Стан | Новий |
---|
Стан | Новий |
---|
Yato Vacuum-Pressure Pump 16 Parts YT-0673 5906083906732
Опис продукту
Вакуумний насос — це багатофункціональний пристрій, який використовується для діагностики систем в автомобілях і техніці, робота яких базується на тиск або негативний тиск.
Він оснащений аксесуарами, що дозволяють використовувати його майже в будь-якому двигуні чи системі.
Діапазон вимірювання: від -1 до 0 бар.
Цільове використання/застосування
Насос можна використовувати, зокрема, для діагностики: наступні системи та системи:
Комп'ютеризовані пристрої керування двигуном:
- датчик барометричного тиску (BARO)
- система PCV
- система рециркуляції вихлопних газів (EGR)
- товстоплівкові датчики тиску (MAP)
Прилади контролю запалювання:
- вакуумне випередження запалювання
- ретардант клапана: SDV, RCV
Гальмівна система:
- класичні гальма
- гальма ABS
- пневматичні гальма
- гальмівні магістралі
- сервопривід гальм
Інші системи:
- кондиціонер
- круїз-контроль
- паливний бак і паливна установка
- система вакуумного закривання дверей
Як користуватися
Діагностика системи рециркуляції вихлопних газів (EGR)
Системний клапан EGR є прикладом клапана, що приводиться в дію вакуумним тиском.
Якщо немає негативного тиску, клапан закрито, і вихлопні гази не виходять із клапана.
Коли до клапана прикладається негативний тиск, він відкривається, забезпечуючи рециркуляцію вихлопних газів.
Діагностика товстоплівкових датчиків тиску (MAP)
•Зберіть насос і резервуарну систему, як у випадку прокачки гальмівних супортів, а потім підключіть до вакуумного порту датчика.
•Натискайте важіль насоса, поки стрілка не покаже -0,5 бар. Припиніть накачування і спостерігайте за голкою; вона повинна бути нерухомою. Якщо стрілка рухається, датчик MAP пошкоджено.
•Під час роботи датчик MAP надсилає сигнали зворотного зв’язку на керуючий комп’ютер.
Сигнал має частоту від 85 Гц до 160 Гц залежно від рівня вакууму.
Для вимірювання частоти потрібен частотомір, підключіть його відповідно до інструкції до датчика та вимірювача.
Прокачування гальмівних супортів.
•Переконайтеся, що розширювальний бачок гальмівної системи наповнено рідиною до номінального обсягу.
•Виконайте прокачку в такому порядку:
- головний циліндр, якщо він оснащений випускним клапаном
- гальмівні супорти в порядку від найближчого до головний циліндр до того, який розташований найдальше
•Під’єднайте короткий гнучкий шланг до з’єднання, розташованого в нижній частині кришки бака насоса.
•Закрийте резервуар насоса кришкою.
•Під’єднайте довгі шланги до з’єднань кришки. Під’єднайте кінець одного з довгих шлангів до насоса, а інший – до прокачного клапана гальмівного супорта. При необхідності використовуйте адаптер.
•Натисніть важіль насоса 10-15 разів, щоб створити вакуум у резервуарі насоса.
• Відкрутіть вентиляційний клапан на 1/4 - 1/2 оберту, щоб резервуар насоса наповнився рідиною приблизно на 5 см. Затягніть випускний клапан.
•Від'єднайте шланг насоса від випускного клапана, процедура прокачування супорта завершена.
•Перед тим, як повторити процедуру прокачки в наступному супорті, злийте гальмівну рідину з бачка насоса та долийте рівень гальмівної рідини в гальмівній системі до номінального рівня.
Технічні дані
Індексний номерYT-0673
EAN5906083906732
БрендYato
Вага брутто (кг)1,4500
Master Carton MC10
Pal120
Тиск [МПа]0-0,20-0,41
Упаковка BMC
Номер елементів [шт] 16
121,51
Вакуумний і напірний насос Yato 16 деталей YT-0673 5906083906732