Стан | Новий |
---|
Стан | Новий |
---|
? Для бензинових і дизельних двигунів, які відповідають нормам викидів Euro 4, Euro 5 і Euro 6 (включаючи FSI, Common Rail і насосні форсунки). Також підходить для автомобілів, що працюють на газі (CNG/LPG) і автомобілів з дизельним сажовим фільтром (DPF), навіть після модернізації. Виняток: двигуни R5 і V10 TDI до року виробництва 06/2006. Перевірено для використання з турбокомпресорами та каталітичними нейтралізаторами.
? Технологічно вдосконалена моторна олива з низьким коефіцієнтом тертя на основі синтетичної технології. Він забезпечує чудову чистоту двигуна та перевищує навіть найсуворіші вимоги випробувань відомих виробників автомобілів. Зменшує утворення шкідливих відкладень у бензинових і дизельних двигунах із прямим уприскуванням (FSI, TDI, common rail тощо) і підтримує низьке споживання оливи. Забезпечує надійну роботу та максимально продовжує термін служби сажового фільтра (DPF). Особливо для автомобілів з дуже великими інтервалами заміни масла (WIV тощо).
? Всесезонне масло для бензинових і дизельних двигунів.
ДЕТАЛІ ПРО ПРОДУКТ:
? Параметри
? Liqui Moly рекомендує цей продукт для автомобілів, які вимагають мастила з такими характеристиками:
? Технологічно вдосконалена моторна олива з низьким коефіцієнтом тертя на основі синтетичної технології. Відмінний захист від зносу, знижує витрату масла і палива і забезпечує швидке проникнення масла в двигун. Залежно від специфікацій виробника можливі інтервали заміни масла до 30 000 або 50 000 км, або кожні 2 роки для водіїв з малим пробігом.