Стан | Новий |
---|
Стан | Новий |
---|
Процедуру має виконувати досвідчена автомайстерня!
Спосіб застосування:
Перевірте забруднення впускної системи.
Демонтуйте початкові компоненти (витратомір, впускні труби). Оцініть рівень забруднення.
Якщо забруднення забагато, демонтуйте впускний колектор і виконайте механічне очищення за допомогою засобу для очищення впускного повітря та клапана. Не забудьте видалити нагар з впускних клапанів і клапана EGR.
Якщо рівень забруднення низький або помірний, виконайте процедуру очищення колектора та впускних клапанів при працюючому двигуні.
-Прогрійте двигун до робочої температури.
- Підготуйте широкий твердий предмет, щоб збільшити швидкість всмоктування повітря та зменшити шум під час очищення.
-Підтримуйте швидкість двигуна на рівні близько 2500.
-Додайте препарат безпосередньо у вхідний отвір впускного колектора (минаючи інтеркулер і турбокомпресор), натиснувши на аплікатор 2-3 рази та накривши його входу на 2/3. Це дозволить двигуну повернутися до вихідної заданої швидкості.
- Робіть 2-3 перерви під час чищення, даючи нагару просочитися шарами (це підвищить ефективність процедури).
- Виконуйте цю операцію, доки не закінчиться аерозоль.
Очистіть масляну систему, вибравши одну з двох процедур:
Потім замініть масло (на рекомендоване виробником двигуна) і залийте 1 х Forte Top End Treatment, 1x Oil Fortifier , 1x Seal Conditioner на кожні 4 літри масляної системи
Додайте 1x. у бак автомобіля Advanced Diesel Fuel Conditioner і 1 x Diesel Injector Treatment
Проїхати принаймні 100 км на швидкості шосе.> Щоб підтвердити безпеку використання, ми замовили незалежне лабораторне випробування суміші препарату з моторною оливою для нашого нового покоління Motor Flush. Це показує, що кількість протизносних присадок AW для самої оливи та для суміші є практичною те саме. Крім того, кількість антизадирних присадок EP значно зросла, тому немає ризику сухого тертя після використання нашого ополіскувача.