Газ-холодоагент R1234yf для кондиціонування повітря AC FIX - нові банки +40% 626 г
Чому AC FIX:
Нова вдосконалена формула, розроблена найкращими експортерами в країна .
НОВІ БАНКИ дозволяють заощадити частину газу, навіть якщо ви не можете використати його повністю. Нова конструкція балончика дозволяє газу не виходити повністю після наповнення!
Газ призначений для автомобілів, випущених після 2016 року,
Підтримує навколишнє середовище, транспортні засоби та водіїв.
Безпека озонового шару є нашим пріоритетом.
Природний вуглеводневий газ у складі продукту.
Підвищена ефективність і безпека компресора завдяки вмісту синтетичних мастильних матеріалів.
Завершує роботу системи всього за 10 хвилин, працюючи ефективно та швидко.
Запобігає корозії компонентів кондиціонера, захищаючи довговічність системи.
Реагує з вологою без утворення кислот, уникаючи негативних ефектів.
Подовжує термін служби вашого кондиціонера, забезпечуючи довготривалі переваги.
Газ гарантує миттєве зниження температури та покращення якості повітря у будь-якому автомобілі, починаючи з 2016 року.
У набір входить 5 спеціальних банок із покращеним замінником газу R1234yf корисною ємністю 235 г (еквівалентно 626 г газу R1234yf)
Пам'ятайте! Щоб правильно заправити кондиціонер, вам знадобляться багаторазовий кабель і адаптер.
Унікальна формула наших факторів була розроблена командою експертів.
Чому AC FIX — це ваша безпека?
Газ, який використовується в кондиціонерах A/C FIX, абсолютно нетоксичний, що забезпечує безпеку для вас і ваших близьких.
Ваш автомобіль повністю захищений , оскільки газ A/C FIX не матиме негативного впливу на систему кондиціонування повітря, що є нашою гарантією.
Унікальна формула A/C FIX працює як щит, захищаючи металеві компоненти кондиціонера від корозії.
Універсальність газу A/C FIX є його відмінною рисою - він чудово поєднується як із синтетичними, так і з мінеральними маслами, які містяться в різних системах кондиціонування повітря.
На основі вдосконаленої газової суміші формула A/C FIX робить її на 35% ефективнішою, ніж R-1234yf. Це призводить до меншого зносу компресора, ефективного розподілу суміші в системі охолодження і, як наслідок, до зниження споживання енергії та згоряння.
Підтримка екології є нашим пріоритетом - газ A/C FIX є безпечним для озону та не сприяє глобальному потеплінню.
УВАГА!!! СУЧАСНА СИСТЕМА ЗАСТОСУВАННЯ З ЗВОРОТНИМ КЛАПАНОМ
Завдяки сучасному механізму з клапаном тепер ви можете додати стільки холодоагенту, скільки дійсно потрібно, а решту залишите на потім. Це нововведення, на відміну від старих рішень, коли після пробивання балончика непотрібний газ просто виходив в атмосферу
ОБОВ'ЯЗКОВО ПРОЧИТАЙТЕ НОВИЙ ПОСІБНИК КОРИСТУВАЧА
У зв'язку зі зміною системи газопостачання змінилася і техніка заправки кондиціонера. Навіть якщо у вас є минулий досвід, порівняйте поточні інструкції з минулою практикою та внесіть необхідні зміни
ПЕРЕД ПОЧАТКОМ ПРОЦЕДУРИ
Перевірте стан компонентів набору на наявність механічних пошкоджень. Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наша продукція була ретельно та безпечно упакована. Однак у окремих випадках можливі механічні пошкодження у виробника або під час транспортування. Механічні пошкодження можуть призвести до протікання системи та витоку частини або всього холодоагенту. Якщо ви виявите пошкодження будь-якого елемента набору, ми негайно розберемося, замінивши несправний елемент на неушкоджений.
1. Обов'язково перевірте стан банки.
Аплікатор із клапаном має трохи виступати за край банки. Перевірте, чи не зігнуто, не пом’ято і чи не пошкоджена різьба. У рідкісних випадках цей елемент може бути пошкоджений або пом'ятий під час транспортування, що може призвести до витоку холодоагенту під час застосування.
2. Зверніть увагу на зворотний клапан.
У новому бідоні є червоний клапан, він розміщений на певній глибині. Практика показує, що для відкриття стрілку манометра потрібно обережно повернути 8-10 разів.
Занадто різке обертання може пробити клапан і пошкодити банку.
Занадто великий поворот призведе до того, що голка закупорить клапан (це також може його пошкодити). Тому найважливіше виконувати цю дію повільно й обережно, поки не буде досягнуто очікуваного ефекту
3. Перевірте манометр.
Перед початком застосування подивіться на стрілку манометра. Це має бути просто. Іноді бувають ситуації, коли голка згинається під час транспортування, і в цьому випадку зворотний клапан у балончику може бути пошкоджений через його прокол кривою голкою
Чи була гума на голці деформований? Це м'який елемент, який в окремих випадках може піддаватися механічним пошкодженням. Застосування з деформованою гумою може призвести до витоків у системі та витоку частини холодоагенту.
