Інноваційна напівсинтетична всесезонна моторна олива для вантажівок (ефіри + HC-синтез)
MANNOL TS-5 UHPD 10W-40 розроблено для сучасних, високонавантажених і швидкохідних дизельних двигунів з турбонаддувом і без, що експлуатуються в складних умовах. Масло відповідає глобальній специфікації GLOBAL-DHD-1, яка враховує всі вимоги європейських, американських і японських виробників до важких дизельних двигунів, що випускаються з 1998 року, що працюють в найскладніших умовах зі збільшеними інтервалами заміни масла, які відповідають з діючими нормами вмісту токсичних речовин у вихлопних газах і встановлюються на великовагових автомобілях (понад 3,9 т).
Особливості продукту:
Найякісніша напівсинтетична основа, що відповідає вимогам GLOBAL DHD-1, характеризується оптимальною в'язкістю в широкому температурному діапазоні, забезпечує чудові антифрикційні, протизносні та протизадирні властивості, які значно розширюють термін служби обладнання
Складноефірні інгредієнти в поєднанні з природними антиоксидантами забезпечують підвищену термоокислювальну стабільність масла, що в поєднанні з відмінними мийно-диспергувальними властивостями (TBN> 10) і низьким вмістом золи ефективно знижує утворення накипу та лаку, запобігає утворенню всіх типів відкладень і зберігає деталі двигуна винятково чистими протягом усього періоду між замінами
Унікальна формула забезпечує стійкість масла до старіння, а завдяки зменшеному випаровуванню та високій температура займання, зменшує «відходи» відкладення накипу, що дозволяє використовувати його в двигунах з великими інтервалами
Він має відмінні низькотемпературні властивості, включаючи низьку температуру застигання, поряд з хорошою прокачуваністю
Сумісний із системами допалювання вихлопних газів (EGR)
Ефективно захищає частини двигуна від усіх видів корозії
Має підвищену стійкість до піноутворення
Може використовуватися при роботі з паливом з високим вмістом сірки.
Призначений для всіх типів важких дизельних двигунів дорожньої (вантажівки, автобуси та ін.), позашляхової (будівельної, шахтної, сільськогосподарської) та спеціальної техніки європейських, американських та азіатських виробників, що відповідає вимогам Євро I, II, III, IV, якщо необхідний рівень ефективності CI-4 або нижче.
Може використовуватися в бензинових двигунах, де потрібні API SL або нижчі рівні продуктивності.