CERAMIZER CS ДЛЯ ДВИГУНА РЕГЕНЕРУЄ ЗАХИЩАЄ 4г

CERAMIZER CS ДЛЯ ДВИГУНА РЕГЕНЕРУЄ ЗАХИЩАЄ 4г

Що Ви шукаєте?

CERAMIZER CS ДЛЯ ДВИГУНА РЕГЕНЕРУЄ ЗАХИЩАЄ 4г

В наявності
Код товару:
15485616714
2522,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Опис
CERAMIZER CS DO SILNIKA REGENERUJE ZABEZPIECZA 4g Pojemność opakowania 4 ml

Ceramizer CS

Для регенерації чотиритактних двигунів усіх типів (дизель, бензин, LPG, CNG, BIO, HYBRID)

1 упаковка = 1 доза

Ceramizer® CS – препарат для регенерації та захисту поверхонь тертя двигуна від зношування. Може використовуватись у всіх типах чотиритактних двигунів.

Регенерація двигуна відбувається при нормальній експлуатації автомобіля, розбирання механізму не потрібно. Єдина необхідна дія – додати препарат у маслозаливну горловину двигуна. Керамічна масляна присадка створює спеціальне металокерамічне покриття, яке наростає в місцях тертя металевих деталей. Особливо інтенсивну дію можна спостерігати на найбільш зношених ділянках.

Захисний шар, створений підготовкою моторного масла, усуває всі деформації та мікропошкодження двигуна. Застосування Ceramizer® дозволяє досягти ефекту, схожого на мікронаплавлення додаткового шару матеріалу в місцях, які характеризуються найбільшим зносом. Формування захисного шару триває приблизно до 1500 км.

Чому варто використовувати засіб для регенерації двигуна Ceramizer® CS?

  • Частини двигуна, що піддаються впливу сил тертя, регенеруються та стають у 5 разів міцнішими.
  • Витрата палива значно зменшується. Спостережена економія коливається від 3 до 15%.
  • Двигун працює тихіше та стабільніше, а транспортний засіб рухається динамічніше.
  • Явище споживання масла двигуном значно зменшується.

Правила використання в двигунах внутрішнього згоряння:

  1. Найвища ефективність застосування Ceramizer досягається при суворому дотриманні рекомендацій та інструкцій
  2. Протягом усього процесу керамізації ( 1,5 тис. км або 25 годин роботи) масло не міняти. Замініть оливу в день заміни.
  3. Ceramizer можна змішувати з будь-яким типом оливи та використовувати для всіх типів двигунів внутрішнього згоряння: бензинових, дизельних з: форсунками, прямим уприскуванням Common-Rail, послідовними та розподільними насосами і газові двигуни, з турбонаддувом, з каталітичним нейтралізатором вихлопних газів, з лямбда-зондом
  4. Занижена доза Ceramizer не принесе очікуваних результатів лікування
  5. Завищена (напр. 2 рази вище) доза Керамізера не викликає жодних побічних ефектів, лише подовжує тривалість лікування
  6. Для дуже зношеного двигуна (понад 85% зносу) дозу Керамізера слід збільшити на 50 %
  7. Для двигунів, які використовуються в автоспорті та в екстремальних умовах експлуатації, рекомендується подвоїти дозу Ceramizer відносно кількості, зазначеної в таблиці нижче.

Інструкції з використання:

  1. Прогрійте двигун до робочої температури 90 oC (наприклад, після їзди або після роботи двигуна на передачі принаймні 10 хвилин стерильно).
  2. Вимкніть двигун.
  3. Відкрутіть кришку маслоналивної горловини та вилийте дозатор(и) в маслоналивний отвір.
  4. Закрутіть кришку маслозаливної горловини.
  5. Запустіть двигун і дайте йому попрацювати на холостому ходу 15 хвилин.
  6. Проїхати обережно 200 км (не обов'язково за один раз), не перевищуючи частоту обертання двигуна 2700 об/хв. Одна година простою - відповідає 50 км їзди.
  7. Для двигунів, робота яких виражається в годинах роботи (місяць), двигун має працювати (як під час обкатки) протягом 25 місяців (необов’язково один раз), з обмеженням швидкості двигуна до 2700 об/хв.
  8. Подолавши відстань у 200 км або після 4 годин простою, ви можете їздити без обмеження швидкості. Формування металокерамічного шару триває до 1500 км, але вже в нормальних умовах експлуатації. Не міняйте масло протягом цього часу!
  9. Для двигунів, робота яких виражається в робочих годинах (місяць), після завершення 5 місяців роботи двигун може працювати без обмежень. Але все ж рекомендується обережно поводитися з двигуном до тих пір, поки він не пропрацює в цілому 25 годин, тобто до повного завершення процесу керамізації пар тертя.
  10. Якщо ви використовуєте збільшену кількість препарату (наприклад, 2 дози), рекомендується використовувати першу дозу (згідно з інструкцією, що додається), а потім, проїхавши приблизно 500 км, застосувати другу (наступний) дозують так само (збільшується ефективність утворення металокерамічного шару в місцях тертя).

