Насос подвійної дії, що створює вакуум до -1 бар і тиск до 3 бар. Застосування: наприклад, прокачування гальмівних систем, керування датчиками розрідження, клапаном рециркуляції вихлопних газів, дроселем, регулятором тиску палива, модулятором тиску в автоматичних коробках передач, підсилювачем гальм тощо.
КОМПЛЕКТ:
Насос металевий з манометром від -1 до 3 бар
Шланг гнучкий довжиною 6мм, 600мм 2 шт.
Набір з'єднань наконечники та штекери
Набір з'єднувальних клем з кабелями
Набір кабельних роз'ємів
Контейнер з кришкою з двома патрубками, додаткова кришка для контейнера
Насос використовується для видалення повітря із систем:
датчик барометричного тиску (BARO)
система PCV
система рециркуляції вихлопних газів (EGR)
товстоплівкові датчики тиску (MAP)
вакуумне випередження запалювання
клапан затримки: SDV, RCV
класичні гальма
гальма ABS
пневматичні гальма
гальмівні магістралі
сервопривод гальм
кондиціонер
круїз-контроль
паливний бак і паливна установка
система вакуумного зачинення дверей
Переміщення чорного елемента на кінці пістолета призводить до встановлення вакууму, тому тепер ми можемо виміряти вакуум, що призводить до того, що пістолет знову налаштовується на вимірювання тиску.
Діагностика системи рециркуляції відпрацьованих газів (EGR)
Клапан системи EGR – це клапан, який приводиться в дію негативним тиском. Якщо негативного тиску немає, клапан закритий і вихлопні гази не виходять з клапана. Коли до клапана подається негативний тиск, він відкривається, забезпечуючи рециркуляцію вихлопних газів.
Діагностика товстоплівкових датчиків тиску (MAP)
Установіть насос і резервуарну систему, як у випадку прокачки гальмівних супортів, підключіть до вакуумного порту датчика.
Натискайте важіль насоса, доки стрілка не покаже -0,5 бар. Припиніть качати і спостерігайте за голкою, голка не повинна рухатися. Якщо стрілка рухається, датчик MAP несправний.
Під час роботи датчик MAP надсилає сигнали зворотного зв’язку до керуючого комп’ютера. Сигнал має частоту від 85 Гц до 160 Гц залежно від рівня вакууму. Для вимірювання частоти необхідний частотомір, його необхідно підключити відповідно до інструкції до датчика і лічильника.
Прокачування гальмівних супортів.
Переконайтеся, що розширювальний бачок гальмівної системи наповнено рідиною до відповідного об’єму.
Прокачуйте в такому порядку:
головний гальмівний циліндр, якщо він оснащений випускним клапаном
гальмівні супорти в порядку від найближчий головний гальмівний циліндр до найдальшого
Під’єднайте короткий гнучкий шланг до з’єднання, розташованого в нижній частині кришки головного циліндра.
Закрийте резервуар насоса кришкою.
Під’єднайте довгі шланги до з’єднань кришки. Під’єднайте кінець одного з довгих шлангів до насоса, а інший кінець – до прокачного клапана гальмівного супорта. При необхідності використовуйте адаптер.
Натисніть важіль насоса 10–15 разів, щоб створити вакуум у резервуарі насоса.
Відкрийте вентиляційний клапан на 1/4 - 1/2 оберту, щоб резервуар насоса наповнився рідиною приблизно на 5 см. Затягніть випускний клапан.
Від'єднайте шланг насоса від випускного клапана, процедуру прокачування супорта завершено.
Перед тим, як повторити процедуру прокачки в наступному супорті, спорожніть резервуар насоса від гальмівної рідини та долийте рівень гальмівної рідини в гальмівній системі до номінального рівня.