Стан | Новий |
---|
Стан | Новий |
---|
Заміна холодоагенту R134a та герметик Leakstop дозволять вам безпечно, швидко та легко покращити та заповнити систему кондиціонування. У комплект входить все для відновлення працездатності кондиціонера у Вашому автомобілі! Інструкція та діагностична схема, що входять до виробу, допоможуть вам самостійно зарядити кондиціонер.
Переваги :
Набір включає:
Газ для заправки
Газ, що входить до комплекту, є безпечною заміною холодоагенту R134a, що дозволить швидко та легко заправити кондиціонер.
Містить природний вуглеводневий газ, безпечний для навколишнього середовища та автомобіля. Він також містить фактор DYE, спеціальний контраст, який дозволяє визначити можливі витоки з установки за допомогою УФ-лампи (ультрафіолетового світла).
1 банка містить еквівалент 453 г газу R134a.
Герметик LeakStop
LeakStop є альтернативним рішенням для тривалого та дорогого сервісного ремонту. Продукт дозволяє безпечно і швидко заповнити невеликі щілини в гумових частинах системи кондиціонування. Використання герметика перед заповненням кондиціонера запобігає витоку холодоагенту із системи.
Наш продукт дозволить вам значно підвищити якість перебування в автомобілі всього за 10 хвилин. EasyKlima Disinfecting Fogger, завдяки спеціальній формулі, позбавить вашу систему кондиціонування та салон автомобіля від усіх вірусів, бактерій, грибків та неприємних запахів. Він підтримує ваше здоров'я, а отже і безпеку, залишаючи приємний запах і, що не менш важливо, не забруднює салон автомобіля.
Одна банка містить 220 мл дезінфікуючого засобу, який позбавить ваше авто від неприємних запахів.
Активні інгредієнти вивільняються у формі дрібного туману. Препарат досягає самих важкодоступних місць.
Використання:
1. Струсіть балон з препаратом і підключіть його до зарядного шланга. Потім увімкніть двигун автомобіля та кондиціонер у режимі внутрішньої циркуляції з максимальною потужністю та мінімальною температурою.
2. Під’єднайте шланг із манометром до клапана низького тиску, розташувавши балон клапаном вниз.
3. Почніть вимірювати тиск в установці (дивіться детальний опис манометра):
4. Відкрийте голчастий клапан у лінії манометра та почніть заправку.
5. Завершіть заряджання, коли манометр покаже від 25 до 55 psi (діапазон, позначений зеленим кольором на нашому манометрі).
6. Залиште машину ще на 20 хвилин у режимі, описаному в пункті 1 вище.
7. Через 2 тижні після дій, описаних у пунктах 1 - 7, рекомендуємо повторно. -вимірювання тиску, описаного в пункті 3.
Позначення манометра:
Білий означає занадто низький тиск в системі (нижче 25 psi).
У цій ситуації слід додавати холодоагент у систему, доки стрілка манометра не з’явиться в зеленому полі.
Ми завжди рекомендуємо спочатку використовувати герметик, а потім доливати газ.
Зелений колір – бажаний і правильний робочий тиск системи кондиціонування повітря (від 25 до 55 psi).
Система заповнена правильно. При падінні тиску (вказівник потрапляє на біле поле) - рекомендуємо використовувати герметик LeakStop.
Червоний означає занадто високий тиск у системі (понад 55 psi).
При виявленні такого високого тиску рекомендується знизити тиск в системі.
Рішення дружнє до користувача та навколишнього середовища . Наші препарати продовжують термін служби системи кондиціонування в кожному автомобілі, значно знижуючи витрати на складний ремонт.
Наш постійно вдосконалений рецепт оцінили понад 6 мільйонів задоволених користувачів у всьому світі, а наше представництво в Польщі безперервно працює вже понад 10 років, звідки ми продаємо по всьому світу. У центрі уваги лабораторної роботи – постійно вдосконалювана рецептура герметика, т. зв LeakStops. У рамках цієї пропозиції ми надаємо нашим клієнтам найлегші препарати, доступні на ринку, завдяки яким холодоагент розподіляється найбільш ефективним способом, зменшуючи втрати енергії та, як наслідок, зменшуючи знос компресора, зменшуючи споживання палива та підвищуючи охолодження. ККД на +35%.
Ефективність нашої продукції підтверджена нашими клієнтами. За кілька років роботи наші герметики та гази вирішили проблеми з кондиціонуванням повітря в сотнях моделей автомобілів, залишивши їх із низькими температурами та задоволеними водіями.
Чи знаєте ви, що:
1. Відсутність повітряного потоку від системи кондиціонування не обов’язково означає пошкодження системи.
Робота компресора кондиціонера захищена датчиком. Найбільш частою причиною відключення компресора є втрата холодоагенту в установці. Після доливання холодоагенту до необхідного рівня компресор починає працювати. R Ми рекомендуємо : регулярно (раз на рік) перевіряйте тиск в установці кондиціонера та доливайте холодоагент до необхідного рівня (бажаний тиск у системі позначено зеленим кольором на манометрі, які можна придбати в комплекті разом з холодоагентом на наших аукціонах або окремо).
2. Користуватися нашими препаратами надзвичайно легко і не потребує спеціальних інструментів чи майстерень.
Все більшу групу наших задоволених клієнтів становлять жінки, які цінують легкість застосування наших препаратів. Просто встановіть клапан низького тиску, підключіть до труби ємність з газом або герметиком (залежно від ваших потреб) і долийте її до необхідного тиску, позначеного зеленим кольором на манометрі, який можна придбати в комплекті на одному з наших аукціонів. ). Вся діяльність не повинна займати більше кількох хвилин.
3. Невикористання системи кондиціонування взимку не має позитивного впливу на систему.
Найпоширенішою причиною витоків у системі кондиціонування є вік автомобіля, який сприяє прогресуючій корозії та перфорації компонентів системи. Взимку невикористана система кондиціонування протікає та швидше «старіє». Ми рекомендуємо: Регулярне використання системи кондиціонування взимку висушує салон автомобіля та сприяє зменшенню появи грибка та цвілі в автомобілі та всій системі. Використання системи кондиціонування взимку також має інші переваги, а саме те, що холодоагент, який регулярно розподіляється в системі (також взимку), зменшує ризик перфорації та витоку в системі.
4. Важливим є порядок, у якому фактори застосовуються до системи.
Знижений рівень холодоагенту в системі знижує ефективність охолодження або спричиняє вимикання компресора. Найпоширенішою причиною втрати холодоагенту є витоки, які виникають у міру старіння автомобіля. Лише поповнення холодоагенту тимчасово вирішує проблему, але у випадку витоку це не є постійним рішенням, оскільки газ буде виходити з установки. Ми рекомендуємо: регулярно (раз на рік) перевіряти тиск в системі кондиціонування (бажаний тиск позначено зеленим кольором на манометрі, який можна придбати в комплекті на одному з наших аукціонів ). Якщо виявлено знижений тиск (білим кольором позначено LOW на манометрі), спочатку нанесіть герметик LeakStop, щоб зупинити будь-які витоки. Застосування герметика, який також містить газ, має вирішити проблему. Якщо втрати настільки великі, що кількість газу не вирішить проблему, тільки тоді ми рекомендуємо використовувати газовий баллон. Така послідовність використання наших препаратів назавжди вирішить проблему дефектів монтажу на довгі роки.