TX 13-11 - Передні гальмівні колодки VW TOURAN II 2003-2015

TX 13-11 - Передні гальмівні колодки VW TOURAN II 2003-2015

Що Ви шукаєте?

TX 13-11 - Передні гальмівні колодки VW TOURAN II 2003-2015

В наявності
Код товару:
13150336637
1964,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Номер за каталогом TX 13-11
Номери замінних деталей BLUE PRINT ADV184204, BSG BSG 90-200-024, CHAMPION 573128CH, COMLINE ADB11224, COMLINE CBP11224, FEBI BILSTEIN 16502, HERTH+BUSS JAKOPARTS J3600821, KAMOKA JQ1013282, KAMOKA JQ1013456, MASTER-SPORT GERMANY 13046071842K-SET-MS, MASTER-SPORT GERMANY 1304607
Оригінальний номер деталі SEAT 1K0698151, SEAT 1K0698151C, SEAT 1K0698151E, SEAT 3C0698151, SEAT 3C0698151B, SEAT 5K0698151, SEAT 8J0698151, SEAT JZW698151B, SEAT L1K0698151E, SKODA 1K0698151C, VW 1K0698151, VW 1K0698151C, VW 1K0698151E, VW 3C0698151, VW 3C0698151B, VW 5K0698151,
Опис
передні гальмівні колодки VW TOURAN і II 2003-2015

TOMEX 1311

ТЕХНІЧНІ характеристики:

  • призначення: передня вісь
  • тип гальм: дискові
  • Гальмівна система: ATE
  • кількість індикаторів зносу накладки: 1 на вісь
  • контакт попередження про знос: з контактом зносу
  • Гальмівна система: тільки в поєднанні зі сталевими гальмівними дисками, не для карбоново-керамічних гальмівних дисків
  • Довжина попереджувального з'єднання [мм]: 155
  • кількість: 4 шт (комплект для передньої осі)
  • < /ul>
    • Товщина [мм]: 20,3
    • довжина 1 [мм]: 156,4
    • довжина 2 [мм]: 155,2
    • Висота 1 [мм]: 71,4
    • Висота 2 [мм]: 66
    • Вага [кг]: 2,05
    • < /ul>

властивості:

  • висока ефективність гальмування як при низьких, так і при високих температурах
  • мінімізація можливих вібрацій і шумів, що виникають при тиску колодки на диск
  • забезпечують високу ефективність гальмування відразу після установки-мінімізується так зване "початкове загасання", тобто утворення газової подушки між колодкою і диском під час обкатки

гальмівні колодки - інформація:

вереск колодок - , викликаний вібрацією колодок під час гальмування, був максимально зменшений в разі колодок TOMEX BRAKES завдяки використанню технології scorching, антиписковой накладки і/або спеціальних скосів (скосів) - якщо вони були передбачені виробником. Звуки вереску при установці також можуть вказувати на їх неправильну установку або зношений гальмівний диск.

знос колодок - стандартні колодки зношуються в середньому по 35 тис.км. однак на їх підвищений знос також впливають: водіння по місту (часте гальмування), техніка водіння.

Заміна колодки - коли:

  • товщина фрикційного матеріалу зменшиться до 2 мм
  • колодки на одній осі зношуються нерівномірно
  • загориться індикатор зносу колодки

пам'ятайте: завжди замінюйте колодки в обох колесах однієї осі

якість блоків TOMEX Brakes-етапи виробництва:

  1. змішування компонентів - інгредієнти найвищої якості (перевірені на відповідність сертифікатам якості) змішуються за строго визначеними технологічними параметрами, щоб на сто відсотків забезпечити однорідність фрикційної суміші.
  2. різання несучих пластин - точна, повністю автоматизована - комп'ютерна система забезпечує найвищу якість і відображення розмірів відповідно до параметрів продукції OE.
  3. піскоструминна обробка - очищення несучих пластин від різних забруднень. Кожна виробнича партія контролюється профілометром, а також на основі складних лабораторних випробувань і контролюється протягом усього процесу з використанням методів SPC.
  4. нанесення клею - покриття опорних пластин високоякісним клеєм для зміцнення з'єднання з фрикційним матеріалом. Завжди строго контролюється як товщина нанесеного клейового шару, так і покриття поверхні.
  5. пресування - формування фрикційного матеріалу, з'єднаного з опорною пластиною, під впливом високої температури і тиску.
  6. нагрівання - "загартування колодок" дозволяє досягти оптимальної механічної міцності термореактивним фрикційним матеріалом. Цей процес забезпечує однорідні зшиті Сполучні, щоб отримати однакові властивості матеріалу по всьому поперечному перерізу блоку.
  7. шліфування - вирівнювання поверхні фрикційної накладки колодки за допомогою сучасної плоскошліфувальної машини. Мета полягає в тому, щоб отримати продукт однакової товщини. У обраних блоках додатково шліфуються скоси і прорізаються канавки відповідно до специфікацій виробника.
  8. Scorching - спалювання органічних компонентів з верхнього шару матеріалу для скорочення часу обкатки гальмівної колодки. Згоріла гальмівна колодка забезпечує високу ефективність гальмування відразу після її установки.
  9. порошкове покриття - порошкове покриття в системі "Tribo", що забезпечує постійну товщину фарби в межах 40-80 мікрометрів - відповідає вимогам як ринку OE, так і OES, а також впливає на правильне управління колодкою в гальмівному супорті. Застосовувана фарба також забезпечує високу термічну і хімічну стійкість виробу, що забезпечує ефективність його роботи протягом усього терміну служби (захист від агресивного середовища, корозії).
  10. нанесення антиписковой пластини (SHIM) - всякий раз, коли цього вимагає конструкція гальмівної системи, на гальмівних колодках TOMEX використовуються шумопоглинаючі антипискові пластини (SHIM), тобто металева пластина з обох сторін покрита спеціальним шаром гуми. Процес складання відбувається гарячим під тиском і в потрібний час, що гарантує максимальне прилипання антиписковой накладки протягом усього терміну служби колодок.
  11. остаточна передпродажна перевірка і упаковка - кожна партія продукції перевіряється і потім допускається до продажу відділом контролю якості. Після цього підготовлений продукт потрапляє на пакувальний і склад, а в подальшому-на дистриб'юторів по всьому світу.
Scroll To Top