Shell Helix Ultra Professional AG 5W-30,
повністю синтетичне моторне масло - адаптовано до конкретних вимог виробника двигунів. Призначений для задоволення дуже високих вимог до високонавантажених двигунів марок ;
застосування
Shell Helix Ultra professional AG 5W-30-це масло для бензинових і дизельних двигунів, що відповідає технічно передовому стандарту gmw16177 (dexos2™). Відповідає стандарту dexos2TM , який поєднує в собі вимоги до API SN, ACEA C3 та інші власні випробування General-Motors рекомендується для технічного обслуговування транспортних засобів.
специфікації та допуски
API SN,·ACEA C3,·GM dexos2 TM Ліцензія GB2B0611014
властивості та переваги
- економія палива - пройшов позитивний тест економії палива ACEA MB, M111FE (CEC-L-54-T-96) з результатом: економія палива мінімум 2.5% (усереднений результат трьох тестів).
- власні випробування компанії General Motors. Він пройшов позитивний тест на знос механізму газорозподілу GM RNT GMPTE-t DUR021, що оцінює знос кулачків і штовхачів. Він пройшов позитивний тест на аерацію GM GMPTE-t MEC024. Він пройшов позитивний тест GM на масла, призначені для бензинових двигунів (OP-1) GMPTE-t DUR020, перевіряючи підвищення в'язкості, а також підвищення кислотного і основного числа . Він дав позитивний результат на тест масла в дизельному двигуні GMPTE-t DUR019, в якому оцінювався знос компонентів двигуна, споживання масла, збільшення в'язкості і прокачиваемость при низьких температурах.
- знос і довговічність двигуна - пройшов тест Peugeot TU3M на знос клапанного механізму для кулачків - (CEC-L-38-a-94). Пройшов позитивний тест на корозію підшипників ASTM Sequence VIII. Він пройшов позитивний тест OM646LA (CECL-099-08), оцінюючи знос кулачків, циліндрів і штовхачів, а також чистоту поршнів і циліндрів і відкладень в двигуні.
- чистота двигуна. Пройшов позитивний тест Peugeot TU5JP-l4 на високотемпературні відкладення на кільцях і утворення воску на поршнях (CEC-L-88-t-02). Він пройшов позитивний тест на осад на поршнях ASTM Sequence IIIG (ASTM d7320), оцінюючи підвищення в'язкості масла, відкладення, що утворюються на поршнях, і знос кулачка. Пройшов позитивно чистоту поршнів VW TDI (CEC-l-78 - t-99). Він пройшов позитивний тест на слиз відповідно до ASTM Sequence VGA (ASTM d6593). Він пройшов позитивний тест на шлам, що утворюється в двигуні MB M271.
- контроль утворення сажі. Він пройшов позитивний тест на розсіювання при середніх температурах DV4TD (CEC-l-093-04).
