Гвинт для регулювання нахилу коліс 16 мм

Гвинт для регулювання нахилу коліс 16 мм

Що Ви шукаєте?

Гвинт для регулювання нахилу коліс 16 мм

В наявності
Код товару:
13415345874
2406,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Опис

гвинт для корекції геометрії коліс діаметром 16 мм

ціна вказана за 1 шт.

загальна довжина гвинта разом з головкою становить близько 95 мм.

відстань між шайбами, як на фотографії, тобто робоча довжина тобто від втулки під гайку до другої Шайби, розташованої на голівці гвинта, становить близько 64 мм.

ціна вказана за 1 шт. гвинт.

установка болта замість верхнього болта M16, що кріпить амортизатор до маточини колеса-виключно на автомобілях з підвісами типу Mac Pherson спереду і ззаду, де є 2 верхніх і нижніх болта . Цей гвинт дозволяє виправити ката розвалу колеса в діапазоні + / - 1,75 градуса /см.як показано на діаграмі/.

застосування в автомобілях мін.типу мікроавтобуса і фургонів до 3,5 т  з цим типом Mac Pherson підвіски і цієї довжини і діаметра гвинта, як зазначено вище розмірів.

зверніть увагу, що цей тип болтів не може бути застосований для обвайзера автомобілів FORD, де підходить тільки один болт, який кріпить амортизатор до маточини колеса

при перевірці геометрії установки коліс діагност може виміряти кут розвалу колеса, але в більшості автомобілів через відсутність можливості регулювання він не може його змінити. "Майстри" і "злоті", правда, знайшли рішення і для цього. На жаль, небезпечно. Вони просто просвердлюють отвори в колонах МакФерсона і таким чином вносять необхідне коригування. Однак це напівзахід, який не гарантує довгострокову ефективність і, перш за все, безпеку.Ефективний засіб. Тим часом, дуже простий , дешевий і, перш за все, безпечний спосіб позбутися від цієї проблеми була введена американською компанією Speciality Products Company Magic Camber-це гвинт, що дозволяє легко і, перш за все, точно регулювати кут нахилу колеса в більшості легкових автомобілів. Це ексцентричний гвинт, обертання якого дозволяє вносити зміни в кут нахилу в межах + / - 3 градуси, що ефективно вирішує 95 відсотків. проблем в таких випадках. Якщо колесо з колоною Макферсона вимагає регулювання кута, то старі просто виймають і на їх місце вставляють нові ексцентрикові Болти. Magic Camber, який щойно надійшов у продаж, тепер включає 6 комплектів болтів, які підходять практично для всіх типів автомобілів, які їздять по європейських дорогах.

коригувальні елементи EZ SHIM-EZ CAM

ця система, пропонована польською компанією, була розроблена в США і аж ніяк не для косих майстрів, штучно подовжують агонію автомобільних уламків.

американська компанія Specialty Products company створила свої програми коригувальних шайб EZ SHIM і ексцентрикових гвинтів EZ CAM™ для найвимогливіших користувачів сучасних автомобілів і обслуговуючих їх в найбільш оснащених сервісних центрах. Проблема в тому, що в нових конструкціях автомобільних шасі відсутні механізми для регулювання більшості параметрів налаштування коліс. Вони підлягають перевірці тільки на точних діагностичних пристроях і або знаходяться в межах діапазону, передбаченого виробником транспортного засобу, або потрібна заміна основних частин підвіски.

у першому випадку допустимий діапазон значень параметра обов'язково надмірно широкий. Між максимумом і мінімумом, в кінці кінців, є якесь оптимальне значення, специфічне для конкретного екземпляра автомобіля. Хороший механік зможе представити її і налаштувати за допомогою доступних йому пристроїв...

у другому випадку причиною неправильної геометрії може бути незначна, що виникає в результаті нормальної експлуатації, деформація пружних елементів підвіски. Крім того, вони повністю справні і прослужили б ще довго, якби можна було трохи відрегулювати, наприклад, конвергенцію і кут розвалу задніх коліс...

Набори двох ексцентрикових гвинтів EZ CAM™ (діаметр 10, 12, 14, 15, 16 і 17 мм), що встановлюються замість оригінальних (відповідних), дозволяють плавно регулювати (в діапазоні до + / - 1o45') кут нахилу колеса в місці з'єднання кросовера з колоною McPherson. Час їх установки складає всього 15 хвилин на одному колесі.

Scroll To Top