Стан | Новий |
---|---|
Номер за каталогом | Zaślepka DISA do silników M54 B22 B25 |
Стан | Новий |
---|---|
Номер за каталогом | Zaślepka DISA do silników M54 B22 B25 |
OEM номери клапанів DISA:
Специфікація:
Клапан, встановлений у двигуні без наддуву, функціонує для регулювання потоку суміші через впускний колектор , який називається "регульований впускний колектор довжина". Коротше кажучи, у нижніх діапазонах обертів це покращує крутний момент і плавність двигуна. Цей клапан працює у відповідь на зміни тиску вакууму. У випадку двигуна з наддувом, такого як турбокомпресор або компресор, цей клапан стає непотрібним. Причина полягає в тому, що тоді у впускному колекторі створюється надлишковий тиск, через що клапан Disa втрачає свою важливість.
Підводячи підсумок, під час встановлення турбокомпресора чи компресора в стандартний двигун без наддуву клапан Disa видаляється, оскільки він більше не відіграє важливої ролі.
3' (E46)
3' Compact (E46)
3 кабріолет (E46)
3' Touring (E46)
5' (E39)
5' (E60)
5' Touring (E39)
5' Touring (E61)
7' (E65, E66, E67)
07
X5 (E53)
Z3 Roadster (E36)
Z3 купе (E36)
Z4 Roadster (E85)
Після використання розетки на місці клапана також може знадобитися перепрограмувати систему, щоб уникнути помилок. Це важливо, оскільки автомобільні діагностичні системи можуть виявляти зміни в роботі клапана Disa та повідомляти про помилки чи збої. Щоб запобігти цьому, керуюче програмне забезпечення необхідно налаштувати з урахуванням непрацездатності клапана Disa.
Однак така модифікація може мати певні наслідки як щодо продуктивності двигуна, так і щодо відповідності нормам щодо викидів вихлопних газів. Перш ніж спробувати змінити цей тип, я рекомендую проконсультуватися з механіком або фахівцем з налаштування, щоб переконатися, що будь-які зміни будуть виконані належним чином і з урахуванням усіх технічних і юридичних аспектів.