Вакуумний насос вакуумний датчик PXW

Вакуумний насос вакуумний датчик PXW

Що Ви шукаєте?

Вакуумний насос вакуумний датчик PXW

В наявності
Код товару:
13375797719
2791,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Опис
вакуумний насос вакуумний манометр

опис товару:

для продажу вакуумний насос з аксесуарами (вакуумметр) - Yato.

вакуумний насос-це багатофункціональний пристрій, що використовується для діагностики систем в автомобілях і техніці, робота яких заснована на тиску або негативному тиску. Вона оснащена аксесуарами, що дозволяють використовувати практично в будь-якому двигуні або системі.

Діапазон вимірювання: від -1 до 0 бар.

призначення / застосування

за допомогою насоса можна провести діагностику m.in. системи і системи:

пристрої комп'ютеризованого управління двигуном:

  • барометричний датчик тиску (Баро)
  • система ПВХ
  • система рециркуляції відпрацьованих газів (EGR)
  • товстоплівкові датчики тиску (MAP)

пристрої управління запалюванням:

  • клапан затримки: SDV, RCV

Гальмівна система:

  • класичні гальма
  • ABS гальма
  • Пневматичні гальма
  • гальмівні магістралі
  • гальмівний сервопривід

інші системи:

  • Кондиціонер
  • Круїз-контроль
  • паливний бак і Паливна система
  • вакуумна система закриття дверей

використання

Діагностика системи рециркуляції відпрацьованих газів (EGR)

клапан системи EGR є прикладом клапана, що приводиться в дію негативним тиском. При відсутності вакууму клапан закривається і вихлопні гази не виходять з клапана. При подачі негативний тиск на клапан, він відкривається, дозволяючи рециркулювати вихлопні гази.

Діагностика товстоплівкових датчиків тиску (MAP)

?Зберіть систему насоса і бачка, як при прокачуванні гальмівних супортів, а потім підключіть до вакуумного з'єднання датчика.

?Натискайте на важіль віджимання, поки стрілка не покаже -0,5 бар. Завершіть прокачування і спостерігайте за підказкою, вона повинна бути нерухомою. Якщо стрілка рухається, це вказує на пошкодження датчика MAP.

?Під час роботи датчик MAP посилає сигнали зворотного зв'язку на керуючий комп'ютер. Сигнал має частоту від 85 Гц до 160 Гц залежно від рівня вакууму. Для вимірювання частоти необхідний частотомір, його необхідно підключити відповідно до інструкцій датчика і лічильника.

вентиляція гальмівних супортів.

?Переконайтеся, що розширювальний бачок гальмівної системи заповнений рідиною до номінального обсягу.

?Виконайте прокачування в наступному порядку:

  • головний гальмівний циліндр, якщо він оснащений вентиляційним клапаном
  • гальмівні супорти в порядку від найближчого до головного гальмівного циліндра до найближчого до нього

?Підключіть короткий гнучкий кабель до з'єднання, розташованого в нижній частині кришки резервуара насоса.

?Закрийте резервуар насоса кришкою.

?Підключіть довгі гнучкі дроти до роз'ємів кришки. Кінець одного з довгих шлангів під'єднати до насоса, а інший-до випускного клапану (каламітці) гальмівного супорта. При необхідності використовуйте адаптер.

?Натисніть на важіль насоса 10-15 разів, щоб створити вакуум в резервуарі насоса.

?Відкрутіть Випускний клапан на 1/4-1/2 обороту, щоб резервуар насоса заповнювався рідиною до висоти близько 5 см.затягніть вентиляційний клапан.

?Від'єднайте шланг насоса від вентиляційного клапана, процедура вентиляції супорта завершена.

?Перш ніж повторити процедуру прокачування в наступному супорті, злийте бачок насоса з гальмівної рідини і долийте рівень гальмівної рідини в гальмівній системі до номінального рівня.

ТЕХНІЧНІ характеристики

  • номер індексу: YT-0673
  • бренд: Yato
  • тиск [МПа]: 0-0,2;0-0,41
  • упаковка: BMC
  • кількість елементів [шт.]: 16
Scroll To Top