Індикатор синхронізації запалювання, індукційна лампа синхронізації бензинового двигуна Індукційний пістолет синхронізації двигуна Автомобільний інструмент для автомобілів Мотоцикл Морський
Індикатор синхронізації запалювання: призначений для зміни моменту запалювання вашого автомобіля, щоб отримати найкращу продуктивність. Підходить для автомобілів, мотоциклів, човнів, усіх двотактних і чотиритактних бензинових двигунів, легко працює від систем запалювання 12 В.
Рукоятка пістолетного типу: ергономічна конструкція зі зручними кнопками, чудове відчуття натискання та легке керування. Висока якість робить його не дуже зручним.
Сенсорні затискачі: сенсорний затискач червоно-чорний для розрізнення позитивних і негативних полюсів, простий у використанні та безпечніший. Ковзний індукційний затискач забезпечує легке та безпечне підключення.
Здатність інтуїтивно перевіряти шкалу часу запалювання на маховику чи шківі двигуна для правильного налаштування. Здатність виявляти автомобільну систему управління придушенням детонації та систему контролю кута випередження вакууму, зміну кута випередження зі зміною швидкості.
Примітка. Джерело живлення — це 12 В із червоним підключенням до плюса та чорним до мінуса. Індукційний затискач дроту високої напруги затискається на лінії високої напруги циліндра, а стрілка на індукційному затискачі вказує напрямок свічки запалювання для нормальної роботи.
Ваш двигун раптом почав видавати гуркіт або тремтіння?
Це може бути результатом синхронізації двигуна або це може означати щось серйозніше
Тепер ви можете діагностувати це самостійно за допомогою OBDMONSTER timing Light!
⭐СПОСІБ ВИКОРИСТАННЯ
Під’єднайте
Червоний затискач до позитивного полюса акумулятора, чорний затисніть негативний полюс акумулятора, підключіть найбільшу клему до свічки запалювання № 1.
Запустіть двигун
Ціль. у ціль
Наведіть індикатор ГРМ на шкалу шківа колінчастого вала та натисніть на курок.
Перевірте
Перевірте синхронізацію
Індуктивне керування синхронізацією призначений для стандартної базової синхронізації з сенсорним керуванням увімкнення/вимкнення, працює з більшістю систем запалювання (DIS, звичайні, електронні та комп’ютерно керовані системи - вітчизняні та імпортні), забезпечуючи простий та ефективний спосіб перевірки синхронізації, діагностики відсутності іскри та більше.
Буде працювати на дизельних двигунах?
-Ні
Дизельні транспортні засоби не мають свічок запалювання чи розподільника, тому ці індикатори ГРМ не працюватимуть на дизельних двигунах.
Він працюватиме від 6-вольтової системи?
-Так
У 6-вольтових електричних системах використовуйте додаткову 12-вольтову батарею для живлення індикатора часу. Під’єднайте ЧОРНИЙ затискач до мінусової (-) клеми, а ЧЕРВОНИЙ затискач – до позитивної (+) клеми додаткової 12-вольтової батареї