Чи має труба будь-які видимі механічні пошкодження. Таке пошкодження може призвести до витоку труби та витоку частини або всього холодоагенту
Як самостійно заправити кондиціонер автомобіля?
Завдяки інструкціям AC FIX ви заощадите понад 70% витрат, пов’язаних із цією послугою, зробивши це самостійно. Виконайте наведені нижче дії.
Запустіть двигун автомобіля, установіть кондиціонер повітря на найнижчу температуру та максимальний потік повітря.
Відкрийте капот автомобіля, знайдіть порт низького тиску (позначений LP) і розблокуйте його.
Повністю відкрутіть стрілку манометра, щоб вона була повністю схована.
Переконайтеся, що латунна гайка на ударнику добре затягнута.
Потім закрутіть балончик у клапан за допомогою відкрученої голки.
Підключіть підготовлений комплект до порту LP і переверніть контейнер.
Почніть натягувати голку на банку. НІ ПОВІЛЬНО затягніть латунну стрілку манометра до упору - зворотний клапан у НОВОМУ БАНКУ буде закрито . M a ks . 8 - 10 поворотів ручки голки достатньо для газу почати протікати (попередньо максимально відкрутивши).
Коли стрілка манометра досягне 40 фунтів на квадратний дюйм, відкрутіть голку - клапан у балончику закриється.
Від'єднайте пристрій від порту LP вашого автомобіля та насолоджуйтесь ефективним кондиціонуванням повітря*
*Варто звернути увагу на той факт, що перед тим, як діяти завжди варто ознайомитися з повними інструкціями та переконатися, що ви володієте відповідними навичками та інструментами для виконання цих дій.
Як оцінити тиск в системі кондиціонування автомобіля?
Перш ніж додавати холодоагент, виміряйте тиск за допомогою манометра. Знайдіть порт низького тиску, позначений як LP, розташований під капотом автомобіля. Потім підключіть шланг манометра до цього порту. Цей крок за кроком допоможе вам точно визначити тиск холодоагенту в системі.
Манометр - маркування
Показник манометра нижче 25 фунтів на квадратний дюйм означає занадто низький тиск у системі кондиціонування. Якщо тиск у системі кондиціонування занадто низький, доливайте холодоагент, доки манометр не покаже від 25 до 55 фунтів на квадратний дюйм
Манометр від 25 до 55 фунтів на квадратний дюйм вказує правильний тиск у системі кондиціонування повітря система. Вимірювання показує, що система кондиціонування повітря заповнена правильно.
Показник манометра вище 55 фунтів на квадратний дюйм означає занадто високий тиск у системі. Якщо тиск у системі кондиціонування занадто високий, зменшіть його до показника манометра між 25 і 55 psi.
Набір для заправки кондиціонера AC FIX включає:
5 банок препарату, які потрібно залити у збільшену балончик +40% - один банок містить 626 г холодоагенту!
шланг із манометром
Продукт, пропонований компанією AC FIX, являє собою інноваційне рішення, призначене для самозаправних систем кондиціонування повітря в автомобілях. Завдяки комплексній роботі, сприятливій економічності та гарантії безпеки цей продукт є чудовим вибором для забезпечення оптимальної продуктивності та повної функціональності системи кондиціонування повітря в автомобілях, випущених з 1994 по 2016 рік.
* Якщо під капотом автомобіля ви не знайдете порт LP (діаметром 11 мм), ви можете доповнити систему кондиціонування повітря портом HP (діаметром 14 мм) за допомогою наявного редуктора/адаптера LP/HP. в нашому асортименті.
Приклади автомобілів, для яких потрібен редуктор/адаптер LP/HP: Audi A4 B4 1994, Ford Fiesta 2007, Ford Galaxy 2009, Ford Transit 2009, Kia Ceed 2007, Nissan Qashqai 2015 та 2016, Mazda 2015, Mitsubishi Colt 2006, Renault Laguna 2, Renault Mégane 2, Renault Trafic 2, Renault Clio 2, Renault Espace 2, Renault Master 2, Renault Scenic 2, Renault Vel Satis 2.
Для заряджання вам також потрібен шланг із манометром зі швидкісним з’єднувачем для під’єднання до порту низького тиску, позначеного літерами LP (діаметром 11 мм). Зазвичай в системі кондиціонування 2 порти - LP діаметром 11 мм, HP діаметром 14 мм. Завдяки своїй конструкції кабель підійде лише до порту LP.
Завдяки цьому вам не доведеться турбуватися про підключення набору A/C FIX до неправильного порту.
Фотографії продуктів наведено лише для ілюстрації, тому фактичний вигляд продуктів може відрізнятися від кольору, зображеного на фотографіях. Опис пропозиції повністю відповідає фактичному стану придбаного товару.