Стан | Новий |
---|
Стан | Новий |
---|
Продюсер: Ято
Вага виробу: 1,45 кг
Вакуумний насос — це багатофункціональний пристрій, який використовується для діагностики систем в автомобілях і техніки, робота яких заснована на тиску або вакуумі. Він оснащений аксесуарами, які дозволяють використовувати практично в будь-якому двигуні або системі.
Діапазон вимірювання: від -1 до 0 бар.
За допомогою насоса можна проводити діагностику, серед іншого: такі системи та механізми:
Комп’ютеризовані пристрої керування двигуном:
- датчик барометричного тиску (BARO)
- система ПВХ
- система рециркуляції вихлопних газів (EGR)
- товстоплівкові датчики тиску (MAP)
Прилади контролю запалювання:
- вакуумне випередження запалювання
- клапан затримки: SDV, RCV
Гальмівна система:
- класичні гальма
- Гальма ABS
- пневматичні гальма
- гальмівні магістралі
- сервопривід гальм
Інші системи:
- кондиціонер
- круїз-контроль
- паливний бак і паливна установка
- вакуумна система закривання дверей
Діагностика системи рециркуляції вихлопних газів (EGR)
Клапан системи EGR є прикладом клапана з вакуумним приводом. Якщо негативного тиску немає, клапан закритий і вихлопні гази не виходять з клапана. Коли до клапана подається негативний тиск, він відкривається, забезпечуючи рециркуляцію вихлопних газів.
Діагностика датчиків тиску товстої плівки (MAP)
• Зберіть насос і резервуарну систему, як у випадку прокачування гальмівних супортів, а потім підключіть їх до вакуумного порту датчика.
• Натисніть на важіль насоса, поки стрілка не покаже -0,5 бар. Припиніть накачування і спостерігайте за голкою; вона повинна бути нерухомою. Якщо стрілка рухається, датчик MAP пошкоджено.
• Під час роботи датчик MAP надсилає сигнали зворотного зв'язку на керуючий комп'ютер. Сигнал має частоту від 85 Гц до 160 Гц залежно від рівня вакууму. Для вимірювання частоти необхідний частотомір, його необхідно підключити відповідно до інструкції до датчика і вимірювача.
Прокачування гальмівних супортів.
• Переконайтеся, що розширювальний бачок гальмівної системи заповнений рідиною до номінального об'єму.
• Виконуйте кровотечу в такому порядку:
- головний циліндр, якщо він оснащений випускним клапаном
- гальмівні супорти в порядку від найближчого до головного циліндра до найдальшого
• Під’єднайте короткий гнучкий шланг до з’єднання, розташованого на нижній стороні кришки резервуара насоса.
• Закрийте резервуар насоса кришкою.
• Під’єднайте довгі шланги до з’єднань кришки. Під’єднайте кінець одного з довгих шлангів до насоса, а інший – до спускного клапана (каламитки) гальмівного супорта. При необхідності використовуйте адаптер.
• Натисніть на важіль насоса 10-15 разів, щоб створити вакуум у резервуарі насоса.
• Відкрийте вентиляційний клапан на 1/4 - 1/2 оберту, щоб резервуар насоса наповнився рідиною на висоту приблизно 5 см. Затягніть випускний клапан.
• Від'єднайте шланг насоса від випускного клапана, процедура прокачування супорта завершена.
• Перш ніж повторити процедуру прокачування наступного супорта, злийте гальмівну рідину з бачка насоса та долийте рівень гальмівної рідини в гальмівній системі до номінального рівня.