З досвіду ми знаємо, що ці колектори в бензинових двигунах
тріснуті авто втрачає потужність, тому наші співробітники встановлюють нові колектори для цього
типу турбокомпресорів.
турбіна без рециркулятора і датчика положення, тобто шланги і пластмаси переводяться зі старої турбіни.
Номер з таблички:
- 781504
ЗАСТОСУВАННЯ В транспортних ЗАСОБАХ :
Марка / Модель / HP / квт / Двигуна / Потужність / Рік випуску
Opel Zafira C 1.4 Turbo ecoFLEX
Двигун: A14NET
Об'єм: 1364 ccm
Потужність: 140 К.
Рік випуску: 08.2011 до 05.2018
Opel Zafira C 1.4 Turbo
Двигун: A14NET
Об'єм: 1364 куб. см
Потужність: 120 к. с.
Рік випуску: 10.2011 до 12.2019
Chevrolet Cruze 1.4 Turbo ECOTEC
Двигун: A14NET
Об'єм: 1364 куб. см
Потужність: 140 К.
Рік випуску: 12.2010
Chevrolet Orlando 1.4 Turbo ECOTEC
Двигун: A14NET
Об'єм: 1364 ccm
Потужність: 140 К.
Рік випуску: 06.2012 до 12.2019
Chevrolet Trax 1.4 Turbo ECOTEC
Двигун: A14NET
Об'єм: 1364 куб. см
Потужність: 140 К.
Рік випуску: 06.2012 до 12.2019
Opel Adam 1.4 S
Двигун: A14NET
Об'єм: 1364 куб. см
Потужність: 150 К. с.
Рік випуску: від 11.2014
Opel Astra J 1.4 Turbo
Двигун: A14NET
Об'єм: 1364 куб. см
Потужність: 120 КМ
Рік випуску: 10.2010 для 12.2015
Opel Astra J 1.4 Turbo ECOTEC
Двигун: A14NET
Об'єм: 1364 куб. см
Потужність: 140 К.
Рік випуску: 12.2009
Opel Cascada 1.4 Turbo
Двигун: A14NET
Об'єм: 1364 куб. см
Потужність: 140 К.
Рік випуску: 03.2013-до 12.2019
Opel Corsa E 1.4 Turbo
Двигун: A14NET
Об'єм: 1364 куб. см
Потужність: 101 К. с.
Рік випуску: 09.2014 за 12.2019
Opel Insignia 1.4 Turbo
Двигун: A14NET
Об'єм: 1364 куб. см
Потужність: 140 К.
Рік випуску: 07.2012 до 03.2017
Opel Meriva B 1.4 ECOTEC
Двигун: A14NET
Об'єм: 1364 ccm
Потужність: 140 К.
Рік випуску: 12.2009
Opel Mokka 1.4 Turbo ecoFLEX
Двигун: A14NET
Об'єм: 1364 куб. см
Потужність: 140 К.
Рік випуску: від 06.2012
Пропонується турбокомпресор була піддана повній реставрації відповідно до специфікації виробника.
регенерація турбокомпресора здійснюється в наступні етапи:
і.підготовка турбокомпресора до процесу регенерації.
- розбирання турбокомпресора на окремі компоненти.
- Промивання всіх компонентів турбокомпресора в очищувачі високого тиску для видалення накопичених витратних матеріалів.
- ковзання окремих компонентів турбокомпресора в піскоструминній машині зі скляними мікрошариками.
цей крок відновлення дозволяє окремим частинам турбокомпресора повернутися до належного стану.Не всі забруднення можна видалити за допомогою традиційної мийки. На цьому етапі компоненти турбокомпресора ретельно промиваються в промисловій мийці високого тиску з використанням спеціальної хімії в поєднанні з високою температурою і відповідним тиском.
II. основний етап відновлення турбокомпресора.
- збірка турбокомпресора з новими деталями.
Це включає в себе використання Всі зношуються компоненти для нових: високого класу німецького виробництва
- Балансування і зважування сердечника турбокомпресора на високошвидкісному верстаті CMT-48 VSR .
- установка сердечника в колектор турбокомпресора.
- калібрування налаштувань вакуумних клапанів на комп'ютерному пристрої Gate Test 3.