Shell Rimula R6 LME характеризується запатентованою технологією присадок «low-SAPS», посиленою сучасним унікальним пакетом протизношуваних засобів. Захисні властивості додатково підвищуються завдяки використанню синтетичної базової оливи, яка посилює активність присадок, забезпечуючи економію палива завдяки низькому рівню в’язкості, не впливаючи на довговічність двигуна. Основні переваги: сумісність із системами зниження викидів, встановленими у вихлопних системах, можливість подовження пробігу між замінами та зниження витрати палива.
Застосування: моторне масло
Клас в'язкості SAE: 5W-30
Густина в 15°C кг/м3:
Темп. запалювання COC min: 232
Кінематична в'язкість мм2/с (сСт) при 100°C: 12,13
В'язкість індекс: 181
Кінематична в'язкість мм2/с (сСт) при 40°C: 66,90
Темп. потік °C макс.: -42
Вимоги виконано та отримано схвалення: ACEA E6, E7; Cummins CES 20077; Deutz DQC IV-10 LA; відповідає IVECO TLS E6; MAN M 3477, 3677; MB 228.51; MACK: EO-N; Renault Truck: RLD-2; Volvo: VDS-3
ДОСТАВКА КУР'ЄРОМ НА ПІДДОНІ: DPD/DHL
Застосування для дорожнього руху Особливо підходить для широкого спектру вантажних перевезень і транспортних застосувань у сучасних автомобілях з низьким рівнем викидів від Mercedes-Benz, MAN, DAF, Volvo та інших. Особливо підходить для змішаних автопарків з двигунами, що відповідають нормам викидів Euro 2, 3, 4 і Euro 5.
Використання в двигунах з низьким рівнем викидів Shell Rimula R6 LM відповідає останнім вимогам більшості виробників двигунів, які відповідають вимогам Євро. 4.5, а його робочі параметри перевищують вимоги специфікацій, таких як ACEA E6 і E7.