відновлює та захищає від стирання деталі циліндропоршневого вузла, поршнево-шатунного вузла і зубчатого колеса;
значно знижує витрату палива (до 30% на холостому ходу);
підвищує тиск масла в системі до номінального значення;
підвищує та вирівнює компресію в циліндрах;
збільшує потужність двигуна, покращує гнучкість;
зменшує гучність і вібрацію до 10 разів;
продовжує термін служби в 2-3 рази;
захищає двигун від негативного впливу холодного запуску;
покращує роботу двигуна після 50-100 км їзди;
забезпечує роботу двигуна в разі аварійної втрати масла - до 300 км;
Спосіб застосування:
Обробка двигуна проводиться в три етапи
етап: введення вмісту аплікатора через масло наповнювача в нагрітий двигун. Запустіть двигун і попрацюйте на холостому ходу 5-10 хвилин.
етап: виконувати в тому ж порядку, що й перший після 100-250 км їзди.
етап: виконувати, як і попередні, через 100-250 км.
Обробка вважається завершеною приблизно після 1500 км.
Додаткова інформація:
Не рекомендується міняти масло до закінчення обробки;
Можлива обробка на холостому ходу (4 години еквівалентно 200 км їзди.
Нові двигуни (пробіг до 20 000 км) можлива обробка в один етап.
Двигуни після ремонту Рекомендується обробка основного корпусу в три етапи в залежності від пробігу
Металокерамічне захисне покриття утворюється в кожному працюючому механізмі, але коли механізм (. двигун) знаходиться в критичному стані (100% знос), необхідно замінити зношені/пошкоджені частини