YATO стробоскоп для запалювання бензинових двигунів
каталожний номер: YT-7311
YATO стробоскопічна лампа:
е>
лампа використовується для перевірки і регулювання кута випередження запалювання в бензинових двигунах.Чи>
правильна настройка кута випередження запалювання відповідно до рекомендацій виробника двигуна забезпечує повну потужність двигуна з мінімальною витратою палива.Чи>
двигуну внутрішнього згоряння для правильної роботи потрібна достатня кількість палива, повітря і електричної іскри, яка викликає займання суміші в оптимальному положенні поршня в циліндрі.Чи>
Виробник двигуна визначає момент запалювання, вказавши значення кута запалювання в градусах щодо верхньої точки повороту (GZP) положення поршня в циліндрі.Чи>
зазвичай це на кілька градусів попереду GZP.Чи>
порівняння ступінчастою шкали на корпусі зчеплення з відміткою, нанесеною на маховик зчеплення при світлі стробоскопічної лампи, дозволяє визначити кут випередження запалювання в процесі роботи двигуна.Чи>
корпус лампи виконаний у вигляді пістолета з пластика.Чи>
всередині корпусу встановлена Ксенонова лампа з електронною системою спрацьовування і проста оптична система у вигляді фокусуючої лінзи і відбивача.Чи>
імпульси, що керують роботою лампи, беруться з системи запалювання.Чи>
живлення лампи береться від акумулятора автомобіля .Чи>
вулик>
знайдіть на двигуні шкалу з нанесеними цифрами, що визначають кут випередження запалювання, і позначку на маховику, що позначає GZP, і очистіть від пилу і мастила.Чи>
для більш легкого спостереження знаки можуть бути пофарбовані в білий колір крейдою або фарбою.Чи>
перевірте в технічній документації рекомендований виробником кут випередження запалювання .Чи>
запустіть двигун протягом декількох хвилин, щоб отримати нормальну робочу температуру, зазвичай близько 15 хвилин.Чи>
зупинити двигун.Чи>
при наявності вакуумного регулятора необхідно від'єднати і запечатати.Чи>
підключіть стробоскоп відповідно до креслення.Чи>
запустити двигун.Чи>
направте світло стробоскопа на знаки на колесі і корпусі і вважайте кут випередження запалювання.Чи>
Порівняйте прочитане значення кута з даними виробника.Чи>
вимкнути двигун.Чи>
процедура регулювання кута випередження запалювання:
е>
послабте кріплення розподільника запалювання, щоб ви могли повернути його вперед і назад.Чи>
не відкручуйте кріпильні гвинти повністю і не знімайте роздільник.Чи>
кріплення повинно залишатися досить надійним, щоб розподільник не змінював своє положення під час роботи двигуна.Чи>
запустіть двигун протягом декількох хвилин, щоб отримати нормальну робочу температуру, зазвичай близько 15 хвилин.Чи>
направте світло стробоскопа на Мітки на колесі і корпусі і повільно повертайте розподільник запалювання вправо і вліво до тих пір, поки відмітка на маховику і лічений кут випередження запалювання на шкалі не співпадуть.Чи>
вимкнути двигун.Чи>
закріпіть розподільник запалювання, затягнувши попередньо ослаблені болти і гайки, стежачи за тим, щоб він не змінив своє положення під час кріплення.Чи>
запустіть двигун і перевірте значення кута випередження запалювання.Чи>