XADO for SUV 360ml родстер RF=100

XADO for SUV 360ml родстер RF=100

Що Ви шукаєте?

XADO for SUV 360ml родстер RF=100

В наявності
Код товару:
13487208973
3881,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Опис

доступно в 60 країнах світу.

Xado Maximum For SUV-препарат для будь-якого поршневого двигуна внутрішнього згоряння

з робочим об'ємом від 2300 куб. см до 4000 куб. см.

Xado Maximum for SUV: що міститься в ньому ревіталізант® виконує фізичний(не хімічний) процес і не є присадкою до масла-масло є лише засобом транспортування тертя. Я відсилаю вас до понять з трибології.

рекомендована роздрібна цінавиробником : 323,00 зл.

Весняна акція - всього 6 шт і тільки 3 дні!< /h2 >

група продуктівAMC + ревіталізанти   - виробляються >TzOV XADO < ; ГрупаAtomex +VeryLube імасла - виробляються дочірніми компаніями в Нідерландах . дистриб'ютор < /B > в районі Європейського Союзу -   Xado Technology GmbH Berlin .

вас, дорогий споживач, будь - які дослідження менше цікавлять - цікавлять безвідмовність вашого автомобіля і відчутні фінансові наслідки для вашої кишені.

що Ви отримуєте, застосовуючи в двигун вашого автомобіля препарат AMC Maximum SUV:

1.0.2 d-фактор ковзання:

1.1– більш легкі і швидкі потоки масла, що забезпечують миттєву мастило при зниженні енергоспоживання. = 1.2; 1.1.1 – більш швидкий вхід на обороти до відсічення; 1.1.2 – рівна робота у всьому діапазоні оборотів; 1.1.3 – збільшення крутного моменту і потужності; 1.2.1  – зниження витрати палива: 1.2.2-зменшення кількості вихлопних газів; 1.2.3-термін служби каталізатора і DPF/FAP збільшується;.

2.0. Revitalizant®:

2.1 – значне посилення поверхневих шарів, навантажених тертям; 2.1.2 – явне зниження швидкості наростання зносу в результаті тертя (нормального); 2.1.3 – відмінне подовження резурсу, практичне усунення так званих капітальних ремонтів; 2.2.1 – ідеальне, взаємне відповідність/B>сполучаються тертям деталі; 2.2.2 – підвищеннятиску стисненнядо заводського включно; 2.2.2.1 – відновлення крутного моменту і потужності.стабілізація на тривалий термін; 2.2.2.2 – оптимізація витрати палива-зниження витрати;2.2.2.3-зниження вібрації і вібрації; 2.2. 3 – помітне зниження витрати вихлопних газів з камери згоряння в картер двигуна; 2.2.4 – значне зниження витрати моторного масла "на згоряння"; 2.2.4.1 – явне зниження частки згорілого масла у вихлопних газах ; 2.2.4.1.1 – відмінне збільшення ефективності як каталізаторів, так і DPF/FAP; 2.2, 5.1 – зменшення частки вихлопних газів і масляного туману , що протікає через EGR; 2.2.5.2 – як 2.2.3.1.1 і, отже, ще менша частка вихлопних газів; 2.2.6 – помітне збільшення тиску масла і стабільна його струмінь; 2.2.6.1-   баланс масла , що надходить, врівноважує кількість відтоку, регулятори зазору 2.2.6.2 – ланцюги мовчать – натягувачі функціонують нормально;. 2.2.6.3 – обороти двигуна є стабільними і рівномірними; 2.2.6.4 – гідравлічні перемикачі фаз газорозподілу – повертаються до заводських параметрів; 2.2.6.4.1 – як 2.2.5.3 і плавна реакція на збільшення обертів двигуна; 2.3 1 – вирівнювання поверхні з заповненням порожнин, ямок, заметів; 2.3.2 –  як 2.2.2.3  з додатковим зменшенням вібрації і вібрації;

3.0. Металевий Кондиціонер

3.1-створення захисних шарів j на поверхнях тертя препаратом з високою адгезією; 3.1.1 – захист від "сухого старту"; 3.1.2 – легше і швидше "холодного старту"; 3.1.3 – як 2.2.4-додаткова дія;

ви можете діяти прагматично і професійно – прийняти більш тривале рішення, рішення, що дає максимальне оновлення:

  1. першим – застосувати Vita Flush (є в моїй пропозиції) з дотриманням наведеної там методики.
  2. замінити масло і фільтр – позбавлення від циркулюючого осаду і осаду , в якому може осісти ревіталізант.
  3. проїхати 200 – 300 км – стабілізація властивості масла.
  4. додати MAXIMUM for SUV: відповідно до наведеної методики.

застосовуючи до правил – ви"вичавлюєте" 100% можливостей щодо індивідуальних характеристик зносу цього екземпляра двигуна.

MAXIMUM SUV: трикомпонентний продукт, що поєднує двофазний Кондиціонер металів з ревіталізантом 3-го покоління-1 Stage. Призначення-оновити двигун разом з активним захистом безпосередньо під час експлуатації.

