Код товару YT-7312yato YT-7312
штрих-код 5906083973123
опис товару
Стробоскопічна Лампаперед використанням лампи прочитайте цей посібник і збережіть його.Описова лампа виконана у вигляді пістолета з пластика. Усередині корпусу встановлена Ксенонова лампа з електронним перемиканням і проста оптична система у вигляді фокусуючої лінзи і відбивача. Імпульси, що керують роботою лампи, беруться з системи запалювання.
живлення лампи береться від акумулятора автомобіля.
Применениеlamp використовується для перевірки і регулювання кута випередження запалювання в бензинових двигунах.Правильне налаштування кута випередження запалювання відповідно до рекомендацій виробника двигуна забезпечує повну потужність двигуна при мінімальній питомій витраті палива.
двигуну внутрішнього згоряння для правильної роботи потрібна достатня кількість палива, повітря і електричної іскри, яка викликає займання суміші при оптимальному розташуванні поршня в циліндрі. Виробник двигуна визначає момент запалювання, вказавши значення кута запалювання в градусах щодо верхньої точки повороту (GZP) положення поршня в циліндрі.
зазвичай це на кілька градусів попереду GZP. Порівняння ступінчастою шкали на корпусі зчеплення з відміткою, нанесеною на колісному зчепленні в світлі стробоскопічної лампи, дозволяє визначити кут випередження запалювання в процесі роботи двигуна.
процедура перевірки кута випередження запалювання, локалізація на двигуні шкали з нанесеними цифрами, що визначають кут випередження запалювання, і відмітка на маховику, що позначає GZP, і очищення від пилу і мастила. Для більш легкого спостереження знаки можуть бути пофарбовані в білий колір крейдою або фарбою.Перевірте в технічній документації рекомендований виробником кут випередження запалювання.Запустіть двигун протягом декількох хвилин або близько того, щоб отримати нормальну робочу температуру, як правило, близько 15 хвилин. Зупиніть двигун.При наявності вакуумної регуляторної системи необхідно від'єднати і запечатати.Підключіть стробоскоп відповідно до креслення.
запустити двигун.Направте світло стробоскопа на знаки на колесі і корпусі і вважайте кут випередження запалювання.Порівняйте прочитане значення кута з даними виробника. Вимкніть двигун.Процедура регулювання кута випередження запалювання встановіть на місце кріплення розподільника запалювання, щоб можна було повертати його вперед і назад. Не відкручуйте кріпильні гвинти повністю і не робіть роздільник належним чином. Кріплення повинно залишатися досить надійним, щоб розподільник не змінював своє положення під час роботи двигуна.Запустіть двигун протягом декількох хвилин або близько того, щоб отримати нормальну робочу температуру, як правило, близько 15 хвилин.Направте світло стробоскопа на знаки на колесі і корпусі і повільно обертайте розподільник запалювання вправо і вліво до тих пір, поки знак на маховику лічений кут випередження запалювання на шкалі не співпаде. Вимкніть двигун.Закріпіть розподільник запалювання, затягнувши раніше ослаблені болти і гайки, стежачи за тим, щоб він не змінив своє положення під час кріплення.Запустіть двигун і перевірте значення кута випередження запалювання.е>