TWM-A6F85EF8D4A - Насос ADBLUE VOLVO FH13 FM 0444022014 21200982

TWM-A6F85EF8D4A - Насос ADBLUE VOLVO FH13 FM 0444022014 21200982

Що Ви шукаєте?

TWM-A6F85EF8D4A - Насос ADBLUE VOLVO FH13 FM 0444022014 21200982

В наявності
Код товару:
12431732337
27671,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Номер за каталогом TWM-A6F85EF8D4A
Опис

насос AdBlue VOLVO FH13 малий DENOX 2.2 без клапана охолодження

будь ласка, прочитайте текст під номером деталі, перш ніж приймати рішення про ремонт системи ad BLUE

нещодавно телеканал ZDF зробив репортаж про те, як Східна Європа отруює Німеччину .

у цьому відео показали, як на шосе перевірятимуть автомобілі під час руху

який травня створений ad Blue емулятор

https://www.zdf.de/dokumentation/zdfzoom/zdfzoom-die-luege-vom-sauberen-lkw-100.html

насос після регенерації на заміну.

ми можемо перевірити всі насоси механічно та електронно на стенді . першу електронну діагностику рекомендуємо зробити на автомобілі в найближчому сервісі або у нас. Це дає нам повну картину роботи системи, а не тільки насоса.

каталожний номер 0444022014

торговий номер 21200982

ціна брутто < /b >

ми спеціалізуємося на ремонті системи ad Blue вже 3 роки. Ми можемо сказати, що профілактика перевірки цієї системи перед зимовим сезоном, яку ми застосовуємо, тобто заміна фільтрів, перевірка системи опалення та перевірка якості використовуваної рідини Ad Blue значно знижує ймовірність подальших несправностей.

все частіше клієнти запитують нас, як відключити цю систему, щоб вона не працювала і встановити щось, що буде "обманювати" на дисплеї, що система справна. Нижче наведені наслідки, які можуть статися в короткі терміни:

- через півроку після відключення системи компаніями, що пропонують це, ніхто не згадує, що не відбувається очищення каталізатора від сажі і знову відбувається зниження потужності і підвищене згоряння в автомобілі.

- через рік , якщо система все ще не працює, з'явиться тиск між глушником і турбіною . Що в крайньому випадку призведе до пошкодження турбіни, витоку масла в глушник і займання глушника всередині. Ось посилання на картинку http://www.youtube.com/watch?v=NiwZ3xiKUss що сталося з глушником.

у цьому випадку у нас є для заміни: глушник , турбіна , вся система ad Blue, витрати на буксирування і можливість загоряння автомобіля. Вартість від 30 тис .вгору. Якщо хтось дізнається справжню причину, чому цей автомобіль загорівся, ми не думаємо, що страховка виплатить компенсацію. Такі випадки, можливо, ви знаєте, як загорілися підстави осушувача в Volvo FH і в автобусах громадського транспорту.

- ви піддаєтеся перевірці BAG, яка перевіряє роботу такої системи. У разі виявлення несправності в комп'ютері записується кількість днів з тих пір, як система не працює, і накладається штраф, наприклад, якщо автомобіль не має стандарту EURO 5 . Потім він підраховує пробіг і встановлює штраф. Для них не важливо, їздив автомобіль в той час на території Німеччини або Польщі.

- перевірка в разі виявлення „обману"цієї системи накладає штраф, як за злочин від 10-15 тис .євро, а автомобіль розглядає як несправний з позначкою, що він не має стандарту ЄВРО 5. На даний момент відомо 2 таких випадки.

- звичайно, ви будете впевнені, що повністю неможливо виявити використання емулятора ad Blue . Нижче наведено два приклади відео, як без тестера і технічних знань кожен може перевірити правильність роботи цієї системи. Принцип однаковий для будь-якої марки автомобіля.

http://www.youtube.com/watch?v=0fA4EtZl9ek

http://www.youtube.com/watch?v=0ycl5k6SLEQ

- в даний час в Польщі готується перевірка правильної роботи таких систем. Звичайно, вони отримають навчання з BAG

інформація, яку ми надали, є відповіддю на найпоширеніші питання, які ви нам задаєте . Варто ознайомитися з ними і подумати про те, наскільки дешево обходиться видалення цієї системи.

Scroll To Top