Вакуумний насос — це багатофункціональний пристрій, який використовується для діагностики систем в автомобілях і техніки, робота яких заснована на тиску або вакуумі. Він оснащений аксесуарами, які дозволяють використовувати практично в будь-якому двигуні або системі.
Діапазон вимірювання: від -1 до 0 бар.
Передбачене використання/застосування
За допомогою насоса ви можете виконувати діагностику, серед іншого: такі системи та механізми:
Комп'ютеризовані пристрої керування двигуном:
датчик барометричного тиску (BARO)
Система ПВХ
система рециркуляції вихлопних газів (EGR)
товстоплівкові датчики тиску (MAP)
Прилади контролю запалювання:
випередження вакуумного запалювання
клапан затримки: SDV, RCV
Гальмівна система:
класичні гальма
Гальма з ABS
пневматичні гальма
гальмівні магістралі
сервопривод гальма
Інші системи:
кондиціонер
круїз-контроль
паливний бак і паливна установка
система вакуумного зачинення дверей
Як користуватися
Діагностика системи рециркуляції вихлопних газів (EGR)
Клапан системи EGR є прикладом клапана з вакуумним приводом. Якщо негативного тиску немає, клапан закритий і вихлопні гази не виходять з клапана. Коли до клапана подається негативний тиск, він відкривається, забезпечуючи рециркуляцію вихлопних газів.
Діагностика датчиків тиску товстої плівки (MAP)
Зберіть насос і резервуарну систему, як у випадку прокачування гальмівних супортів, а потім підключіть їх до вакуумного порту датчика.
Натисніть на важіль насоса, доки стрілка не покаже -0,5 бар. Припиніть накачування і спостерігайте за голкою; вона повинна бути нерухомою. Якщо стрілка рухається, датчик MAP пошкоджено.
Під час роботи датчик MAP надсилає сигнали зворотного зв’язку на керуючий комп’ютер. Сигнал має частоту від 85 Гц до 160 Гц залежно від рівня вакууму. Для вимірювання частоти необхідний частотомір, його необхідно підключити відповідно до інструкції до датчика і вимірювача.
Прокачування гальмівних супортів.
Переконайтеся, що розширювальний бачок гальмівної системи заповнено рідиною до номінального об’єму.
Виконуйте кровотечу в такому порядку:
- головний гальмівний циліндр, якщо він оснащений випускним клапаном
- гальмівні супорти в порядку від найближчого до головного циліндра до найдальшого
Під’єднайте короткий шланг до з’єднання, розташованого в нижній частині кришки бака насоса.
Закрийте резервуар насоса кришкою.
Під’єднайте довгі шланги до з’єднань кришки. Під’єднайте кінець одного з довгих шлангів до насоса, а інший – до спускного клапана (каламитки) гальмівного супорта. При необхідності використовуйте адаптер.
Натисніть важіль насоса 10–15 разів, щоб створити вакуум у резервуарі насоса.
Відкрийте вентиляційний клапан на 1/4–1/2 оберту, щоб резервуар насоса наповнився рідиною приблизно на 5 см. Затягніть випускний клапан.
Від'єднайте шланг насоса від стравлюючого клапана, процедура прокачування супорта завершена.
Перш ніж повторювати процедуру прокачки в наступному супорті, злийте гальмівну рідину з бачка насоса та долийте рівень гальмівної рідини в гальмівній системі до номінального рівня.