Стан | Новий |
---|
Стан | Новий |
---|
- Синтетична основа найвищої якості з інноваційним пакетом рафінуючих присадок, що характеризується оптимальною в'язкістю в широкому діапазоні температур, забезпечує ідеальні антифрикційні, протизносні та протизапальні властивості. затискними властивостями, що значно подовжує термін служби обладнання в усіх, навіть самих екстремальних режимах роботи в широкому діапазоні температур навколишнього середовища та забезпечує значну економію палива;
>- Стабільна синтетична основа забезпечує підвищену термоокислювальну стабільність масла, що в поєднанні з чудовими диспергуючими властивостями миючих засобів і низьким вмістом золи ефективно зменшує утворення накипу і лаку, запобігає утворенню всіх видів відкладень і зберігає деталі двигуна, особливо циліндропоршневі, в ідеальному стані протягом усього періоду заміни;
- Унікальна формула забезпечує стійкість масла до старіння, а завдяки зниженому випаровуванню та високій температурі займання зменшує «відходи» відкладення масляного накипу, що дозволяє використовувати його в двигунах з тривалим терміном служби до 60 000 км і звичайними двигунами;
- Завдяки синтетичній основі оптимальна в'язкість має чудові низькотемпературні властивості, включаючи низьку температуру застигання, а також хорошу прокачуваність масла та здатність запускати компоненти двигуна при низьких температурах, легкий "холодний пуск" » (до -30 ºC) і знижений пусковий знос;
- сумісний з усіма системами обробки вихлопних газів, DPF, TWC, EGR і SCR завдяки використанню технології Low SAPS;
- Ефективно захищає деталі двигуна від усіх видів корозії;
- Знижене піноутворення та ефективний опір аерації;
- Ефективно справляється зі збільшенням робочої напруги зсуву, викликаної підвищеною в'язкістю, спричиненою дисперсією сажі.
Підходить для двигунів, що працюють на природному газі (LNG) і нафтовому газі (LPG).
Призначений для всіх типів важких дизельних двигунів (вантажівки, автобуси тощо), позашляхової техніки (будівельної, гірничодобувної, сільськогосподарської) та спецтехніки європейських, американських та азіатських виробників, яка відповідає вимогам стандартів Euro I – V і VI, де необхідний рівень продуктивності CK-4 або нижче.
Використовуючи оливи CK-4 з паливом, що містить понад 15 ppm сірки, дотримуйтесь рекомендацій виробника двигуна щодо інтервалів обслуговування.