| Стан | Новий |
|---|---|
| Номер за каталогом | ZRP-ARP-117-4228 |
| Стан | Новий |
|---|---|
| Номер за каталогом | ZRP-ARP-117-4228 |
Шпильки головки ARP для Audi RS3, TTRS 2.5L TFSI CEPA CZGB Extreme Duty L19
Набір шпильок на голову Audi 2.5L TTRS, RS3 ARP L19
Цей набір розроблено для драг-рейсингу або вуличних гонок, що працюють на високофорсованих двигунах, які потребують більшої сили затиску та міцності на розтяг, ніж може запропонувати набір шипів ARP2000. Якщо ви шукали найкращий варіант, ви його знайшли, оскільки вони на 15% міцніші, ніж ARP2000, і мають на 55% більшу міцність на розрив порівняно з заводським крутним моментом (TTY Studs)!! У зв’язку з численними проблемами «підйому голови» двигунів Audi, що працюють над 25 PSI, міцніший двосторонній штифт довелося виготовити на замовлення, щоб відповідати вимогам як сучасних провідних конструкторів двигунів, так і гонщиків. Ці гвинти виготовлені з легованої сталі, виплавленої у вакуумі, яка містить достатньо хрому та вуглецю для досягнення високої твердості та чудової міцності. Як і більшість високоміцних, загартованих і відпущених сталей, L19 вимагає особливої обережності під час виробництва, щоб уникнути водневої крихкості. Цей матеріал легко піддається забрудненню і корозійному розтріскуванню під напругою. Його потрібно добре змастити і захистити від вологи. Рекомендується для застосувань, що вимагають підвищення тиску вище 30 PSI. Жодної модифікації головки циліндра або блоку VW не потрібно, оскільки вони є прямою заміною заводських шпильок.
Характеристики крутного моменту: 90 футів/фунтів.
Межа текучості: 200-230 000 PSI
Міцність на розрив: 260 000 PSI
Примітка : Гайки та шайби, що входять до цього набору, все ще виготовлені зі сплаву преміум-класу 8740, оскільки лише шпилька піддається підвищеному тиску. Кожен комплект включає повний набір шпильок головки L19, гайок і монтажного мастила ARP.
Найкращий вибір для гоночних двигунів Audi!
2270 км і 2200 Нм - це потужність нашого демонстраційного автомобіля Tsunami bimoto Calibra, найшвидшого двомоторного автомобіля в світі! Автомобіль, створений для перегонів на 1/4 милі з використанням запчастин FMIC, розганяється від 0 до 300 км/год менш ніж за 10 секунд і вже кілька сезонів займає найвищі сходинки подіуму. Ці факти підтверджують найвищу якість і довговічність наших деталей.
Нашими запчастинами користуються найкращі польські та європейські дрифтери: Павел Треля (Opel GT 870KM), Бартош Осталовський (Nissan 200sx 1000KM), Адам Залевський (BMW e30 900KM), Кароліна Піларчик (Nissan 200sx 750KM), Пьотр Kozłowski (BMW e30 600KM), Grzegorz Hypki (BMW e30 650KM), Paweł Korpuliński (BMW e82 800KM), Wojciech Goździewicz (BMW e36 700KM), Maciej Jarkiewicz (Toyota Supra 750KM) та багато інших!
Завдяки нашим компонентам багато учасників завоювали чемпіонські титули у найважливіших лігах як у Польщі (Drift Open, PFD, Drift Masters Grand Prix), так і в світі (King of Europe, Formula Drift, Drift Masters European Championship) .