index 81270 гвинт для корекції геометрії коліс діаметром 15 мм Робоча довжина болта / без головки / - 70 мм, Загальна довжина болта-82 мм.
ціна вказана за 1 шт.
установка болта замість болта верхнього кріплення амортизатора до маточини колеса-виключно на автомобілях з підвісками типу Mac Pherson спереду і ззаду. Цей гвинт дозволяє виправити ката розвалу колеса в діапазоні + / - 1,75 градуса /см.як показано на діаграмі/.
момент затягування гайки болта після установки 132 Нм
використовується в автомобілях з підвісками Mac Pherson і такої довжини і діаметра болта, як зазначено вище.
зверніть увагу, що цей тип болтів не може бути застосований для розвалу автомобілів FORD, так як є тільки один болт, який кріпить амортизатор до маточини колеса
при перевірці геометрії установки коліс діагност може, правда, провести вимірювання кута розвалу колеса, але в більшості автомобілів через відсутність можливості регулювання він не може його змінити. "Майстри" і "злоті", правда, знайшли рішення і для цього. На жаль, небезпечно. Вони просто просвердлюють отвори в колонах МакФерсона і таким чином вносять необхідне коригування. Однак це напівзахід, який не гарантує довгострокову ефективність і, перш за все, безпеку.Ефективний засіб. Тим часом, дуже простий , дешевий і, перш за все, безпечний спосіб позбутися від цієї проблеми була введена американською компанією Speciality Products Company Magic Camber-це гвинт, що дозволяє легко і, перш за все, точно регулювати кут нахилу колеса в більшості легкових автомобілів. Це ексцентричний гвинт, обертання якого дозволяє вносити зміни в кут нахилу в межах + / - 3 градуси, що ефективно вирішує 95 відсотків. проблем в таких випадках. Якщо колесо з колоною Макферсона вимагає регулювання кута, то старі просто виймають і на їх місце вставляють нові ексцентрикові Болти. Magic Camber, який щойно надійшов у продаж, тепер включає 6 комплектів болтів, які підходять практично для всіх типів автомобілів, які їздять по європейських дорогах.
коригувальні елементи EZ SHIM-EZ CAMця система, пропонована польською компанією, була розроблена в США і аж ніяк не для косих майстрів, штучно подовжують агонію автомобільних уламків.
американська компанія Specialty Products company створила свої програми коригувальних шайб EZ SHIM і ексцентрикових гвинтів EZ CAM™ для найвимогливіших користувачів сучасних автомобілів і обслуговуючих їх в найбільш оснащених сервісних центрах. Проблема в тому, що в нових конструкціях автомобільних шасі відсутні механізми для регулювання більшості параметрів налаштування коліс. Вони підлягають перевірці тільки на точних діагностичних пристроях і або знаходяться в межах діапазону, передбаченого виробником транспортного засобу, або потрібна заміна основних частин підвіски.
у першому випадку допустимий діапазон значень параметра обов'язково надмірно широкий. Між максимумом і мінімумом, в кінці кінців, є якесь оптимальне значення, специфічне для конкретного екземпляра автомобіля. Хороший механік зможе представити її і налаштувати за допомогою доступних йому пристроїв...
у другому випадку причиною неправильної геометрії може бути незначна, що виникає в результаті нормальної експлуатації, деформація пружних елементів підвіски. Крім того, вони повністю справні і прослужили б ще довго, якби можна було трохи відрегулювати, наприклад, конвергенцію і кут розвалу задніх коліс...
Набори двох ексцентрикових гвинтів EZ CAM™ (діаметр 10, 12, 14, 15, 16 і 17 мм), що встановлюються замість оригінальних (відповідних), дозволяють плавно регулювати (в діапазоні до + / - 1o45') кут нахилу колеса в місці з'єднання кросовера з колоною McPherson. Час їх установки складає всього 15 хвилин на одному колесі.е>