Yato YT-7311

Yato YT-7311

Що Ви шукаєте?

Yato YT-7311

В наявності
Код товару:
13355094224
3796,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Опис
YATO стробоскоп для запалювання бензинових двигунів каталожний номер: YT-7311

YATO стробоскопічна лампа:

  • лампа використовується для перевірки і регулювання кута випередження запалювання в бензинових двигунах.
  • правильна настройка кута випередження запалювання відповідно до рекомендацій виробника двигуна забезпечує повну потужність двигуна з мінімальною витратою палива.
  • двигуну внутрішнього згоряння для правильної роботи потрібна достатня кількість палива, повітря і електричної іскри, яка викликає займання суміші в оптимальному положенні поршня в циліндрі.
  • Виробник двигуна визначає момент запалювання, вказавши значення кута запалювання в градусах щодо верхньої точки повороту (GZP) положення поршня в циліндрі.
  • зазвичай це на кілька градусів попереду GZP.
  • порівняння ступінчастою шкали на корпусі зчеплення з відміткою, нанесеною на маховик зчеплення при світлі стробоскопічної лампи, дозволяє визначити кут випередження запалювання в процесі роботи двигуна.
  • корпус лампи виконаний у вигляді пістолета з пластика.
  • всередині корпусу встановлена Ксенонова лампа з електронною системою спрацьовування і проста оптична система у вигляді фокусуючої лінзи і відбивача.
  • імпульси, що керують роботою лампи, беруться з системи запалювання.
  • живлення лампи береться від акумулятора автомобіля .

    процедура перевірки кута випередження запалювання:

    1. знайдіть на двигуні шкалу з нанесеними цифрами, що визначають кут випередження запалювання, і позначку на маховику, що позначає GZP, і очистіть від пилу і мастила.
    2. для більш легкого спостереження знаки можуть бути пофарбовані в білий колір крейдою або фарбою.
    3. перевірте в технічній документації рекомендований виробником кут випередження запалювання .
    4. запустіть двигун протягом декількох хвилин, щоб отримати нормальну робочу температуру, зазвичай близько 15 хвилин.
    5. зупинити двигун.
    6. при наявності вакуумного регулятора необхідно від'єднати і запечатати.
    7. підключіть стробоскоп відповідно до креслення.
    8. запустити двигун.
    9. направте світло стробоскопа на знаки на колесі і корпусі і вважайте кут випередження запалювання.
    10. Порівняйте прочитане значення кута з даними виробника.
    11. вимкнути двигун.

    процедура регулювання кута випередження запалювання:

    1. послабте кріплення розподільника запалювання, щоб ви могли повернути його вперед і назад.
    2. не відкручуйте кріпильні гвинти повністю і не знімайте роздільник.
    3. кріплення повинно залишатися досить надійним, щоб розподільник не змінював своє положення під час роботи двигуна.
    4. запустіть двигун протягом декількох хвилин, щоб отримати нормальну робочу температуру, зазвичай близько 15 хвилин.
    5. направте світло стробоскопа на Мітки на колесі і корпусі і повільно повертайте розподільник запалювання вправо і вліво до тих пір, поки відмітка на маховику і лічений кут випередження запалювання на шкалі не співпадуть.
    6. вимкнути двигун.
    7. закріпіть розподільник запалювання, затягнувши попередньо ослаблені болти і гайки, стежачи за тим, щоб він не змінив своє положення під час кріплення.
    8. запустіть двигун і перевірте значення кута випередження запалювання.

    ТЕХНІЧНІ характеристики:

    • напруга: 12V
    • швидкість обертання: 8000 об / хв (макс)
    • система: xsenon
    • вага: 0.792 кг
Scroll To Top