Стан | Новий |
---|
Стан | Новий |
---|
Запобіжні повзунки захищають обтічники, двигун та інші частини мотоцикла в разі падіння та ковзання по землі.
Матеріал: інженерний пластик, який поглинає енергію удару та гальмує ковзаючий мотоцикл. Елементи виготовлені на верстатах з ЧПК (з ЧПУ).
Набір складається з двох чорних пластикових наконечників, кріплень з алюмінієвого сплаву, пофарбованих для захисту від корозії, розпірних втулок і кріпильних гвинтів. Кріплення доступні в чорному кольорі (чорний структурний лак, схожий на лак, який використовують виробники мотоциклів).
Набір краш-падів має двозонну структуру - зовнішня зона поглинає енергію удару та згинається в точно визначеній точці. Внутрішня частина - це правильне кріплення до оригінальних елементів мотоцикла - рами або блоку двигуна. Міцність гвинтів і їх різьблення підібрана так, щоб не призвести до обриву різьби або викривлення рами мотоцикла при ударі. Гвинти у внутрішній зоні мають значно вищий клас міцності (12,9), ніж гвинти у зовнішній частині (8,8). Таким чином Реннер усунув основний недолік інших аварійних накладок, доступних на ринку.
Навіть у випадку, якщо повзунок зламався, наприклад, через ковзання мотоцикла за бордюр. його важлива роль виконана, оскільки він розсіює велику частину енергії, коли мотоцикл стикається з асфальтом.
Комплекти готові до встановлення на мотоцикл без необхідності виготовлення додаткових кріплень і гвинтів.
Комплекти підбираються індивідуально для конкретної моделі мотоцикла. Регулюється довжина повзунка, форма кріплення і довжина кріпильних гвинтів.
Різьбові стрижні, які є частиною деяких наборів, можливо, потрібно буде обрізати за розміром. Ми рекомендуємо установку в професійних мотосервісах.
Ми рекомендуємо використовувати фіксатор різьблення, щоб запобігти вібрації двигуна, яка спричиняє ослаблення затягнутих гвинтів.
Рекомендований момент затягування:
Гвинти M6: 9,6 Нм
Гвинти M8: 23 Нм
Гвинти M10: 46 Нм
Товар повністю виготовлено в Польщі.
зразок фотографії