Рідина Adblue для дизеля Noxy 18 л x 36 шт. = 648 л

Рідина Adblue для дизеля Noxy 18 л x 36 шт. = 648 л

Що Ви шукаєте?

Рідина Adblue для дизеля Noxy 18 л x 36 шт. = 648 л

В наявності
Код товару:
13391234676
40925,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Опис

NOXy® AdBlue® , призначений для дизельних автомобілів, оснащених системою AdBlue. - 648 літрів піддон

  • 36 штук по 18 літрів = 648 літрів

✔️ заводський номер: AdBlue Noxy 18L

✔️ виробник: група азоту

✔️ ємність: 18 л/B>

✔️ вага:20 кг

додаткове рішення групи азоту, що пропонує продуктнайвищої якості .

виняткова якість Noxy® AdBlue ® підтверджується дослідженнями в єдиній акредитованій польським центром акредитації лабораторії в галузі досліджень AdBlue.

  • доставка через кур'єра pekaes Євро піддон

AdBlue® - це хімічний рідкий продукт, який не токсичний, не має запаху, безбарвний, безпечний для навколишнього середовища і екологічно безпечний. Висока якість і чистота AdBlue ® необхідні як на етапі виробництва, так і при транспортуванні і зберіганні. Всі поверхні, що знаходяться в безпосередньому контакті з AdBlue®, не повинні містити сторонніх речовин (масла, палива, миючого засобу) і твердих частинок.

AdBlue® - товарний знак, зареєстрований для Verband der Automobilindustrie e.v. (VDA)

NOXy® - товарний знак, зареєстрований для групи азоту

виробник AdBlue®: група азоту

переваги NOXy®

  • зниження витрати палива на 3-4% двигунами, що відповідають вимогам EURO IV, і на 5% двигунами, сумісними з Euro IV відповідно до стандарту Euro V,
  • Захист навколишнього середовища шляхом дотримання вимог діючих стандартів, що регулюють обмеження викидів шкідливих речовин,
  • зниження дорожніх зборів в ЄС (у польській країні з липня 2011 року була введена електронна система справляння плати viaTOLL. До 2014 року система охопила 2880 км доріг.при дотриманні більш високих стандартів Євро вантажними автомобілями ставки за пройдений кілометр нижче),
  • можливість підтримки і навіть продовження міжсервісних періодів транспортних засобів,
  • збільшення вартості автомобіля при перепродажі.

скільки добавки споживає двигун?

знаючи, що при виборі AdBlue ® для свого автомобіля необхідно звернути увагу на те, щоб він був якісним і проводився від відомого виробника, багато людей напевно задаються питанням-скільки його споживає автомобіль під час водіння? Це дуже важливе питання, оскільки він безпосередньо впливає на витрати, пов'язані з експлуатацією автомобіля. На щастя, дані про використання AdBlue ® оптимістичні. Хоча кількість використовуваної речовини залежить від конкретної моделі автомобіля, його ваги, а також стилю водіння конкретного водія, воно коливається в основному від 1 до 2,5 літрів на 1000 км.у більшості випадків його витрата знаходиться в межах 1,5 літра на 1000 кілометрів.

технологія SCR-очищення вихлопних газів

ми пропонуємо інноваційне рішення-селективне каталітичне відновлення. Це дозволяє очищати вихлопні гази і шкідливі сполуки, що виділяються дизельними двигунами, тим самим захищаючи здоров'я і навколишнє середовище від деградації. Це так звана технологія SCR,яка базується на розчині сечовини, запропонованому як NOXy®(він же AdBlue®). Завдяки його використанню можна задовольнити вимоги, введені Європейським Союзом щодо обмеження NOx. Робота всієї системи полягає в зменшенні шкідливих речовин-оксидів азоту до чистого елемента у вигляді водяної пари.

рекомендована нашою компанією технологія SCR працює на різних типах дизельних транспортних засобів, особливо на автобусах і вантажівках. Він також застосовується в інших типах об'єктів-локомотивах, суднах або машинах, що використовуються в сільському господарстві. Транспортні засоби та обладнання мають додатковий резервуар, в якому NOXy®піддається впливу високого тиску для каталізатора вихлопних газів.

очищення вихлопних газів цим способом здійснюється за допомогою системи, що складається з бака, системи уприскування і каталізатора. Вся конструкція підходить для роботи з бортовою діагностикою, що дозволяє постійно інформувати водія про перевищення допустимого рівня викидів шкідливих газів.

стандарти

у Європейському Союзі діють стандарти Євро, що регулюють обмеження на викиди шкідливих речовин, таких як: оксиди азоту (NOx), тверді частинки (PM), вуглеводні (HC) і окису вуглецю (CO) в більшості нових автомобілів, що продаються на території ЄС (Легкові автомобілі, вантажівки, автобуси, поїзди, Трактори, Сільськогосподарська техніка, баржі ).

вимоги ЄС повинні відповідати, відповідно до правил 2011 року, також трактори і сільськогосподарські машини з потужністю двигуна в діапазоні 175-760 к.с. для отримання схвалення ці транспортні засоби зобов'язані відповідати рекомендаціям EURO IIIb. Вони змушують оксиди азоту та тверді частинки зменшуватися на 50% та 80% відповідно порівняно з попередніми обмеженнями на нових машинах. Директиви ЄС з року в рік вводять все більш жорсткі вимоги. Відповідно до чинного законодавства (з 01.10.2008 р.) дизельні двигуни підпадають під стандарт EURO V, який різко знизив викиди шкідливих оксидів азоту (NOx) на 60%.

для порівняння, 25 вантажівок, що відповідають стандарту EURO V, виділяють стільки шкідливих речовин, скільки 1 вантажівка в 70-х роках.

з початку 2014 року діє стандарт EURO VI, встановлений ще в 2008 році Європейським парламентом, який обмежує викиди NOx ще на 80%.

Сеул 46% des habitants du Royaume-Uni sa