Датчики тиску в шинах Cub TPMS Uni Sensor 4.0 EVO Snap-In 433mhz + 315MHz

Датчики тиску в шинах Cub TPMS Uni Sensor 4.0 EVO Snap-In 433mhz + 315MHz

Що Ви шукаєте?

Датчики тиску в шинах Cub TPMS Uni Sensor 4.0 EVO Snap-In 433mhz + 315MHz

В наявності
Код товару:
14638317215
7841,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Опис
датчики тиску Cub TPMS Uni Sensor 4.0 EVO-Clamp-in Silver

каталожний номер: 12-46-73124

виробник: CUB ELECPARTS INC

Кількість: 4 шт.< / п>

увага! - момент затягування клапана: 4 Нм

параметри:

<вулик>
  • Частотрабочий струм: 433 МГц + 315 мГц
  • клапан: алюмінієвий затиск-в
  • колір клапана: сріблястий
  • комплект датчиків з клапаном
  • датчик може використовуватися взаємозамінно з оригінальним датчиком OEM

    важлива інформація для покупця

    предметом аукціону є новий запрограмований датчик тиску TPMS з частотою 433 МГц + 315 мГц

    для програмування датчика потрібна лише інформація щодо:

    - модель автомобіля

    - точний рік виробництва

    - походження автомобіля (Європа або США)

    - ID Немає для виконання клонів (необов'язково)

    у разі будь-яких неточностей щодо параметрів автомобіля, ми зв'язуємося з покупцем перед програмуванням датчиків. Ми ніколи не відправляємо датчики без впевненості в їх застосуванні!

    у разі правильності всіх даних і відсутності ідентифікаційних номерів для створення клонів датчиків відправляються датчики з новими ідентифікаційними номерами, незалежно від того, який тип навчання має авто.

    Ми пропонуємо два методи програмування датчиків

    - створення нових датчиків з новими ідентифікаційними номерами

    - створення клонів датчиків на основі ідентифікаційних номерів вихідних датчиків.

    від того, який метод програмування вибрати, залежить:

    - тип режиму навчання автомобіля новим датчикам (автоматичний режим, стаціонарна процедура, режим OBD)

    - призначення датчиків (Заміна непрацюючих датчиків, другий комплект коліс з датчиками)

    опис режимів навчання автомобіля новим датчикам

    - автоматичний режим   (рекомендований метод: створення датчиків з новими ідентифікаційними номерами) (перевірте список автомобілів нижче)

    Якщо автомобіль має автоматичний режим навчання новим датчикам, після їх установки досить проїхати зі швидкістю більше 30 км/год протягом приблизно 10-15 хвилин, і датчики повинні бути автоматично виявлені автомобілем

    - стаціонарна процедура (рекомендований метод, що залежить від процедури)

    цей метод, як правило, передбачає примусове навчання автомобіля новим датчикам, зазвичай це можна зробити за допомогою опції "скидання системи TPMS" у налаштуваннях автомобіля, тут рекомендований метод-створення нових датчиків.

    у частині автомобілів для навчання автомобіля новим датчикам за допомогою процедури потрібен пристрій, що активує датчики, при такій процедурі рекомендований метод-клонування датчиків

    - режим OBD (рекомендований метод: створення клонів)

    у разі встановлення датчиків з новими ідентифікаційними номерами потрібна заміна цих номерів у контролері автомобіля за допомогою спеціалізованих пристроїв. У разі заміни непрацюючих датчиків досить один раз виконати цю дію, але якщо ми використовуємо два комплекти коліс з датчиками тиску, які мають різні ідентифікаційні номери, при кожній зміні коліс ми змушені додавати до контролера ідентифікаційні номери датчиків, які в даний час передбачаються. У разі використання клонованих датчиків це не потрібно, оскільки ми використовуємо два набори датчиків з однаковим ідентифікаційним номером, автомобіль не помічає змін, і навчання автомобіля не потрібно.

