предметом аукціону є: шнек / вал двигуна роздавальної коробки/редуктора / регулятора УВС 300 для:
- BMW E60 E61 E90 E91 E92-XDrive
новий, Висока якість-загартована сталь !!!
| Стан | Новий |
|---|---|
| Номер за каталогом | W346E88 |
| Номери замінних деталей | 27107546671, 27102449712, 7546671, 2449712, 27107599693, 7599693, 27107549030, 7549030, 27107599690, 7599690, 27107548666, 7548666, 27107613153, 7613153, 27107552701, 7552701, 27107613152, |
предметом аукціону є: шнек / вал двигуна роздавальної коробки/редуктора / регулятора УВС 300 для:
- BMW E60 E61 E90 E91 E92-XDrive
новий, Висока якість-загартована сталь !!!
у вас проблема з коробкою редуктора-диференціалом?
у вас загоряються індикатори (наприклад, 4x4, ABS, гальмо), ви чуєте "стукіт або дзижчання" на задньому плані? Важко їздити?
не ризикуйте ! Ви можете знищити весь скриню або редуктор.
просто замініть вал / шнек редуктора !!!
привід роздавальної коробки використовується для передачі або регулювання потоку потужності на передню вісь в залежності від ситуації під час руху. Якщо привід працює неправильно, потік потужності до передньої осі недостатній. Високий пробіг в умовах несприятливого використання або зносу вище середнього може призвести до зносу або пошкодження механічних частин приводу (черв'ячної передачі).
Ремонтний комплект коштує значно менше, ніж заміна всього приводу і, отже, велика економія!!!
наш ролик виготовлений з твердої сталі, підданий тепловій обробці, тому він відрізняється чудовою міцністю, на відміну від неякісної сталі, використовуваної в оригіналі !!! ПОЛЬСЬКИЙ ПРОДУКТ !!!
В комплект входить:
- 1x шнек / вал (50 HRC - шкала твердості Роквелла. Загартована сталь, термооброблена в АКС !!!
- 1x силіконова тефлонова мастило
застосування:
-3' BMW E90 (02/2004 - 12/2011)
— 3' BMW E91 (03/2004 - 05/2012)
— 3' BMW e92 (05/2005 - 06/2013)
— 5' bmw e60 (07/2004 - 12/2009)
— 5' BMW E61 (09/2004 - 05/2010)
atc300 з системою xDrive
OE: 27107546671 ; 27102449712 ; 7546671 ; 2449712 ; 27107599693 ; 7599693 ; 27107549030 ; 7549030 ; 27107599690 ; 7599690 ; 27107548666 ; 7548666 ; 27107613153 ; 7613153 ; 27107552701 ; 7552701 ; 27107613152
проблема з передачею приводу на автомобілях BMW 4x4...
багато автолюбителів цінують автомобілі з розподілом крутного моменту 4х4 за відсутність боксу і занесення, стійкість на дорозі, гарне прискорення і легкість пересування в складних умовах. Крім того, повнопривідне гальмування більш ефективно, ніж в моделях з приводом тільки на передню або задню вісь.
але у них є своя слабкість... Повнопривідні автомобілі оснащені роздавальною коробкою. Саме від цього вузла відбувається розподіл крутного моменту між осями і його збільшення для передніх або задніх коліс в поганих дорожніх умовах.
серводвигун активує цей пристрій. Він має так званий шнек, який передає крутний момент. Проблеми з серводвигуном роздавальної коробки на E60, E61, E90, E91, E92 та інших повнопривідних BMW, в яких встановлена коробка ATC300, починаються після 7 років експлуатації або 130-150 тисяч кілометрів.
як виявити пошкодження серводвигуна?
перевага сучасних німецьких автомобілів в тому, що в разі поломки вони не "мовчать" і активно повідомляють власника про несправності. Таким чином, дізнатися про несправності серводвигуна можна відразу декількома символами:
1. На панелі загоряється "гірлянда" різних жуків. Як правило, система відображає проблеми з ABS, DSC, гальмом та піктограмою "4x4".
2. Порушення переднього приводу. Або привід не включається, або не відключається. Автомобіль погано виїжджає з різних ям і погано справляється з нерівностями.
3. Зовнішні звуки і скачки крутного моменту при швидкому прискоренні. Стукіт і хрускіт, вібрація і різкі ривки при русі будуть явною ознакою відмови приводу.
якщо після виявлення цих явищ терміново не приступати до ремонту роздавальної коробки, передня вісь може незабаром вийти з ладу. Система спробує компенсувати несправність серводвигуна, передавши більше потужності на передню вісь, що призведе до ще більшого пошкодження !!!
на щастя, у нас є просте і економічне рішення цієї проблеми !!!
сервіс при виникненні проблем з валом серводвигуна рекомендує міняти весь серводвигун. Така операція коштує досить дорого, так як якісні оригінальні запчастини мають високу вартість. У той же час зношені, але підтримувані компоненти вашого серводвигуна можуть перейти на дешевший ремонт інших автомобілів.
Ми пропонуємо Ремонтний комплект для приводу розподільної коробки BMW, в якому є високоміцний вал з твердої сталі, зносостійкий. Після ремонту шнековий вал прослужить довше, ніж оригінал !!!
щоб замінити шнековий вал, ви повинні слідувати простий інструкції:
1. Зніміть два гвинти, які кріплять привід до кришки коробки передач.
2. Від'єднайте серводвигун і перевірте вал. Найчастіше він подрібнюється або тріскається.
3. Зніміть стару головку разом з черв'ячним валиком. Для розбирання краще використовувати болгарку. Спроба викрутити гвинти може пошкодити компоненти приводу. Різати біля основи потрібно дуже акуратно за тією ж технологією, що і видаляють застряглі підшипники. Дуже важливо не пошкодити основний вал і черв'ячну передачу, в яку входить черв'ячний вал.
4. Підніміть решту викруткою і зніміть вал.
5. Встановіть новий черв'ячний вал на вал і стисніть його. Потім поверніть руки на осі, щоб переконатися, що вона рухлива.
після цих дій ви можете завершити збірку і зібрати привід. При таких збоях часто доводиться змащувати всі компоненти приводу (мастило ви отримуєте від нас). Тому його слід повністю розібрати, почистити і змастити.
ви повинні слідувати простій інструкції:
1. Викрутіть гвинти з роздавальної коробки. Потім обережно підніміть і зніміть кришку.
2. Викрутіть два гвинти двигуна, що залишилися. Потім акуратно відокремте статор від Ротора, рухаючись по його осі. Важливо не втратити гумову прокладку між ними.
3. Перевірте стан щіток двигуна.
4. Очистіть всі деталі від бруду і нанесіть мастило на рухомі частини. Важливо не пошкодити дрібні деталі і щітки.
потім ви можете зібрати і встановити сервопривід на роздавальну коробку.
наш вал прослужить вам довгий час і стане надійною основою для повного приводу. Довіртеся професіоналам, щоб їздити безпечно і комфортно !!!
вал знаходиться всередині приводу:
так найчастіше виглядає оригінальний, пошкоджений, затертий вал:
наш новий, загартований Вал і оригінальний, зношений:
разом з валиком Ви отримаєте кремнієво-тефлонове мастило !!!
весь процес заміни вала / шнека двигуна регулятора ви можете простежити на YOUTUBE.COM, після введення:
" BMW E60 / E90 Transfer Case Servomotor Actuator Shaft Part 1 "