Багатофункціональний Тестер Інжектора Common Rail

Багатофункціональний Тестер Інжектора Common Rail

Що Ви шукаєте?

Багатофункціональний Тестер Інжектора Common Rail

В наявності
Код товару:
13355613619
6577,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Опис
багатофункціональний тестер інжектора Common Rail

У комплект не входить керівництво користувача.

  • багатофункціональний тестер інжектора Common Rail CR-C використовує імпортований з Німеччини ШІМ-чіп управління, який може точно і ефективно імітувати сигнал приводу ЕБУ для кожного робочого стану інжектора.такі як попередня ін'єкція, точка викиду, умови точки повного навантаження.
  • діапазон випробувань: розпилення, пілот, емісія і стан повного навантаження.
  • тестові форсунки: для інжекторів common rail bos-CH, den-so І Del-phi.
  • Регульована ширина: 10 мс
  • тестер інжектора Common Rail CR-C-це простий у використанні інструмент, який може виконувати тест з ручними інжекторними насосами.він маленький і легкий, може задовольнити вимоги Механіка на простому випробувальному пристрої.

специфікація:

  • Тип продукту: CR-c багатофункціональний тестер інжектора Common Rail
  • діапазон випробувань: ефект розпилення, попередня ін'єкція, точка розряду, точка повного навантаження.
  • підходить для: Bosch, Delphi, Denso, побутового та загального типу
  • джерело живлення:AC110-240V < /B >
  • робоча температура: -30 градусів Цельсія-70 градусів Цельсія
  • Розміри:110*250*190 (міліметр)
  • Регульована ширина імпульсу:10 мс
  • регульована частота:30 Гц

метод роботи

  • інжектор Common Rail безпосередньо підключений або завантажений в клему і підключений до загального калібратора ручного тиску.
  • виберіть відповідний штекер відповідно до марки інжектора, потім підключіть Джгут проводів до інжектора.
  • відповідно до марки інжектора виберіть відповідний режим приводу. В цей час можна почути звук всмоктуючої арматури електромагнітного клапана інжектора "па, па".
  • забезпечте належний тиск уприскування, постійно опускаючи важіль калібратора. Загальне значення тиску становить 30-40 МПа, і в цей час можна спостерігати ефективність розпилення інжектора.
  • через зовнішній циліндр можна визначити кількість мазуту і кількість масла повернення Паливної форсунки.