| Стан | Новий |
|---|---|
| Модель | ПРАЙМ |
| Продюсер | інше (TESACO) |
| Тип | Універсальний |
| Доля | набір сидінь |
| Тип | справа |
| матеріал | матеріал оббивки, штучна шкіра |
| Стан | Новий |
|---|---|
| Модель | ПРАЙМ |
| Продюсер | інше (TESACO) |
| Тип | Універсальний |
| Доля | набір сидінь |
| Тип | справа |
| матеріал | матеріал оббивки, штучна шкіра |
PRIME - це ідеальне поєднання комфорту та елегантності. Для їх виготовлення ми використовуємо тверді оббивні матеріали, що забезпечує довговічність і ефективний захист.
Центральна частина чохлів виконана з щільного оббивного матеріалу в поєднанні з чорною екошкірою з боків . Вони гарантують найвищу якість і оригінальний зовнішній вигляд. Це ідеальне поєднання практичності та стилю, створене для людей, які шукають щось унікальне.
Це результат інновацій та постійного вдосконалення стандартів, завдяки чому кожна версія цієї серії вирізняється ідеальною якістю виготовлення та сучасним дизайном.
Унікальні технології, які використовуються в цій серії, роблять чохли PREMIUM чудовою альтернативою дорожчим виробам, виготовленим на замовлення - вони чудово підходять і в той же час доступні за набагато доступнішою ціною.
Це більше, ніж чохли - це поєднання розкоші, елегантності та функціональності, яке змінить інтер'єр вашого автомобіля, забезпечуючи стиль і комфорт на найвищому рівні.
З огляду на кожну деталь
Ми збільшили довговічність чохлів, використовуючи лише ламіновані матеріали ( з поролоном і підкладкою ). На відміну від традиційних моделей, в яких «спинки» і підголівники були без ламінату, наші чохли забезпечують не тільки довший термін служби, а й більш елегантний зовнішній вигляд. Це інноваційне рішення гарантує високий комфорт і естетику довше!
Чохли з серії PREMIUM вирізняються сучасною оптимізованою формою та розміром , що дозволяє адаптувати їх до останні моделі автомобілів. Інноваційні рішення, застосовані в конструкції, полегшують збірку і забезпечують комфортне використання, як в 5-дверному, так і в 3-дверному варіанті.
Проблему з отворами для підголівників в універсальних чохлах ми вирішили за допомогою спеціально вшитих липучок у місцях напрямних . Це значно полегшує установку та забезпечує точне підгонку. Кріплення підголівників використовуються тільки в чохлах передніх сидінь, що підвищує зручність установки.
Передня частина чохла підголівника виготовлена з тієї ж тканини, що й чохол крісла, що гарантує незмінний вигляд і елегантність.
Чохли передніх сидінь оснащені новою системою встановлення «тунель» зі шнурком , що значно прискорює процес встановлення та забезпечує кращий візуальний вигляд ефект. У випадку заднього сидіння сидіння можна встановити за допомогою еластичних гумових або традиційних монтажних гачків, що надає користувачеві більшу гнучкість і комфорт.
Чохли мають практичний шнурок , який вшитий між сидінням і спинкою. Завдяки цьому рішенню усунуто проблему неправильно підігнаних чохлів, гарантуючи ідеальну посадку незалежно від розміру крісла.
AUDI A1; A3 (8L, 8P, 8V); А4 (В5, В6, В7); A6(C6,C7); Q2; Q3; Q5 // BMW 2 СЕРІЇ; 3 (e46); 5 (E34, E39); X1; X3 // CHEVROLET Cruze; Spark // CITROEN Berlingo (II); C3 (II); С3 Пікассо; C4(II); С4 Кактус; C5 (II); C-Elysse (FL) // DACIA Dokker; Пильовник (I, II); будиночок (5м); Логан (I, II); Sandero (I, II, III) // FIAT 500L; 500X; Добло (III, IV); Фіоріно; Punto (2012, Grande, Evo); Типо (II); седіти; Qubo // FORD Eco Sport (II); Fiesta (Mk5, Mk6, Mk7, Mk8); Focus (Mk2, Mk3, Mk4); KaPlus; Куга (I, II); Mondeo (Mk4, Mk5); рейнджер; Tourneo Connect (I, II); Tourneo Courier; Transit Connect // HONDA місто (V); Громадянський (V, VI, VII, IX); Jazz (II, III) // HYUNDAI Elantra (V, VI); i10 (III); i20 (I, II, III); i30 (I, II, III); 20 вересня; IX35; Tucson (I, II) // ISUZU D-MAX (I, II, III) // KIA Carens (III); Cee'd (I, II); Ніро; Піканто (III); Ріо (II, III, IV); Sportage (III, IV); Venga // MAZDA 2 (II, III); 3 (II, III); 6 (II, III); CX-3; CX-5; CX-7 // MERCEDES Класу (W169); C клас (W203); E клас (W211); Citan // MITSUBISHI ASX; Кольт; L200; Outlander (II, III) // NISSAN Juke; Мікра; Navara (D40, NP300); Примітка (II); Пульсар; Qashqai (I, II, III) // OPEL / VAUXHALL Astra (H, J, K); комбо (C, D); Corsa (C, D, E, F); Crossland X; Знак розрізнення (І); Карл; Мокко; Mocha X; Vectra (B, C) // PEUGEOT 207; 207 SW; 208; 307; 308 (II); 407; 508; 2008 рік; 3008; Партнер (II) // RENAULT Captur; Кліо (III, IV, V); Kadjar; Лагуна (III); Megane (III, IV); Сценічний (IV); Талія; Twingo // SEAT Arona; Атека; Ібіца (IV, V); Лев (II, III); Toledo (IV) // SKODA Fabia (I, II, III); Karoq; Октавія (II, III); Рапід (II); Superb (II, III) // SSANGYOUNG Tivoli // SUBARU Forester (III, IV); Спадщина; Outback // SUZUKI Baleno (III); Ігніс; Джимні; сплеск; SX4; SX4 S-Cross; Свіфт (IV, V); Vitara (III) // TOYOTA Auris (I, II); Авенсіс (II); віночок (IX); Хайлюкс (VII); Prius; RAV4 (III); Яріс (I, II, III, IV); Tundra // VOLKSWAGEN Amarok; Бора; Кедді (III, IV); Гольф (V, VI, VII); Джетта (IV, V); Passat (B5, B7, B8); Поло (IV, V, VI); Т-подібний хрест; Тігуан (I, II); Touareg (I); T-Roc //