| Стан | Новий |
|---|---|
| Вага продукту з упаковкою | 1 кг |
| Марк | DesignOffice |
| Код виробника | Російський випрямляч Paccbet2 Paccbet-2 СРСР CCCP |
| Максимальна інтенсивність | 25 А |
| Стан | Новий |
|---|---|
| Вага продукту з упаковкою | 1 кг |
| Марк | DesignOffice |
| Код виробника | Російський випрямляч Paccbet2 Paccbet-2 СРСР CCCP |
| Максимальна інтенсивність | 25 А |
Ми займаємося ремонтом зварювального обладнання більше 20 років. Ремонт — це не тільки заміна пошкодженого елемента, а й аналіз причин поломки, пошук слабких місць пошкодженого компонента та пошук рішень для усунення таких дефектів у майбутньому. Отримані таким чином знання дозволили нам розробити наші власні версії плат керування , які повністю сумісні з оригіналами але були позбавлені слабких місць, дефекти конструкції або певні недоліки. Ми замінювали пошкоджені слабкі елементи на кращі, вводили різні типи фільтрів і захисту, і часто модуль проектували заново - повністю з нуля - щоб пристрій нарешті працював належним чином . Модулі виготовляються з використанням сучасних комплектуючих, що також важливо при заміні старих модулів, виготовлених кілька чи кілька десятків років тому.
Перші фотографії в галереї показують оригінальний модуль - це орієнтаційне фото, щоб ви могли легко розпізнати, який це контролер. На наступних фотографіях показано модернізований запасний контролер, який ми пропонуємо. Деталі завжди описані для даного пристрою.
Якщо ви не впевнені, що пошкоджено у вашому пристрої - n не ремонтуйте наступні компоненти методом "сліпої заміни"...
Іноді трапляється, що пошкоджено інший елемент, ніж може здатися недосвідченій людині, або іноді трапляється, що несправність є більш масштабною - і без її ідентифікації та видалення - наприклад, заміна самої плати пошкодить нову, або пристрій працюватиме деякий час, після чого знову вийде з ладу.
Версія БЕЗ ПЕРЕМИКАЧІВ!
Нижче наведено фотографії оригінальної плати, яка використовується в цьому випрямлячі. Це ПОПЕРЕДНІЙ ПЕРЕГЛЯД фотографій, і вони не є предметом цієї пропозиції. Розміщено тут для довідкових цілей .
Предметом пропозиції є ЗАМІНА вищевказаних плат - сучасного дизайну, з сучасними загальнодоступними європейськими комплектуючими (легкодоступними в разі поломки). Плитка, яка є предметом пропозиції, зображена на фотографіях нижче та далі в описі.
Плата використовується в першу чергу - для ремонту пошкодженого випрямляча цього типу, але - через те, що це дуже цікава і функціональна конструкція - її також можна використовувати в іншому - напр новозбудований або модернізований пристрій.
Пристрій має дещо специфічний режим роботи та вимагає певних знань у його використанні, тому, щоб уникнути плутанини після покупки, а також щоб потенційний покупець знав «що може це обладнання» - я опишу його роботу в кількох словах .
Плата використовується у випрямлячі, зображеному на фото нижче ( цей випрямляч не є предметом цієї пропозиції ).
Короткий опис роботи випрямляча, його функцій, роботи...
Прилад має дві кнопки зліва:
- Автоматично / Вручну ,
- кнопка « Керування » внизу
Два світлодіоди посередині:
- вгору - ЗАРЯД
- внизу - МЕРЕЖА
З правого боку знаходиться потенціометр для регулювання струму - з шкала, позначена в амперах.
Пристрій не має амперметра, тому що він вам НЕ ПОТРІБЕН. Вихідний струм ВСТАНОВЛЕНИЙ ПОТЕНЦІОМЕТРОМ ! Цей струм СТАБІЛІЗОВАНИЙ і неможливо, щоб він протікав вище, ніж ми встановили за допомогою потенціометра!!!
В автоматичному режимі пристрій не подає струм без підключеної батареї - тому він стійкий до короткого замикання вихідних клем (він просто не подає струм), він стійкий також до перемінювання полюсів (міняючи плюс і мінус) - тоді нічого страшного також не станеться!
Стандартна робота - АВТОМАТИЧНА зарядка - верхня кнопка у вимкненому положенні (не натиснута).
Після підключення пристрою до мережі загоряється нижній світлодіод (МЕРЕЖА). Після правильного підключення акумулятора загоряється верхній світлодіод (CHARGING). Пристрій заряджає батарею струмом величини, зазначеної ручкою на шкалі потенціометра.
Пристрій заряджається в автоматичному режимі - « імпульс » - починається зарядка, яка триває близько 4-5 секунд, потім зарядка переривається приблизно на 0,5 секунди - напруга акумулятора вимірюється і (якщо напруга занадто низька - акумулятор не заряджається) - процес повторюється (зарядка відбувається знову, триває приблизно 4 секунди) - і так далі, поки не зарядиться.
Тож не дивуйтеся, що пристрій перестає заряджатися кожні кілька секунд і запускає його знову - САМЕ ТАК ВОНО МАЄ БУТИ!!!
