XADO EX120 відновник бензинових двигунів LPG

XADO EX120 відновник бензинових двигунів LPG

Що Ви шукаєте?

XADO EX120 відновник бензинових двигунів LPG

В наявності
Код товару:
13488742957
2922,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Опис

XADO EX120 Revitalizant® II-го покоління, для двигунів з іскровим запалюваннямкомплект для двигуна до 2000ccm = 3 шт

посилений варіант

призначений для захисту від зносу і ремонту бензинових і газових двигунів, в тому числі напружених і турбокомпресорних. Завдяки більш високій концентрації активного агента на 20%, він має розширений запас можливостей для відновлення зношених поверхонь і захисту від зносу.

відремонтований цим методом агрегат за своїми експлуатаційними характеристиками перевершує новий і гарантується в 2-4 рази більш тривалий термін служби.

під час експлуатації двигуна найбільший знос спостерігається в області GMP гільзи циліндра, механізму газорозподілу(кулачків, штовхачів), вкладиша колінчастого вала і розподільного вала.

результатом ревіталізації є формування градієнтного і багатофункціонального покриття з набором необхідних характеристик напруженого стану.

отриманийпокриття володіє унікальними властивостями:висока твердість, вysoka корозійна стійкість , низька шорсткість . Застосування гарантує стабільну підтримку високих робочих параметрів двигуна протягом тривалого періоду часу.

група продуктів AMC (атомізовані кондиціонери металів) + група ревіталізантів і частина хімічних продуктів-виробляє > TzOV CHADO <. Група ATOMEX + VERY lube і масла виробляються в Нідерландах дочірніми компаніями XADO. Xado Technology GmbH Berlin є виключно дистриб'ютором продукції на території Європейського Союзу.

рекомендована виробником роздрібна ціна 73,00 зл.x 3 шт= 219,00

Весняна акція: тільки 6 комплектів і тільки 3 дні!

  • відновлює і оберігає від зносу деталі, починаючи з масляного насоса, через циліндр-поршень і распредвали;
  • помітно знижуєвитрата палива(до 30% на холостому ходу);
  • піднімає до номінальноготиск масла в системі змащення;
  • піднімає і вирівнюєстиснення в циліндрах;
  • піднімає і вирівнюєстиснення в циліндрах;
  • піднімає B>Потужність двигунапідвищує гнучкість;
  • знижує гучність і вібрацію до 10 разів;
  • продовжує термін служби в 2-3 рази;
  • захищає двигун від негативних наслідків холодних пусків;
  • покращує роботу двигуна вже після 50-100 км їзди;
  • дозволяє експлуатувати двигун при аварійному виснаженні масла – до 300

постійне ущільнення збірки кілець з гільзою циліндра провокує процес самоочищення двигуна. Зменшення продувки вихлопних газів в картері і далі через вентиляцію (популярний дефлектор) у впускну систему. Менше парів масла і вихлопних газів потрапляє у впускний колектор, інтеркулер, турбіну. Накопичені відкладення в цих місцях повільно і неухильно зменшуються-система самостійно відновлює первісну прохідність. Турбокомпресор позбавляється від бруду, що блокує керма турбіни-збільшується її витрата і зменшується ймовірність її відключення. Камера згоряння відновлює чистоту, і відбувається багаторазове зниження викиду з вихлопними газами незгорілих частинок масла, які ефективно забивають каталізатор-каталізатор очищається.

надзвичайно важливим тут є також чудове обмеження процесу старіння масла, викликаного кислотними вихлопними газами, що призвело до скорочення терміну його служби, навіть удвічі. Повільно, але неухильно відновлюються початкові умови, і ви можете повернутися як до кращого маслу, так і до заводських рекомендацій в періоди між замінами.

дозування: < /b >

<вулик>
  • ємність системи змащення двигуна в ltr, 3-10 = 3x1 шприц;, 11-20= 6 / 3x2 шприц; шприц21-30 = 9 / 3x3 шприц
  • схема етапів обробки, 1+1+1, 2+2+2, 3+3+3
  • новий двигун 2/3 того, що працює, це 2; 4; 6; один раз
  • порядок застосування:

    <вулик>
  • обробка двигуна виконується в три етапи

    1-й етап: вміст аплікатора вводять через заливку масла в нагрітий до робочої температури двигун. Запустіть двигун і утримуйте його на холостому ходу протягом 5-10 хвилин.

    2-й етап: виконуйте в тому ж порядку, що і перший після 100-250 км їзди.

    3-й етап: проводити, як і попередні, після пробігу 100-250 км.< / п>

    обробка вважається завершеною після пробігу близько 1500 км.< / п>

    Примітки:

    <вулик>
  • масло до кінця обробки не рекомендується замінювати;

    можлива обробка на холостому ходу (4 години еквівалентно 200 км їзди)

    нові двигуни (Пробіг до 20 000 км) обробляються одним кроком двома аплікаторами.

  • двигуни після основного ремонту рекомендується обробляти в три етапи, як з пробігом.

    металева керамічна захисна кришка формується в кожному робочому механізмі, однак, коли механізм (двигун) знаходиться в критичному стані(знос 100%), необхідно замінити зношені/ пошкоджені деталі.

  • упаковка: тюбик 8 мл шприц / блістер артикул XA10035 або картонна коробка варіант "сервіс"

    EAN: 4820024942898

    прайс-лист поставки-перераховані окремі частини, складові набір  - не Набори.

    зберігати в недоступному для дітей місці.

    термін зберігання - необмежений < /b >

    описи польською мовою, що містяться в каталогах, описи виконаних випробувань, досліджень або досвіду, є моїми перекладами і зроблені для виробника і для власного використання. Вони є моєю інтелектуальною власністю.

    вибрані історичні факти:

    1. 1.30 - перевірка ADAC – позитивний результат < /li >
    2. 04.14-TüV-позитивний результат, перевірка на Toyota, незважаючи на відсутність процедур перевірки для таких продуктів.
    1. фізичний процес, який знайшов своє місце в науковій літературі область "ТРИБОЛОГІЯ" (tribos – logos) про геоморфних тілах.

    тертя як закон фізики одне і те ж відноситься і до стаціонарних машин. Проведені випробування з вимірами, початок яких датується 2000 роком. Були вагони, були верстати, були кораблі, екскаватори, бульдозери, шахтні самоскиди... деякі з них;

    1. 2008 - Arcelor Mittal; Кривий Ріг: компресор 124 м3/год при P=9 бар: "кожен вставлений долар давав 5 доларів економії"
    2. 2016 Січень Домініканська Республіка, цементний завод Групи CEMEX – цементна млин: "як зекономлено 2 600 000 доларів"

    у мене набагато більше технічної інформації, наданої мені протягом 15 років XADO.