стан: товар оригінальний, абсолютно новий і упакований
Чи>
вулик>
<е>
Вакуумний насос-це багатофункціональний пристрій, що використовується для діагностики систем в автомобілях і техніці, робота яких заснована на тиску або негативному тиску. Вона обладнана
аксесуари, що дозволяють використовувати практично в будь-якому двигуні або системі.
е>
<е>
Діапазон вимірювання: від -1 до 0 бар.
е>
<е>
Призначення / Застосування
е>
<е>
За допомогою віджимання можна провести діагностику m.in. наступні системи та схеми:
е>
<е>
Пристрої комп'ютеризованого управління двигуном:
е>
<е>
барометричний датчик тиску (BARO)
е>
<е>
система PVC
е>
<е>
система рециркуляції відпрацьованих газів (EGR)
е>
<е>
товстоплівкові Датчики тиску (MAP)
е>
<е>
Пристрої управління запалюванням:
е>
<е>
випередження запалювання вакууму
е>
<е>
клапан затримки: SDV, RCV
е>
<е>
Гальмівна система:
е>
<е>
класичні гальма
е>
<е>
гальма ABS
е>
<е>
Пневматичні гальма
е>
<е>
гальмівні магістралі
е>
<е>
гальмівний сервопривід
е>
<е>
Інші системи:
е>
<е>
кондиціонер
е>
<е>
Круїз-контроль
е>
<е>
паливний бак і Паливна система
е>
<е>
вакуумна система закриття дверей
е>
<е>
ТЕХНІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА:
е>
<е>
Вага брутто: 1.45 кг
е>
<е>
Тиск: 0-0, 2; 0-0, 41 МПа
е>
<е>
Упаковка: BMC
е>
<е>
Кількість елементів: 16шт.
е>
<е>
Використання
е>
<е>
Діагностика системи рециркуляції відпрацьованих газів (EGR)
е>
<е>
Клапан системи рециркуляції відпрацьованих газів є прикладом клапана, що приводиться в дію негативним тиском. При відсутності вакууму клапан закривається і вихлопні гази не виходять з клапана. У разі приведення
негативний тиск на клапан, він відкривається, дозволяючи рециркуляції вихлопних газів.
е>
<е>
Діагностика товстоплівкових датчиків тиску (MAP)
е>
<е>
Зберіть систему насоса і бачка, як при прокачуванні гальмівних супортів, а потім підключіть до вакуумного з'єднання датчика.
е>
<е>
Натискайте на важіль віджимання, поки стрілка не покаже -0,5 бар. Завершіть прокачування і спостерігайте за підказкою, вона повинна бути нерухомою. Якщо стрілка рухається, це вказує на пошкодження датчика MAP.
е>
<е>
Під час роботи датчик MAP посилає сигнали зворотного зв'язку на керуючий комп'ютер. Сигнал має частоту від 85 Гц до 160 Гц залежно від рівня вакууму. Для вимірювання частоти
необхідний тахометр, його необхідно підключити відповідно до інструкцій датчика і лічильника.
е>
<е>
Вентиляція гальмівних супортів.
е>
<е>
Переконайтеся, що розширювальний бачок гальмівної системи заповнений рідиною до номінального обсягу.
е>
<е>
Провітрювання здійснюється в наступному порядку:
е>
<е>
головний гальмівний циліндр, якщо він оснащений вентиляційним клапаном
е>
<е>
гальмівні супорти в порядку від найближчого до гальмівного циліндра до найдальшого
е>
<е>
Підключіть короткий гнучкий кабель до з'єднання, розташованого в нижній частині кришки резервуара насоса.
е>
<е>
Закрийте резервуар насоса кришкою.
е>
<е>
Підключіть довгі гнучкі дроти до роз'ємів кришки. Кінець одного з довгих шлангів під'єднати до насоса, а інший-до випускного клапану (каламітці) гальмівного супорта. У випадку
необхідно використовувати адаптер.
е>
<е>
Натисніть на важіль насоса 10-15 разів, щоб створити вакуум в резервуарі насоса.
е>
<е>
Відкрутіть Випускний клапан на 1/4-1/2 обороту, щоб резервуар насоса заповнювався рідиною до висоти близько 5 см.затягніть вентиляційний клапан.
е>
<е>
Від'єднайте шланг насоса від вентиляційного клапана, процедура вентиляції супорта завершена.
е>
<е>
Перш ніж повторити процедуру прокачування в наступному супорті, злийте бачок насоса з гальмівної рідини і долийте рівень гальмівної рідини в гальмівній системі до номінального рівня.
е>
вибирайте деталі по каталогу TecAlliance, каталогу ASO VIN
<е>
В одній моделі автомобіля можуть бути різні варіанти деталей. У разі невизначеності правильного вибору деталей рекомендується перевірка ПЗ. номер VIN
е>