Стан | Новий |
---|
Стан | Новий |
---|
Утворює металокерамічний шар на поверхнях взаємодіючих частин (деталі двигуна відновлюють свою геометрію).
Відремонтований таким методом вузол має кращі експлуатаційні характеристики, ніж новий, і гарантовано має в 2-4 рази більший термін служби.
Під час роботи двигуна найбільший знос відбувається в області ВМТ кілець-втулок, механізму ГРМ (кулачки, штовхачі), колінчастого вала і втулок ГРМ.
Revitalizant містить будівельний матеріал, який компенсує знос у цих областях. Результатом ревіталізації є формування градієнтного та багатофункціонального покриття з набором необхідних характеристик напруги.
Збільшуються в об'ємі деталі двигуна, відновлюються втрачені і зношені в процесі експлуатації «сотки» і «десятки». Це ефект оновлення. Отримане покриття має унікальні властивості: високу твердість, високу корозійну стійкість, малу шорсткість. Гарантовано, що після ревіталізації ці компоненти двигуна прослужать у 2-4 рази довше.
Результатом ревіталізації двигуна є значне збільшення компресії та її вирівнювання в циліндрах, зменшення витрати масла та палива, покращення маневреності роботи, згладжування масляних насосів, підшипників турбіни, валів та підшипників, циліндрів. поновлюються. Зникає еліпсоїдність. Двигун працює тихо і без вібрацій.
Властивості
відновлює та захищає від зносу взаємодіючі елементи кривошипно-поршневої системи та приводу ГРМ; значно знижує витрату палива (до 30% на холостому ходу);
підвищує тиск масла в системі до номінального значення;
збільшує і вирівнює компресію в циліндрах;
збільшує потужність двигуна, покращує гнучкість;
зменшує гучність і вібрацію;
подовжує термін служби в 2-3 рази;
захищає двигун від негативного впливу холодного запуску;
покращує роботу двигуна після 50-100 км їзди;
забезпечує роботу двигуна при аварійній втраті масла - до 300 км;