батареї в системах Start-Stop
з 2012 року викиди CO2 в недавно зареєстрованих легкових автомобілях не можуть перевищувати 130 г CO2/км.стандарти викидів CO2 будуть неухильно посилюватися до 95 г CO2 / км в 2020 році. Таким чином, буде зростати кількість нових автомобілів, оснащених системою Start/Stop, що дозволяє заощадити паливо і скоротити викиди CO2 до 10%. Динамічний розвиток автомобільного ринку в Європі призведе до того, що в 2015 році 100% нових автомобілів будуть оснащені системою Start-Stop.
що таке система Start / Stop?
у момент зупинки автомобіля водієм (наприклад, при русі на перехресті) і перемиканні на холосту передачу ("скидання зазору") система Start/Stop відключає двигун, і єдиним джерелом живлення пристроїв автомобіля (фари, Опалення, Радіо, Кондиціонер) стає акумулятор. У використовуваної технології Start / Stop потрібен спеціальний генератор змінного струму і акумулятор, стійкий до великої кількості циклів запуску. Звичайна батарея дуже швидко втрачає термін служби. Система Start / Stop характеризується великою кількістю циклів запуску двигуна (часте вимикання і запуск двигуна) і потребою споживачів струму (радіо, світла, кондиціонера) в енергії при вимкненому двигуні. Робота двигуна, оснащеного системою Start / Stop, призводить до" більшої глибини " розряду батареї. Система вимагає спеціальної батареї, стійкої до великої кількості циклів розряду,оскільки звичайні батареї можуть не відповідати вимогам системи Start/Stop.
акумулятори, призначені для автомобілів з системою Start / Stop, можна розділити на дві категорії: - акумулятори для Start-Stop без функції рекуперації енергії від гальмівного зусилля-акумулятори EFB (Enhanced Flooded Battery).
- акумулятори для автомобілів з функцією рекуперації енергії від гальмівного зусилля (рекуперація) – акумулятори AGM (Absorbent Glass Mat / технологія зв'язування електроліту в матовому склі).
Tuborg AGM це акумулятор, призначений для автомобілів з багатим обладнанням і для систем start-stop з рекуперацією, тобто рекуперацією енергії від гальмування.
- підвищена безпека: з'єднання елементів та інші критичні елементи конструкції залишаються під рівнем електроліту.
- Краща регенерація після глибокого розряду: щільність кислоти залишається навмисно вищою; це означає менший глибокий розряд при циклічному навантаженні.
- легка перезарядка: з великою кількістю кислоти акумулятор легше перезаряджати.