Коли процес зарядки добігає кінця (батарея «майже» заряджена) - паузи у відключенні зарядки стають все довшими, тривають кілька-десяток секунд - до повної зарядки - коли пристрій залишається в у стані спокою та дає кількасекундний " "імпульс зарядки" кожні кілька хвилин або навіть рідше.
Завдяки цьому ми можемо залишати акумулятор підключеним навіть на кілька чи десяток днів, не боячись перезарядити. Система підтримуватиме заряд акумулятора на рівні 100%, не побоюючись перезаряду або закипання електроліту.
Пристрій також має «ручний» режим - після перемикання верхньої кнопки (натиснувши її постійно) система буде постійно подавати заданий струм на батарею (без імпульсу). цикл - струм подається безперервно) - зарядка не буде завершена при досягненні необхідної напруги.
В цьому режимі ще потрібно підключити батарею - щоб пристрій почав працювати (закоротити вихідні клеми або, наприклад, підключити лампочку на виході - не вийде - пристрій без акумулятора НЕ ДАЄ СТРУМ)!
Нижня кнопка « КЕРУВАННЯ » - обходить охоронний режим - при натисканні пристрій подає струм незалежно від того, чи є на виході батарейка чи інший приймач (наприклад, лампочка).
Після натискання кнопки CONTROL пристрій подає струм із заданим значенням. Ви можете, наприклад, підключити електроприймач на 12 В або просто перевірити, чи працює пристрій.
У режимі КЕРУВАННЯ – вибір функції Автоматичний/Ручний все ще активний.
Тобто пристрій або подає струм 4-секундними імпульсами, а потім вимикає його та вимірює напругу (автоматичний режим), або подає струм постійно (ручний режим).
Після установки в пристрій - плата вимагає калібрування.
Для цього використовуються два монтажні потенціометри (R16 і R20).
За допомогою потенціометра R16 установіть максимальний струм пристрою (тобто у випадку випрямляча Paccbet-2 - 6 Ампер). Щоб зробити це правильно - підключіть пристрій до справного, досить розрядженого акумулятора, або вимкніть автоматичний режим і підключіть до виходу дві-три великі лампочки на 12 В (з'єднані паралельно) - бажано 55/60 Вт, які використовуються в фарах. Підключаємо навантаження через амперметр (зрозуміло, що входить в ланцюг). Потім - основний потенціометр регулювання струму встановлюємо в положення MAX, а поворотом потенціометра R16 - встановлюємо силу струму, що протікає в колі, 6 Ампер. Завдяки цій операції ми маємо правильно відмасштабовану шкалу на корпусі випрямляча - показання, описані на табличці, збігаються зі струмом, який реально надходить на акумулятор.
Використовуйте потенціометр R20 для калібрування напруги - після її перевищення система не відновить зарядку. Як уже згадувалося, в автоматичному режимі система дає приблизно чотирисекундну «ін'єкцію струму» з інтенсивністю, що відповідає налаштуванню основного потенціометра, потім припиняє зарядку, вимірює напругу - і, якщо вона нижча за встановлену з потенціометром R20 - знову починає заряджатися протягом 4 секунд. І так далі і далі - до тих пір, поки - після припинення зарядки - напруга батареї не стане вище встановленого значення. Тобто: припустимо, що ми встановили напругу 14,5 В. Система заряджається протягом 4 секунд встановленим струмом, припиняє зарядку і вимірює напругу. На початковому етапі зарядки (при розрядженій батареї) - напруга буде значно нижчою, тому система знову почне заряджатися протягом 4 секунд. Коли батарея буде повністю заряджена, її напруга наблизиться до заданого значення 14,5 В, а потім система припинить зарядку, поки напруга знову не впаде нижче заданого значення. Таким чином, як наслідок - після початкової зарядки - система буде давати 4-секундні «ін'єкції струму» - все рідше і рідше, до того моменту, коли 4-секундний імпульс буде подаватися, наприклад, раз на кілька хвилин.
Звичайно, ви можете встановити цю напругу відповідно до ваших потреб, залежно від того, скільки ви хочете заряджати батарею та чи зберігатиметься вона в довгостроковому стані (наприклад, місяць – у невикористаному стані). транспортний засіб).
Плата має розміри та розташування елементів, що відповідають оригіналу. Крім дрібниці - точність радянського корпусу плюс/мінус 3 мм :) - може виявитися, що плата потребує мінімального шліфування з одного боку - тому краще, щоб вона була, наприклад, з міліметровим завищенням - що ми можемо компенсувати, ніж якби він був занадто малим і "розлітався" в корпусі.
Потенціометр має вал «сучасного» діаметра (6,3 мм) - сучасні ручки підходять, оригінальна радянська ручка не підійде. Перемикачі ISOSTAT мають розміри відповідні радянським - тому підходять оригінальні ключі.
У нас також є ручки та клавіші, якщо це необхідно.
Роз'єм на платі також відповідає оригіналу - просто вставте штекер (але ПРИМІТКА - ви не повинні вставляти його навпаки - хоча це можна зробити) - зверніть на це особливу увагу.
Також у нас є схема підключення плати і схема необхідної для її правильної роботи схеми - якщо хтось захотів побудувати "репліку" такого випрямляча.
Ці матеріали будуть розміщені тут незабаром.
На іншому аукціоні - номер 9375456663 ми пропонуємо ту саму плату в ПОВНІЙ версії - з перемикачами ISOSTAT.