Стробоскоп Yato для запалювання бензинових двигунів
Номер за каталогом: YT-7311
Стробоскоп Yato:
Лампа використовується для перевірки та регулювання кута випередження запалювання в бензинових двигунах.
Правильна установка випередження запалювання відповідно до рекомендацій виробника двигуна забезпечує повну потужність двигуна з мінімальною питомою витратою палива.
Для правильної роботи двигун внутрішнього згоряння потребує відповідної кількості палива, повітря та електричної іскри, яка запалює суміш у оптимальному положенні поршня в циліндрі.
Виробник двигуна визначає момент запалювання, вказуючи кут запалювання в градусах по відношенню до верхньої точки повороту (ВМТ) положення поршня в циліндрі.
Зазвичай це кілька градусів до ВМТ.
Порівняння градуйованої шкали на картері зчеплення з міткою на маховику зчеплення у світлі стробоскопа дозволяє визначити кут випередження запалювання при працюючому двигуні.
Корпус лампи виконаний у вигляді пластикового пістолета.
Усередині корпусу знаходиться ксенонова лампа з електронною системою запуску і простою оптичною системою у вигляді фокусуючої лінзи і відбивача.
Імпульси, що керують роботою лампи, надходять від системи запалювання.
Лампа живиться від автомобільного акумулятора.
Процедура перевірки випередження запалювання:
Знайдіть шкалу випередження запалювання на двигуні та позначку на маркуванні маховика ВМТ і очистіть його від пилу і жиру.
Для полегшення спостереження знаки можна пофарбувати білою фарбою або крейдою.
Перевірте рекомендований виробником час запалювання в технічній документації.
Запустіть двигун на кілька-кілька хвилин, щоб отримати нормальну робочу температуру, зазвичай близько 15 хвилин.
Зупиніть двигун.
Якщо є система регулювання вакууму, її слід від'єднати та опломбувати.
Підключіть стробоскоп, як показано на малюнку.
Запустіть двигун.
Наведіть стробоскоп на мітки на колесі та корпусі та прочитайте час запалювання.
Порівняйте значення кута зчитування з даними виробника.
Вимкніть двигун.
Процедура регулювання моменту запалювання:
Послабте кріплення розподільника запалювання, щоб його можна було повертати вперед і назад.
Не видаляйте повністю кріпильні гвинти та не знімайте розподільник.
Кріплення має бути достатньо надійним, щоб розподільник не змінював свого положення під час роботи двигуна.
Запустіть двигун на кілька-кілька хвилин, щоб отримати нормальну робочу температуру, зазвичай близько 15 хвилин.
Наведіть стробоскоп на мітки на маховику та корпусі та повільно повертайте розподільник запалювання праворуч і ліворуч, поки мітка на маховику та показання випередження запалювання на шкалі не збігаються.
Вимкніть двигун.
Закріпіть розподільник запалювання, затягнувши попередньо ослаблені болти та гайки, стежачи, щоб він не змінив свого положення під час встановлення.
Запустіть двигун і перевірте значення випередження запалювання.