Стан | Новий |
---|
Стан | Новий |
---|
ВКЛЮЧАЄ:
TEC-2000 Engine Flush складається з:
розчинники
ефективні мастильні матеріали.
Engine Flush є одним із перших і небагатьох препаратів, які не використовують хлоровані вуглеводні, що означає відсутність шкідливих випарів під час роботи та чистіше довкілля.
TEC-2000 Engine Flush вважається одним з найефективніших препаратів для внутрішнього очищення двигуна. Його дуже легко використовувати в будь-яких умовах. Формула TEC-2000 Engine Flush присутня на світовому ринку більше 20 років і користується відмінною репутацією серед клієнтів, які професійно працюють на автомобільному ринку.
TEC-2000 Oil Booster - присадка до масла, збільшує масляну плівку і зменшує її витрату -> значно знижує тертя.
Oil Booster складається з:
ЗАСТОСУВАННЯ Розроблено спеціально для сучасних двигунів легкових і комерційних автомобілів усіх типів; дизельні та бензинові, без наддуву, з наддувом і турбонаддувом, також з безпосереднім уприскуванням палива, а також для двигунів з каталітичними нейтралізаторами, що працюють на всіх видах палива; неетилований і етилований бензин, дизельне паливо, LPG і етанол. ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ACEA A3/B4 API SL / CF СХВАЛЕННЯ VW 501 00 - 505 00 Mercedes Benz 229.1 RENAULT RN 0700 РІВЕНЬ ЯКОСТІ PSA B71 2300 Стандарт ACEA B4 вимагає відмінних очисних і диспергуючих властивостей, а також чудової стійкості до збільшення в'язкості, викликаного проникнення сажі, що утворюється в результаті згоряння дизельного двигуна, особливо з безпосереднім уприскуванням палива, за винятком двигунів VW з блоком інжекторів, для яких потрібна олива MOTUL SPECIFIC 505 01 502 00 5W-40. API SL забезпечує кращі параметри, ніж специфікація API SJ, щодо стійкості до окислення, кращого захисту від утворення відкладень і стійкості до підвищеної в'язкості, викликаної відкладеннями, що потрапляють в масло. PSA B71 2300 вимагає, щоб олива могла працювати в найсуворіших температурних умовах, щоб забезпечити відмінне змащування старих моделей бензинових двигунів 1.4, 1.6, 1.8, 2.0 і деяких дизельних двигунів без фільтрів FAP (DPF). Компанія Renault розробила вимоги RN0700 для моторних олив, які можуть працювати при найвищих теплових навантаженнях. Стандарт RN0700 поширюється на всі бензинові двигуни без наддуву (крім Renault Sport) від групи Renault (Renault, Dacia, Samsung). Специфікація RN0700 також поширюється на всі дизельні двигуни Renault 1.5 dCi без сажових фільтрів DPF потужністю менше 100 к. с. і заміною масла кожні 12 місяців і 20 000 км. Клас в'язкості SAE 10W-40 повністю підходить для новітніх бензинових і дизельних двигунів. Посилене синтетичними базовими маслами, воно забезпечує дуже ефективне змащування, значно знижує тертя, характеризується зниженою летючістю та стійкістю до дуже високих температур, досягнутих у сучасних двигунах. Стійкість до окислення, протизносні, антикорозійні та протипінні властивості.