    як читати ідентифікаційні номери датчиків

    - безпосередньо з оригінального датчика, такий номер завжди поміщається на вихідному датчику

    - через діагностичний комп'ютер, підключаючись під роз'єм OBD

    - тестер для датчиків тиску

    < H1>опис
    універсальний датчик тиску TPMS 433 МГц Uni-Sensor 4.0 EVO Silver

    нове покоління датчиків Uni-Sensor

    Uni-Sensor 4.0 EVO  - Це останнє покоління популярних датчиків TPMS серії Uni-Sensor. Датчик EVO поєднує в собі основні переваги своїх попередників: Uni-Sensor 2 і Uni-Sensor DUO. Завдяки цьому він відрізняється невеликим розміром і невеликою вагою 18 грам (легкий датчик полегшує балансування колеса). Він також дводіапазонний-крім частоти 433 МГц, він також підтримує 315 мГц (використовується в автомобілях з ринку США).новий датчик - це також Оптимізоване управління живленням і тривалий термін служби.

    сумісність з програматорами Sensor-AID

    датчик підтримується всіма моделями програмістів серії Sensor-aid Cub (включаючи новітній Sensor-aid 4.0 EVO). Для діагностики / програмування в слоті програматора не потрібно ніяких додаткових адаптерів або адаптерів. Підтримувані моделі програмістів TPMS Cub:

    <вулик>
  • Sensor-Aid Pro
  • Sensor-AID Pro 3.0
  • Sensor-Aid Truck
  • Sensor-AID 4.0
  • Sensor-Aid 4.0 EVO
  • один датчик для всіх автомобілів

    ВСІ датчики серії Uni-Sensor є універсальними. Це означає, що кожен датчик може бути активований і багаторазово запрограмований на практично всі автомобілі, доступні на європейському ринку і оснащені прямою системою TPMS (а завдяки підтримці частоти 315 мГц він також буде працювати з автомобілями з американського ринку). Для виконання самої діагностики стану датчика можна використовувати будь-який діагностичний пристрій датчиків TPMS.

    заміна або дублікат

    Uni-Sensor може використовуватися в якості заміни для несправного або непрацюючого оригінального датчика TPMS без необхідності перепрограмування комп'ютера в автомобілі. Датчики також можуть бути використані у другому наборі коліс, де вони будуть поводитися як оригінальні датчики. Вони можуть бути запрограмовані в якості заміни, яка буде відповідати зазначеної моделі автомобіля, але матиме інший ID. ви також можете зробити дублікат оригінального датчика тиску, використовуючи той самий ідентифікатор.

    змінний алюмінієвий клапан

    клапан не вбудований в датчик постійно-його легко розібрати і замінити, залишивши датчик у спокої. У комплекті з датчиком поставляється алюмінієвий болтовий клапан TPMS-17. Завдяки уніфікованому кріпленню клапанів на датчику, в  при необхідності ви можете замінити його без проблем на Snap-in TPMS-11 гумовий клапан.

    переваги Uni-Sensor < /b >

    <вулик>
  • термін служби батареї, пристрій може працювати від однієї батареї до 7 років,
  • датчик почне працювати тільки після програмування і активації,
  • підтримує частоти 433 МГц (Європа) і 315 мГц (США),
  • програмований як дублікат або заміна,
  • датчик може бути перепрограмований до 100 000 разів,
  • програмується по бездротовій або дротовій мережі,
  • установка на обід через клапан (алюмінієвий або гумовий болт),
  • проста заміна самого клапана,
  • стандарти виробництва IC та ISO 9000.
  • надійне та економічне рішення TPMS

    Датчики тиску Uni-Sensor є ідеальною заміною для оригінальних датчиків TPMS. Uni-Sensor функціонально еквівалентний оригінальному датчику і при цьому значно дешевше його. Додатковою перевагою є можливість перепрограмувати його в міру необхідності. Датчик може бути легко встановлений на більшість колісних дисків, що було підтверджено провідними виробниками колісних дисків, які склали списки з зіставленням найпопулярніших датчиків з виготовленими ними колісними дисками.

    CUB ELECPARTS

    тайванський виробник електричних і електронних компонентів для автомобілів, таких як: перемикачі, датчики і системи контролю тиску в шинах. Компанія Cub надає компоненти, використовувані виробниками автомобілів при першій збірці (OEM), а також запасні компоненти.

    CUB є лідером у виробництві та розробці систем контролю тиску, які постачають свою продукцію в країни по всьому світу. Підтвердженням якості датчиків тиску CUB є те, що часто датчики цього виробника пропонуються авторизованими сервісами автовиробників.

    галерея