Заміна масла без попереднього очищення системи є помилкою через наступних фактів:
- до 15% старого масла залишається в системі, що значно знижує продуктивність пакету присадок, що містяться в кожному маслі
- за кермом автомобіля в міському режимі двигун рідко отримує температуру роботи, яка активує всі масляні добавки, що очищають систему масло
- забруднений двигун має більший внутрішній опір, спричиняючи втрати паливо і більш швидкий знос компонентів системи (вертлюжні западини, кільця, турбіна)
тому перед заміною масла необхідно налити 2x New Generation Motor Flushв старе масло, проїхати на низьких оборотах близько 30-50 км, замінити масло і залити в нове чистяче Доповнення 1x Top End Treatment . Ми також рекомендуємо один раз в 100 тис.к. с. додати в нове масло 1x Seal Conditioner, яке зробить всі гумові ущільнення в двигуні більш гнучкими, включаючи ущільнювачі клапанів.е>
для того, щоб довести безпеку нашої промивки New Generation Motor Flush ми замовили незалежне лабораторне дослідження суміші препарату з моторним маслом. З цього випливає, що кількість добавок протизносні АВ для самого масла і для суміші практично такий же. Крім того, значно збільшилася кількість добавок анти-стирання EP, так що немає ризику сухого тертя після застосування нашого полоскання.е>