Оригінальний CS Ceramizer для бензинового дизельного двигуна

Оригінальний CS Ceramizer для бензинового дизельного двигуна

Що Ви шукаєте?

Оригінальний CS Ceramizer для бензинового дизельного двигуна

В наявності
Код товару:
13414123338
3185,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Опис

Церамайзер CS для двигуна

Ceramizer CS

найбільша ефективність у використанні Керамізера досягається при дотриманні строгих рекомендацій та інструкцій.

  1. протягом всього процесу керамізації (1,5 тис.км або 25 мотогодин) не замінюйте масло. Замініть масло в термін заміни.
  2. Ceramizer® можна змішувати з будь-яким типом масла і використовувати для всіх типів двигунів внутрішнього згоряння: бензинових, дизельних з: насосними форсунками, прямим уприскуванням commonrail, послідовними і розподільними насосами, а також газовими двигунами з турбонаддувом, з каталітичним нейтралізатором вихлопних газів, з лямбда-зондом.
  3. занижена дозування керамізера не дасть очікуваних результатів обробки.
  4. завищена (наприклад, в 2 рази більше) дозування Ceramizer® не викликає ніяких побічних ефектів, тільки збільшується тривалість обробки.
  5. Для сильно зношеного (більше 85% зносу) двигуна дозу керамізера слід збільшити на 50%.
  6. для двигунів, що використовуються в автоспорті і в екстремальних умовах експлуатації, рекомендується подвоїти дозу Ceramizer® по відношенню до кількості, зазначеної в таблиці.

кількість препарату (кількість дозаторів), необхідне для керамізації поверхні парів тертя, визначається в таблиці:

<вулик>
  • кількість масла в двигуні в літрах - > 2-8 л, 9-16 л, 17-24 л, 25-33 л
  • при пробігу: 5-50 тис. км, 1/2 доз.  1 дз.   2 дз.   3 доз.
  • при пробігу: 50-300 тис.км, 1 дз., 2 дз., 3 дз., 4 ДЗ.
  • при пробігу: понад 300 тис. км, 2 дз., 3 дз., 4 ДЗ., 5 доз.

    упаковка включає:

    1. один дозатор легкорозчинного в олії препарату масою нетто 4 г.
    2. Це керівництво,

    рекомендації:

    1. виконайте вимірювання тиску кінця стиснення (до і після обробки) в циліндрах двигуна, щоб підтвердити ефективність роботи Ceramizer®.
    2. використовувати на кожному етапі експлуатації, бажано безпосередньо при заміні масла, щоб якомога довше (до наступної заміни масла) продовжувати рух з Керамізером®.
    3. використовувати в першу чергу профілактично, для захисту двигуна від впливу тертя, значно продовжуючи термін його служби і час безвідмовної роботи .
    4. може використовуватися з будь-яким типом масла.
    5. під час повної обробки (1500 к.с.) Не замінюйте масло.
    6. використовувати разом з Керамізером® для трансмісій, задніх мостів, гідропідсилювача керма, паливорозпилювача.
    7. препарат може використовуватися в двигунах внутрішнього згоряння будь-яких промислових машин і обладнання після попередньої консультації з виробником Ceramizer®.

    інструкція:

    1. розігрійте двигун до робочої температури 80-90 градусів (наприклад, після руху або, принаймні, після 10-хвилинної роботи двигуна на холостому ходу).
    2. вимкнути двигун.
    3. відкрутіть кришку маслозаливної горловини і злийте дозатор (и) в отвір маслозаливної горловини.
    4. закрутіть кришку маслозаливної горловини .
    5. запустіть двигун і залиште на холостому ходу протягом 15 хвилин.
    6. проїхати обережно 200 км (не обов'язково за один раз - можна розділити ділянку на етапи), не перевищуючи оборотів двигуна 2700 оборотів./ хв або при відсутності тахометра з обмеженням швидкості автомобіля до 60 км / ч.
    7. Примітка: 200 км пробігу - можна замінити 4 години роботи двигуна на холостому ходу. Одна година на холостому ходу-відповідає 50 км їзди.
    8. для двигунів, робота яких розрахована на Мотогодини (mth), необхідно експлуатувати двигун (як і при притиранні) протягом 5 mth (не обов'язково за один раз), з обмеженням оборотів двигуна до 2700 об / хв./хв.< / Лі>
    9. після подолання 200 км або через 4 години на холостому ходу можна їздити без обмежень швидкості. Формування кераміко-металевого шару займає ще до 1500 км пробігу, але вже при нормальних умовах експлуатації. Не міняйте масло в цей час!
    10. для двигунів, робота яких включена в Мотогодини (mth) після виконання роботи 5 mth, можна експлуатувати двигун без обмежень. Проте, рекомендується продовжувати м'яку обробку двигуна до тих пір, поки він не пропрацює в цілому 25 mth, тобто до повного завершення процесу керамізації парів тертя.
    11. При використанні збільшеної кількості препарату ( наприклад, 2 дози ) рекомендується використовувати першу дозу (згідно інструкції, що додається), а потім після проходження ОК.500 км таким же чином застосовують другу (наступну) дозу (це підвищує ефективність утворення кераміко-металевого шару в місцях тертя).

    Примітки:

    1. Якщо ви раніше використовували масляні добавки (з молібденом або тефлоном), рекомендується замінити масло з промиванням двигуна перед використанням Керамізера®. В іншому випадку ефективність обробки керамізером буде зменшена, а час керамізації збільшиться.
    2. у разі механічних пошкоджень двигуна (наприклад, тріснуте або запечене поршневе кільце, негерметичні клапани, глибокі подряпини на штоку циліндра і т.) необхідно усунути несправності, після чого застосувати обробку Керамізером®.
    3. у разі капітального ремонту двигуна необхідно проїхати 1000-3000 км з моменту капітального ремонту і тільки після цього використовувати Ceramizer®.
    4. Ceramizer ® не відновлює місця, де відбувається тертя гуми або пластику об метал.
    5. якщо двигун оснащений відцентровим масляним фільтром, перед застосуванням Керамізера® очистіть фільтр, а краще на час обробки виключити його з масляного контуру, використовуючи байпасний трубопровід (якщо це можливо конструктивно). У цьому типі фільтрів молекули препарату мають тенденцію осідати і, таким чином, значно менша їх кількість досягає поверхні тертя.
  • Scroll To Top