Краш колодки рами Triumph Speed Four Perun

Краш колодки рами Triumph Speed Four Perun

Що Ви шукаєте?

Краш колодки рами Triumph Speed Four Perun

В наявності
Код товару:
12001931313
3717,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Опис
Польський CRASH мотоцикл колодки Triumph Speed Four

предметом продажу є нові бічні аварії колодки / рамки Слайдери з установкою передбачено для мотоцикла:

Triumph Speed Four за всі роки виробництва моделі
вміст комплекту:
  1. повний комплект готовий до установки з обох сторін
  2. інструкції по збірці
  3. упаковка

складання комплекту в Triumph Speed Four < /B > займає від 10 до 20 хвилин.

Слайдери в цій версії мотоцикла не мають компресійної втулки.

збірка безпечна для рами для Speed Four

Crash колодки призначені для усунення пошкоджень під час так званого ковзання, тобто перекидання мотоцикла на бік, наприклад, при русі в повороті.польського польського виробництва, на основі польських компонентів.

  • термооброблені гвинти

ми використовуємо гвинти класу, виготовлені польськими гвинтовими заводами (Ланьцут, живець, Бельсько-Бяла), що відповідають німецькому стандартуDIN 960, а також ISO 4762 . Однак наші гвинти термічно зміцнюються тільки до такої твердості,яка допускає потенційний відкат ковзання. Завдяки оптимальному вибору твердості наші гвинти не ламаються і не передають силу удару на конструктивні елементи рами завдяки вигину.

  • прецизійні поворотні проставки

наші напрямні призначені для того, щоб можливий поворот направляючого виступу відбувався також в точці контакту корпусу з алюмінієвою втулкою , що заповнює віконце рами , а не тільки в точці кріплення на рамі. Для досягнення найкращих технічних характеристик ми використовуємо тільки найкращі матеріали, тобто авіаційні алюмінієві сплави. Розточуємо втулки тільки з повного валу.

  • компресійна втулка

Crash колодки для серії Perun ми розробили для усунення потенційного самовідгвинчування слайдерів. У разі високооборотних двигунів завжди є можливість самостійного відкручування ковзних елементів в результаті вібрації, що передається на конструктивні елементи поблизу точки монтажу. Щоб мінімізувати цей ризик, ми оснастили наші слайди центральною компресійною втулкою з нержавіючої сталі. Відсутність компресійної втулки в напрямних з одношнековою конструкцією на основі пластику також може привести до втягування головки гвинта під час гойдання всередину, що призводить до надмірного коченню вже при потенційно низькій швидкості так званого ковзання.

  • міцний, Точений нейлоновий матеріал

Корпуси слайдерів ми котимо на верстатах з ЧПУ з високоякісного пластику, використовуваного в аналогічній продукції відомих на ринку аксесуарів для мотоциклів англійських брендів. Ми використовуємо важкооброблюваний тип пластику з підвищеними механічними властивостями, тобто:

  • дуже хороші ковзаючі властивості;
  • висока зносостійкість;
  • висока міцність на удар
  • стійкий до ультрафіолетового випромінювання і атмосферних впливів
  • покращена твердість поверхні
  • стійкий до багатьох масел, мастильних матеріалів, бензину

! Ми не використовуємо нецільові пластмаси (POM - u, тефлон і т. д.)< / п>

Perun  це краш-колодки з дизайном, відомим з більшості відомих світових брендів, але за польською ціною і виготовлені з більш якісних матеріалів. Вони мають компресійну втулку з нержавіючої сталі, болти класу, посилені Rm=800, чудово виготовлену основну втулку з нейлонового пластику і алюмінієві втулки, що заповнюють віконні рами з високоякісного алюмінію (EN 7075 вг. стандарт ISO). Продукт повністю виробляється в польській Республіці. Конструкція слайдера, в основному заснована на Точеному пластику, зводить до мінімуму ризик пошкодження конструктивних елементів мотоцикла при повороті слайдера.

що ще потрібно ?

зображення < /B>продукту на мотоциклі .