Стан | Новий |
---|
Стан | Новий |
---|
Всесезонна синтетична моторна олива для високонавантажених і швидкохідних дизельних двигунів останнього покоління з турбонаддувом і без, що працюють у важких умовах на паливо з низьким вмістом сірки. Масло успішно пройшло дорожні та лабораторні випробування в центрах VOLVO, Mercedes-Benz, MAN, MACK і RENAULT і має їх письмові сертифікати. Властивості продукту:
- Найякісніша синтетична основа з інноваційним пакетом присадок, що характеризується оптимальною в'язкістю в широкому діапазоні температур, забезпечує ідеальні антифрикційні, протизносні та протизадирні властивості, що значно розширює довговічність обладнання в будь-яких умовах, навіть в самих екстремальних режимах роботи в широкому діапазоні температур навколишнього середовища і забезпечують значну економію палива;
- Стабільна синтетична основа забезпечує оливу підвищену окислювальну термостабільність, яка в поєднанні з чудовими мийно-дисперсійними властивостями та низькою зольністю ефективно обмежує утворення накипу та лаку, запобігає утворенню всіх видів відкладень та зберігає деталі двигуна, особливо поршневий циліндр, в ідеальному стані протягом усього періоду заміни;
- Унікальна формула забезпечує стійкість масла до старіння, а завдяки зниженому випаровуванню і високій температурі займання зменшує утворення накипу на «відпрацьованому» маслі, що дозволяє використовувати його в двигунах з тривалим терміном служби до 60 000 км і в звичайних двигунах;
- Завдяки синтетичній основі оптимальна в'язкість має чудові низькотемпературні властивості, включаючи низьку температуру застигання, а також хорошу прокачуваність масла та пускову здатність компонентів двигуна при низьких температурах, легкий "холодний" пуск» (до -30°С) і знижений знос при пуску;
- сумісний з усіма системами обробки вихлопних газів, DPF, TWC, EGR і SCR завдяки використанню технології Low SAPS;
- Ефективно захищає деталі двигуна від усіх видів корозії;
- Зменшує піноутворення та ефективно запобігає утворенню повітря;
- Ефективно бореться зі збільшенням сили зсуву під час роботи, викликаного збільшенням в'язкості через дисперсію сажі;
- Підходить для двигунів, що працюють на зрідженому природному газі (LNG) і нафтовому газі (LPG).
Призначений для всіх типів важких дизельних двигунів дорожньої (тягачі, автобуси та ін.), позашляхової (будівельна, гірничодобувна, сільськогосподарська) та спеціальної техніки зустрічаються європейських, американських та азіатських виробників. Вимоги Euro I - V і VI, де рівень експлуатаційних властивостей CK-4 або нижче.
При використанні масел CK-4 з паливом, що містить понад 15 ppm сірки, дотримуйтесь рекомендацій виробника двигуна щодо інтервалів обслуговування.
SAE 10W-40
API CK-4/CJ-4
ACEA E8
ACEA E11
DAF (ACEA E6)
IVECO (ACEA E6)
CATERPILLAR ECF-3
CUMMINS CES 20086
DETROIT DIESEL DDC 93K222
MB 228,31
MAN M 3477
MAN M 3775
Схвалення
Схвалення MACK EOS-4.5
DAIMLER Truck DTFR 15C110 - Схвалення
Схвалення RENAULT VI RLD-3
Схвалення VOLVO VDS-4.5