У комплект не входить керівництво користувача.
- багатофункціональний тестер інжектора Common Rail CR-C використовує імпортований з Німеччини ШІМ-чіп управління, який може точно і ефективно імітувати сигнал приводу ЕБУ для кожного робочого стану інжектора.такі як попередня ін'єкція, точка викиду, умови точки повного навантаження.
- діапазон випробувань: розпилення, пілот, емісія і стан повного навантаження.
- тестові форсунки: для інжекторів common rail bos-CH, den-so І Del-phi.
- Регульована ширина: 10 мс
- тестер інжектора Common Rail CR-C-це простий у використанні інструмент, який може виконувати тест з ручними інжекторними насосами.він маленький і легкий, може задовольнити вимоги Механіка на простому випробувальному пристрої.
специфікація:
- Тип продукту: CR-c багатофункціональний тестер інжектора Common Rail
- діапазон випробувань: ефект розпилення, попередня ін'єкція, точка розряду, точка повного навантаження.
- підходить для: Bosch, Delphi, Denso, побутового та загального типу
- джерело живлення:AC110-240V < /B >
- робоча температура: -30 градусів Цельсія-70 градусів Цельсія
- Розміри:110*250*190 (міліметр)
- Регульована ширина імпульсу:10 мс
- регульована частота:30 Гц
метод роботи
- інжектор Common Rail безпосередньо підключений або завантажений в клему і підключений до загального калібратора ручного тиску.
- виберіть відповідний штекер відповідно до марки інжектора, потім підключіть Джгут проводів до інжектора.
- відповідно до марки інжектора виберіть відповідний режим приводу. В цей час можна почути звук всмоктуючої арматури електромагнітного клапана інжектора "па, па".
- забезпечте належний тиск уприскування, постійно опускаючи важіль калібратора. Загальне значення тиску становить 30-40 МПа, і в цей час можна спостерігати ефективність розпилення інжектора.
- через зовнішній циліндр можна визначити кількість мазуту і кількість масла повернення Паливної форсунки.