Переваги використання в двигунах внутрішнього згоряння:

  • Зменшує споживання палива на 3-15%
  • Зменшує споживання масла
  • Підвищує та вирівнює тиск стиснення в балонах
  • Зменшує т.зв «димлення» двигуна
  • Усуває сухі втрати та полегшує запуск (особливо взимку)
  • Заглушує роботу двигуна, зменшує вібрацію
  • Підвищує потужність, к.п.д. і динаміка двигуна
  • Відновлює тертьові поверхні під час роботи, без розбирання обробленого вузла
  • Ефективна довговічність відновленої поверхні гарантована до 70 000 км
  • Підвищує довговічність металевих поверхонь тертя до 5 разів
  • Замінює ремонт у більшості випадків, зменшуючи витрати на ремонт у багато разів порівняно з традиційним відновленням
  • Низький коефіцієнт тертя нижче 0,02, тобто в 10 разів менше, ніж у контакт "сталь-сталь" "
  • Подовжується на хв. 50% пробігу між замінами масла
  • У разі аварійного витоку масла створений металокерамічний шар дозволяє продовжувати рух навіть понад 500 км
  • Захищає компоненти від корозії та агресивних хімічні речовини (важливо у випадку використання палива та масел нижчої якості)
  • Зменшує викиди токсичних компонентів вихлопних газів
  • Зменшує ризик блокування поршневих кілець
  • Зміцнює і підвищує зносостійкість поверхонь, що труться, до 10 - десятків разів. Мікротвердість - 4000-4500 МПа (400-450 кГ/мм 2 ) (Для порівняння, мікротвердість сталі в середньому 60 кГ/мм 2 ). Міцність на стиск: 2500 МПа (250 кг/мм²)
  • Захищає природне середовище.

Безпека:

  • Продукт безпечний відповідно до стандарту ЄС (91/155/EEC)
  • Зберігати при температурі нижче + 40 oC
  • Не забиває масляні фільтри чи масляні канали
  • Не містить тефлону чи молібдену
  • Сажовий фільтр — це металева банка, наповнена металевими або керамічними волокнами на яких осідають частинки сажі та згорають за певних умов експлуатації автомобіля. Ceramizer не змінює реологічні параметри масла, не викликає утворення частинок сажі, сульфатної золи, фосфору і сірки, тому не впливає на роботу DPF і може сміливо використовуватися в двигунах з DPF
  • Зберігати в недоступному для дітей місці.
  1. Якщо ви раніше використовували масляні присадки (з молібденом або тефлоном), перед використанням Ceramizer рекомендується замінити масло та промити двигун. В іншому випадку ефективність обробки Керамізером буде знижена, а час керамізації подовжиться.
  2. У разі механічних пошкоджень двигуна (наприклад, тріщини або заїди поршневого кільця, негерметичність клапанів, глибокі подряпини на поверхні циліндра тощо) слід усунути дефекти, а потім обробити Ceramizer.
  3. Керамізер не регенерує місця тертя гуми чи пластику об метал.
  4. У двигунів без автоматичного регулювання зазорів клапанів після закінчення обробки, тобто після 1500 км пробігу, необхідно відрегулювати зазори.
  5. Якщо двигун оснащений відцентровим масляним фільтром, фільтр слід очистити перед використанням Ceramizer, і найкраще відключити його від циркуляції масла під час обробки, використовуючи перепускну трубу (якщо конструктивно це можливо) . У цьому типі фільтрів частинки препарату мають тенденцію осідати, і таким чином значно менша кількість досягає поверхні тертя.
Scroll To Top