайте, що до 10% холодоагенту може бути втрачено з кондиціонером, і це природно.
2. Манометр із кабелем є ДЛЯ БАГАТОРНОГО ВИКОРИСТАННЯ.
Ви можете використовувати манометр, щоб перевірити рівень холодоагенту в системі кондиціонування повітря, долити холодоагент, а також закрити використаний балон, щоб використовувати його пізніше.