Стан | Новий |
---|
Стан | Новий |
---|
Доступний у 60 країнах світу.
нафта – нафта є лише транспортним засобом до зон тертя. Відсилаю вас до понять ТРИБОЛОГІЇ. .
Товарна група АМС + Ревіталізанти - виробляються> ТзОВ ХАДО <- Дистриб'ютор на території Європейський Союз - Xado Technology GmbH Berlin .
Вас, Шановний Споживаче, цікавлять не всі випробування - Вас цікавить надійність Вашого автомобіля та вимірний ФІНАНСОВИЙ ЕФЕКТ для Вашої кишені.
Що ви отримуєте, застосовуючи AMC Maximum SUV до двигуна вашого автомобіля:
1.0. 2D – коефіцієнт ковзання:
1.1 – легше та швидше тече масло, що забезпечує миттєве змащування, зменшуючи споживання енергії . = 1,2; 1.1.1 – більш швидке прискорення до відсічення; 1.1.2 – рівномірна робота в усьому діапазоні обертів; 1.1.3 – збільшення крутного моменту та потужності; 1.2.1 – зниження витрати палива: 1.2.2 – зменшення кількості вихлопних газів; 1.2.3 – збільшується ресурс каталітичного нейтралізатора та DPF/FAP;
2.0. Ревіталізант®:
2.1 – значне зміцнення поверхневих шарів , що піддаються фрикційним навантаженням; 2.1.2 – значне зниження швидкості накопичення зносу внаслідок тертя (норма); 2.1.3 - чудоверозширення ресурсу, практичне усунення т.зв капітальний ремонт; 2.2.1 – ідеальне , взаємне прилягання фрикційно взаємодіючих частин ; 2.2.2 – збільшення тиску стиснення , до заводських налаштувань; 2.2.2.1 – відновленнякрутного моменту та потужності. довгострокова стабілізація; 2.2.2.2 – оптимізація витрати палива – зменшення витрати; 2.2.2.3 – зниження вібрацій ; 2.2. 3 – значне зменшення потоку вихлопних газів із камери згоряння в картер двигуна ; 2.2.4 – значне зниження витрати моторного масла «на згоряння»; 2.2.4.1 – явне зниження частки спаленого масла у вихлопних газах ; 2.2.4.1.1 – відмінне розширення ефективності як каталітичних нейтралізаторів, так і DPF/FAP; 2.2, 5.1 – Зменшення частки вихлопних газів і масляного туману , що протікає через EGR; 2.2.5.2 – як 2.2.3.1.1, тому ще менша частка у вихлопних газах; 2.2.6 – помітне підвищення тиску масла і стабільний потік масла; 2.2.6.1 - вхідний баланс мастила врівноважує вихідну кількість, регулятори зазору клапанів замовкають; 2.2.6.2 – ГРМ мовчать – натягувачі працюють нормально; 2.2.6.3 – швидкість двигуна є стабільною та рівномірною; 2.2.6.4 – фазоперемикачі гідравлічні синхронізації – повернення до заводських параметрів; 2.2.6.4.1 – як 2.2.5.3 та плавна реакція на збільшення обертів двигуна; 2.3 1 – вирівнювання поверхні з заповненням дефектів, ямок, подряпин ; 2.3.2 – як 2.2.2.3 з додатковою вібрацією та вібропоглинанням;
3.0. Кондиціонер металу
3.1 – створення захисних шарів на поверхнях тертя препаратом з високою адгезією; 3.1.1 – захист від «сухого пуску»; 3.1.2 – легший і швидший "холодний старт"; 3.1.3 – як 2.2.4 – додаткова дія;
МАКСИМУМ SUV: трикомпонентний засіб, що поєднує в собі двофазний кондиціонер металу та Ревіталізант 3 покоління - 1 Ступінь. Мета – відновити двигун з активним захистом безпосередньо під час експлуатації.
Одноразове застосування Maximum SUV відновлює робочі характеристики двигуна навіть до заводського рівня. Ревіталізант, діючи в поверхневих ШАРАХ, форсує процес їх перебудови в дуже міцні і зносостійкі шари металокераміки, і чим сильніше, чим більше енергії з'являється в місцях тертя, тим вони міцніші. Створює активний захист від впливу перевантаження і перегріву.
Перевага Maximum SUV полягає в тому, що позитивні зміни можна помітити вже в перші хвилини після використання (3 - 5 км) : машина жвавіша, швидше рушає з місця, і на менших швидкостях і стріляє вище без проблем. Цьому ми завдячуємо двом рідким інгредієнтам (№ 1 і 3 видно на зображенні пляшки) – кондиціонеру для металу та 2D-лубриканту (без польської технічної назви).
RF 100 означає, що двигун пройшов повний цикл ревіталізації та був захищений від зносу з гарантією приблизно на 100 000 км.
ПРИМІТКА: В описі зазначено - "не використовувати, якщо циліндри двигуна покриті хімічно нанесеними покриттями: ALUSIL. NIKASIL, LOKASIL, GALNIKAL." Це стосується періоду BORDER, частково відсутнє покриття - воно швидко відшарується. Двигуни з таким покриттям циліндрів випускалися в 1985-1993 роках.
Для використання в поршневих двигунах внутрішнього згоряння, яким 100 років або 1 день.
Коли найкращий час для додавання? Перше масло, перший запуск і нульовий пробіг.
Чому? Тоді Revitalizant ® має у своєму розпорядженні максимум металевого пилу, пилу, що є результатом механічних дефектів обробки, мінімум нано- та мікроскульптурного бруду та відмінне подовження терміну служби двигуна по відношенню до МЕТАЛУ. -МЕТАЛЕВІ зони тертя.
Застосування: 1. Нагрійте до 25 - 30 градусів C (наприклад, у теплій воді), енергійно струсіть, щоб тепло досягло всього вмісту пляшки.
2. залити в двигун при робочій температурі.
3. Запустіть двигун і попрацюйте на холостому ходу 3–5 хвилин.
4. Використовуйте як зазвичай.
5. Не міняйте масло принаймні 1500 км.
AMC SUV не вимагає заміни масла до прийнятих інтервалів заміни.
Зміни в культурі експлуатації двигуна будуть помітні після 4-7 кілометрів їзди.
До кожного пакету додається інформація польською мовою.
Для використання в будь-якому поршневому двигуні внутрішнього згоряння. Тип палива та енергетична система не має значення.
ХАДО - натуральний, екологічно чистий продукт. Це форма НАНО-технології, процес відбувається на атомному рівні, але створює ефекти в МАКРО масштабі.
екологічні переваги технології XADO такі:
Кондитерська: 360 мл у флаконі. Артикул XA40015
EAN: 4820024945677
Описи польською мовою, включені до каталогів, описи тестів, перевірок та проведених експериментів є моїми перекладами та підготовлені для Виробника:
Мій власний, багаторічний (з 2001) досвід щодо ефективності Revitalizant ®:
Post scriptum: Ефективність Revitalizant® піддається вимірюванню в промисловості, як технічно, так і економічно. Такі завдання виконували, вимірювали та рахували. Заголовок: "кожен внесений ДОЛАР США заощадив 5 доларів" (компресор продуктивністю 180 м3/хв при номінальному тиску 8 кПа); «Ревіталізант заощадив 2 600 000 $» (цементування в Домініканській Республіці). Є з десяток подібних назв, але не тут. У Польщі ми маємо прозаїчний БЕЗЗНАНЬ, підкріплений утримуванням робочого місця. Кілька десятків років тому у великій компанії я почув від людини на керівній посаді: « Мені платять не за інновації, мені платять за виконання наказів»
"…