Стан | Новий |
---|---|
Номер за каталогом | VKDS 315024 |
Стан | Новий |
---|---|
Номер за каталогом | VKDS 315024 |
Кульковий підшипник – це з’єднувальна деталь, яка дозволяє закріпленим на ньому компонентам обертатися за декілька кроків. літаки. Зазвичай одна частина фіксується жорстко, а друга - рухомо. Шарикопідшипники можуть бути від 1 до 4.
Це складова частина, яка виконує важку роботу за високих навантажень. Зараз кулькові підшипники зробили крок вперед у своїй технології, тож вони можуть працювати сотні тисяч кілометрів без заміни.
Конструкція кулькового підшипника:
Металевий стрижень або «пальець» із кульковим наконечником з одного боку та різьбленням з іншого. Пилозахисний ковпачок - це гумовий еластичний елемент, завдяки якому вудилище працює герметично. Металевий циліндричний корпус - вузький отвір з одного боку, широкий отвір з іншого Полімерний вкладиш - зазвичай складається з двох частин: нижньої (чашка) і верхньої (упор). Мийка високого тиску - фіксує полімерний вкладиш. Сплющування мийки високого тиску. По суті, це нижня частина шарикопідшипника.
Як це працює:
Як ви зрозуміли, закрита «куля» може обертатися в будь-якому напрямку, навіть якщо вона обертається. До циліндричного корпусу кріпиться нерухоме кріплення, яке встановлюється в правих елементах підвіски - ця частина не є рухомою. Але різьбовий верхній штифт прикріплений до рухомих частин, тому вони можуть обертатися або повертатися взагалі.
Ви обертаєте кермо, зусилля проходить через рульову рейку до кулака, і вам потрібні шарніри, щоб змусити його обертатися. Саме цю роботу виконують опори, поворотні кулаки та опорні підшипники.
Несправність і термін служби:
Термін служби безпосередньо залежить від полімерного вкладиша всередині, якщо він зламається, металевий штифт починає йти і закінчує пластик. На нерівностях і поворотах з'являються стуки і клацання. Основною причиною виходу з ладу кульової опори є розрив пильовика. Як тільки він ламається, пісок і бруд відразу ж потрапляють в кульовий шарнір - вони діють на полімер всередині як абразив, а металева частина кульки лише нарощує обстановку, з силою втираючи частинки піску і бруду.
Таким чином, полімерна вставка зношується, «штифт» починає їздити вгору-вниз і в інших напрямках, тобто. виникає люфт, який просто «вбиває» опору зсередини. Саме стукіт і скрип характеризують знос внутрішньої полімерної частини.
SKF є визнаним виробником автомобільних підшипників. Штаб-квартира компанії знаходиться в Швеції, але виробничі підприємства зосереджені в таких країнах, як Україна, Китай, Росія, Японія, Мексика, Південна Африка, Індія та ряд інших європейських країн. Загалом було виготовлено до 600 мільйонів підшипників для машинобудування та навіть космічної промисловості.
Асортимент продукції SKF: ущільнення, підшипники, насоси, шарніри постійних швидкостей, опори підшипників, антифрикційні матеріали, приводні ролики, кронштейни та натяжні пристрої.
Продукція SKF, незалежно від країни виробництва, характеризується найвищою якістю виконання. Це продукція оригінальної якості під брендом виробника.
В одній моделі автомобіля можуть бути різні варіанти деталей. Якщо ви не впевнені в правильності підбору запчастин, рекомендується перевірка за VIN.