одноразове застосування MAXIMUM SUV оновлює експлуатаційні характеристики двигуна до заводського рівня. Revitalizant, функціонуючи у верхніх шарах, змушує процес їх відновлення в дуже міцні і зносостійкі металокерамічні шари і тим сильніше, чим більше енергії з'являється в місцях тертя. Забезпечує активний захист від перевантаження і перегріву.перевага MAXIMUM SUV полягає в тому, що вже з перших хвилин після застосування (3 – 5 к.с.) спостерігаються позитивні зміни: автомобіль стає бадьорим, швидше злітає, а до того ж з більш низьких оборотів і плавно обертається вище. Ми зобов'язані цим двом рідким компонентам (№1 і 3, Показані на малюнку пляшки) - кондиціонеру металів і засобу ковзання 2D (без польської технічної назви).

RF 100 означає, що двигун пройшов повний цикл ревіталізації і був захищений від зносу, з гарантією 100 000 км.< / п>

для використання в поршневих двигунах внутрішнього згоряння 100 років і 10 днів.

коли краще додати? Перше масло, перший запуск і нульовий пробіг.

чому? Revitalizant ® має в своєму розпорядженні максимальну кількість металевого пилу, пилу, що виникає через недосконалість механічної обробки, мінімуму нано-і мікро-забруднень, відмінне продовження терміну служби двигуна щодо областей тертя метал-метал.

додаток: < /b > 1. Нагріти до 25-30 st C (наприклад, в теплій воді), енергійно перемішати, струшуючи, щоб тепло досягло всього вмісту пляшки.

2. налийте в двигун, який знаходиться при робочій температурі.

3. Запустіть двигун і утримуйте його на холостому ходу протягом 3-5 хвилин.

4. Нормально використовувати.

5. Не замінюйте масло протягом 1500 км.

AMC SUV не вимагає заміни масла до прийнятих періодів заміни.

зміна в культурі роботи двигуна буде помітно вже після 4-7 кілометрів їзди.

у кожну упаковку додається інформація польською мовою.

для використання в будь-якому поршневому двигуні внутрішнього згоряння. Тип палива і системи харчування не має значення.

XADO-це натуральний продукт, екологічно чистий. це форма нано-технології, процес відбувається на атомному рівні, але створює ефекти макро-масштабу.

екологічні переваги технології XADO:

  • збільшує стиснення, потужність, продуктивність і економію палива в двигунах
  • зменшує тертя, спалювання масла, викиди і NVH двигуна (шум, вібрація і шорсткість)
  • оновлює, ремонтує, оживляє і оптимізує старі і нові механічні деталі
  • продовжує термін служби, знижує експлуатаційні витрати і забезпечує як мінімум від 1 до 2 повернень інвестицій (на основі економію палива в корпорації Sysco).

упаковка: 360 мл у пляшці. Арт. № XA40015

EAN: 4820024945677

описи польською мовою, що містяться в каталогах, описи виконаних випробувань, випробувань або досвіду, є моїми перекладами і виконаними на користь виробника:

мій власний багаторічний (з 2001 року) Досвід роботи з Revitalizant®:

  1. Рік 1998 по 2003 рік - Ford Transit 2,0 бензиновий газниковец, з заднім приводом і в ті роки була проблема з запчастинами для будь-яких західних.. : Розкришився поршень в двигуні 2,0 бензину... розбирання, знесення, перевірка: шліфування блоку + валу . Я купив II табличку на 0,5 мм вище. Двигун зроблений і їде. Проблема полягала в гасінні-він ловив самозаймання, і його потрібно було задушити на третій передачі. Я проїхав понад 100 тис .км, знос стався-проблем з додаванням ревіталізанта не було,і... через 500 км проблема з гасінням повернулася-як після шліфування. Висновок очевидний-початкові параметри відновлені.
  2. роки 2006-2012: VW Golf II 1,6 і (останній карбюратор, вже керований компом). Жер масло-добре. 7,5 ЛТР / 10 тис.Скриня видавав здіймається стогін-чим швидше, тим більше неприємностей. Двигун отримав подвійну кількість ревіталізантів 2-го покоління (3 х 2 тюбика), коробка отримала свіже масло і 2x ревіталізант 2-го покоління. Витрата масла знизився до ОК. 3,5 л / 10 тис.км, коробка затихла і функціонувала практично як нова. Двигун: по 7 тис.за допомогою ревіталізатора я зняв головку, очистив усмоктувальні клапани (вони , ймовірно, в 3 рази перевищували вагу нагарів), замінив герметики і зібрав. Двигун перестав витрачати масло-на 15 тис.к. с. я долив 0,5 літра, і це 5W-30... сухий дим, Кришка маслозаливної горловини знята і нульова видування на працюючому двигуні.
  3. я тоді випустив ok. Зл. 600,00 на ревіталізанти - повернення на ділянці 100 000km = більше 12 000 зл, враховується тільки в паливі і маслі.
  4. можна? - Можна! Обов'язковою умовою є спрацьовування до перевищення порогу споживанняна рівні 100%

Post scriptum: < /b > ефективність Revitalizant® вимірна в промисловості, як технічно, так і економічно. Такі завдання виконувалися, вимірювалися і підраховувалися. Назва: "кожен вставлений Долар США дав 5 доларів економії " (компресор з продуктивністю 180 м3 / хв при номінальному тиску 8 кПа); "ревіталізант дав 2 600 000 доларів економії"(цементування в Домініканській Республіці). Є ще кілька подібних назв, але не у нас. У польській у нас прозова нестача знань посилюється утриманням робочого стільця. Кілька років тому у великій компанії я почув від людини на керівній посаді: "мне платять за інновації, мені платять за виконання рефералів"

"...

Scroll To Top