| Стан | Новий |
|---|---|
| Марк | Тіп-Тополь |
| Код виробника | 510-2202 |
| EAN (GTIN) | 5904533339444 |
| Стан | Новий |
|---|---|
| Марк | Тіп-Тополь |
| Код виробника | 510-2202 |
| EAN (GTIN) | 5904533339444 |
Складний щуп для екстреного ремонту зі штифтами Super Sealastic і SUPER RAS - це інноваційний пристрій, який дозволяє швидко і ефективно ремонтувати шини мотоциклів, легкових і позашляховиків без необхідності демонтажу шини з обода. Завдяки своїй конструкції цей інструмент використовується при застосуванні ремонтних кузовів Super Sealastic (SUPER SL) і SUPER RAS, які ідеально підходять для екстреного ремонту проколів.
Застосування технологій Super SL і Super RAS
Ремонтні кузови Super Sealastic (SUPER SL) і SUPER RAS — матеріали, призначені для тимчасового ремонту безкамерних шин. , як легкові , так і розвізні та позашляховики. SUPER SL - це ущільнювальна система від REMA TIP TOP, яка дозволяє швидко ремонтувати колесо без демонтажу, наноситься мокрим способом за допомогою клею Cement BL. Подібним чином корпус SUPER RAS (Super Radial Anchor Seal) є радіальним ущільнювальним штифтом, призначеним для тимчасового ущільнення проколів у шинах, також без розбирання.
Як працює складний зонд
Під час ремонту складний зонд дозволяє висувати корпуси Super SL або Super RAS, дозволяючи точно розмістити ремонтний матеріал усередині шина. Процес починається з очищення каналу в шині та нанесення клею Cement BL за допомогою ручного різака. Потім ремонтне тіло поміщається в зонд, що дозволяє його розтягувати та легше застосовувати. Після розміщення всередині шини корпус повертається до початкової форми, утворюючи міцний якір, який запобігає випаданню.
Технічні дані:
Розміри пристрою: