Очисник двигуна для впускних клапанів і камери SEA FOAM

Очисник двигуна для впускних клапанів і камери SEA FOAM

Що Ви шукаєте?

Очисник двигуна для впускних клапанів і камери SEA FOAM

В наявності
Код товару:
15737871545
2310,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Опис

Sea Foam Spray — це суміш очисних і змащувальних інгредієнтів нафти , яку можна БЕЗПЕЧНО використовувати у всіх типах 2- та 4-тактних бензинових двигунів .

**НЕ для використання в системах впуску дизельного палива

Środek czyszczący silnika do zaworów dolotowych i komory SEA FOAM

Усуває коливання, блокування, сигнали та грубий холостий хід через накопичення вуглецю.

Використовуйте спрей Sea Foam Spray, щоб безпечно очистити та змастити критичні ділянки у верхній частині двигуна, куди миючі засоби не можуть потрапити в паливо.

Sea Foam Spray працює через верхній повітрозабірник вашого газового двигуна, щоб розчинити шкідливі відкладення та відкладення з впускних отворів, впускних клапанів і камер згоряння. Допоможіть своєму двигуну працювати чистіше та довше!

  • Очищає та змащує критичні верхні частини двигуна, до яких не можуть дістатися очищувачі палива
  • Очищає впускні клапани та відкладення в камері
  • Безпечно для всіх типів 2 і 4 двотактні бензинові двигуни
  • Керування через корпус дросельної заслінки з уприскуванням газу або горловину карбюратора
  • Важливо для сучасних бензинових двигунів із прямим упорскуванням (GDI).
  • Змащує дросельні пластини, втулки та верхню частину циліндрів
  • Використовуйте для запотівання та захисту впускних зон і циліндрів під час зберігання
Środek czyszczący silnika do zaworów dolotowych i komory SEA FOAM Producent Inny

Застосування

**НЕ розпилюйте на датчик масової витрати повітря.

**НЕ використовуйте сканер для збільшення обертів через повітряний перепускний клапан.

**НЕ використовуйте з системами повітрозабірника дизельних двигунів.

Для газового впорскування

1.) Запустіть двигун, щоб прогріти впускний отвір , потім вимкніть двигун і аксесуари (радіо, кондиціонер, фари тощо). ).

2.) Послабте та зніміть впускний кожух із дросельної заслінки.

3.) Помістивши напрямну гака та трубку для очищення в корпус дросельної заслінки, розташуйте наконечник трубки на 1 см перед пластиною дросельної заслінки де дросель відкривається від задихання.

4.) Знову встановіть кришку впускного отвору на напрямну гака та корпус дросельної заслінки.

5.) Після паркування автомобіля та застосування стоянкового гальма запустіть двигун і підтримуйте постійну швидкість двигуна на рівні 2000 об/хв протягом усієї операції.

6.) Розпорошуйте безперервно доки не вичерпається вміст (приблизно 5-7 хвилин )

7.) Потім вимкніть двигун і зніміть кришку впускного отвору , щоб відновити напрямну гачка та трубку.

8.) Вимкнувши двигун, знову встановіть впускний кожух на корпус дросельної заслінки та дайте двигуну прогрітися протягом 10 хвилин .

9.) Після замочування  заведіть автомобіль і їдьте під навантаженням двигуна 10 хвилин або більше. Якщо це безпечно, застосуйте швидке прискорення , щоб спалити залишки вуглеводнів .**

**Дотримуйтесь усіх правил дорожнього руху та керуйте з розумом .

**Поки очисник активний у системі двигуна, у вашому транспортному засобі можуть з’явитися коди несправностей і навіть може спричинити загоряння індикатора перевірки двигуна. Без паніки! Це зникне після короткої їзди, коли очищувач почне діяти.  SeaFoam Spray НЕ містить агресивних миючих засобів або абразивних хімікатів , які можуть пошкодити компоненти двигуна чи паливної системи. Використовуйте без стресу!

Білий дим означає, що все працює добре!

Środek czyszczący silnika do zaworów dolotowych i komory SEA FOAM Numer katalogowy producenta SS-14

До впускних отворів карбюратора

  1. Запустіть двигун, щоб прогріти впускний отвір, а потім вимкніть .
  2. Зніміть повітряний фільтр , щоб отримати доступ до горловини карбюратора.
  3. Після зняття повітряного фільтра запустіть двигун і вставте патрубок у горловину карбюратора.
  4. Залежно від розміру двигуна, розпилюйте порціями тривалістю (наприклад, 10x 4 секунди), щоб уникнути зупинки двигуна.
  5. Розпиліть довгою серією (приблизно 30 секунд), вимкніть двигун і залиште на 10 хвилин .
  6. Після гарячого замочування запустіть і попрацюйте двигун протягом 10 хвилин або довше.

Для обприскування двигуна

  1. При працюючому двигуні вставте трубку розпилювача (у разі потреби скоротіть її) у впускну горловину (у разі карбюратор) або безпосередньо перед відкриттям дросельної заслінки (у разі впорскування палива).
  2. Розпилюйте серії тривалістю (наприклад, 10x 4 секунди), потім останнє пряме розпилення, вимкнувши двигун. Для більших двигунів, таких як автомобілі з впускним карбюратором, використовуйте 6 серію.
  3. Коли впускний отвір запотіє, зачекайте, доки двигун охолоне , і вийміть свічки запалювання.
  4. Вставте розпилювач морської піни, щоб розпорошити кожну порожнину циліндра .
  5. Перед повторним встановленням свічок запалювання запустіть двигун, щоб повернути поршні (поверніть ключ або потягніть за трос на маленьких двигунах).

Купити в наборі

Рекомендовано для одночасного використання з присадкою до палива Sea Foam для підвищення паливної ефективності та очищення вихлопної системи!

Купуйте в комплекті дешевше - 209 злотих видно в запропонованих наборах

Środek czyszczący silnika do zaworów dolotowych i komory SEA FOAM

Виробник: SeaFoam Sales Company – Chaska, Міннесота

№. номер за каталогом: SS14INT

Зроблено в США

Scroll To Top