Стан | Новий |
---|---|
Марк | ТЕХТРОН |
Код виробника | MR20 |
EAN (GTIN) | 5905204691137 |
Максимальна інтенсивність | 20 А |
Стан | Новий |
---|---|
Марк | ТЕХТРОН |
Код виробника | MR20 |
EAN (GTIN) | 5905204691137 |
Максимальна інтенсивність | 20 А |
Модуль регулювання напруги та обмеження струму MR20 TECHTRON
Система MR20 використовується для зарядки акумулятора 12 В від установки 12 В. Завдяки здатності змінювати вихідну напругу та обмеження струму його можна використовувати в системах з низькою потужністю струму генератора або в автомобілях, обладнаних інтелектуальною системою зарядки.
Модуль, підключений до пускової батареї в автомобілі, незалежно від напруги на ньому*, прагнутиме, щоб напруга на його виході досягла рівня приблизно 14,4 В. Це оптимальна напруга для зарядки додаткового акумулятора і додатково обмежує струм приблизно до 20А.
У автомобілях із системою старт/стоп та інтелектуальною системою через деякий час напруга на стартерній батареї може становити лише 12-12,5 В. Це напруга, яка неефективна для зарядки (додаткової) батареї. Завдяки модулю MR-20 ця проблема зникає.
Система може заряджати акумулятори AGM, GEL і LiFePO4 за допомогою вбудованого BMS, який контролює заряджання.
Напруга 14,4 В для батарей LiFEPO4 на 0,2 В нижча за максимальну напругу, надану виробниками, але дещо нижча напруга подовжує термін служби батареї (як у випадку літій-іонних батарей, зарядка до 100 % зменшує кількість циклів).
Особливістю модуля MR20 є те, що немає необхідності розділяти масу між батареями. Акумулятори можна з'єднати один з одним одним мінусовим кабелем.
Модуль MR20 має особливий алгоритм зарядки.
На останньому етапі заряджання струм знижується до досягнення максимальної напруги, щоб зменшити газоутворення акумулятора.
Це хороша функція, спрямована на подовження терміну служби батарей.
Під час руху і активної системи Старт-Стоп (зупинка «на світлофорі»), коли напруга нижче 12В (але «двигун» працює - запалювання включено), система починає обмежувати зарядний струм для зниження рівня розряду стартерної батареї по модулю.
Коли ви запускаєте двигун (подається сигнал), система чекає 30 секунд, а потім починає заряджатися. Ця функція корисна взимку, коли в дизельних двигунах спочатку нагріваються свічки розжарювання.
Відео макета:
https://www.youtube.com/results?search_query=mr20+techtron
Технічні характеристики
Можливість зарядки акумуляторів ємністю від 60 до 250 Ач (чим більший акумулятор, тим довший час заряджання; для маленьких акумуляторів дивіться максимальний рекомендований струм заряду).
Приклад схеми підключення
Додаткові запобіжники використовуються, якщо кабелі довгі та існує ризик пошкодження (і короткого замикання).